Najnovšie články z kategórie Okolo Kalifornie

Peter Sagan v Kalifornii už tento víkend na podujatí Truckee Dirt Edition

Nie je tajomstvom, že Peter Sagan miluje Kaliforniu, a to je dôvod, prečo sa tam tento rok nepredstaví iba na obľúbených pretekoch WorldTour Amgen Tour of California (13.- 19. 5.).
Video: Víťazný finiš Petra Sagana v 3. etape, celkovo má už 16 víťazstiev v Kalifornii

Sagan vyhral etapu o viac než dĺžku jedného bicykla pred Rickom Zabelom a Simonem Consonnim. Víťaz 1. etapy Kittel sa nedostal do samého záveru šprintu, ale patril však k prvým gratulantom Petra Sagana v cieli.
Video: Túžba pokračovať ďalej môže byť niekedy väčšia ako zdravý rozum

Cyklisti sú skutočne bojovníci, no všetko má svoje hranice - tentoraz pomohlo aj šťastie.
Peter Sagan začal v Kalifornii 2. miestom

Na Amgen Okolo Kalifornie sa predstavili aj ďalší Slováci vo farbách Bora-Hansgrohe v poradí Erik Baška (72.), Michael Kolář (76.), Juraj Sagan (115.) a Martin Velits v drese Quick-Step Floors skončil 127.
Na Okolo Kalifornie všetci Slováci z tímu Bora-Hansgrohe

Na pretekoch Amgen Okolo Kalifornie (14.- 20. 5.) sa predstavia všetci štyria slovenskí cyklisti v dresoch tímu Bora-Hansgrohe.
Peter Sagan úspešný aj na Okolo Kalifornie 2016

Sagan vyhral v práve skončenom ročníku pretekov Okolo Kalifornie dve etapy a dvakrát skončil druhý. Zároveň suverénne ovládol bodovaciu súťaž, keď druhého v celkovom poradí Nóra Kristoffa zdolal o 35 bodov. Zelený dres jej lídra nosil na sebe takmer počas celých pretekov.
Peter Sagan druhý len o niekoľko centimetrov v 7. etape, predtým mal veľké sólo

Slovenský cyklista Peter Sagan (Tinkoff) obsadil druhé miesto v 7. etape pretekov Okolo Kalifornie, ktorá mala štart aj cieľ v Santa Rose a merala 175 km. Sagan v šprintérskej koncovke len o niekoľko centimetrov podľahol Nórovi Alexandrovi Kristoffovi z tímu Kaťuša.
Peter Sagan má 15 bodový náskok v bodovacej súťaži na Okolo Kalifornie

Lotyšský cyklista Toms Skujiňš z tímu Cannondale Pro Cycling sa stal víťazom 5. etapy pretekov Okolo Kalifornie, ktorá viedla z Lodi do South Lake Tahoe a merala 213 km. V etape s výrazne hornatým profilom Skujiňš v záverečnom špurte po takmer šiestich hodinách v sedle bicykla zdolal Kanaďana Adama de Vosa (Rally Cycling).
Sagan zdolal Van Avermaeta a má 15. triumf v Kalifornii

Peter Sagan ovládol šprintérsky záver a stal sa víťazom 4. etapy pretekov Okolo Kalifornie S 217 km najdlhšia etapa aktuálneho ročníka tradičného podujatia na Západnom pobreží USA vrcholila na motoristickom okruhu Laguna Seca a líder tímu Tinkoff Sagan si v závere po vyše päť a štvrťhodine v sedle bicykla poradil so svojím tradičným rivalom Belgičanom Gregom van Avermaetom (BMC Racing) a Austrálčanom Nathanom Haasom (Dimension Data).
Peter Sagan štvrtý v 2. etape na Okolo Kalifornie a celkovo tretí

Sagan obsadil štvrté miesto v druhej etape cyklistických pretekov Okolo Kalifornie, ktorá mala štart v South Pasadene a po 148 km vrcholila v Santa Clarite. Líder tímu Tinkoff, jazdiaci v žltom drese lídra priebežného celkového poradia, zaostal o 8 sekúnd za domácim víťazom etapy Benom Kingom (Cannondale) a prišiel o pozíciu vedúceho muža pretekov.
Víťazný finiš Petra Sagana v San Diegu na prvej etape cyklistických pretekov Okolo Kalifornie

Líder tímu Tinkoff, jazdiaci v dúhovom drese majstra sveta, predviedol skvelý finiš z tretej pozície, keď zdolal Holanďanov Woutera Wipperta (Cannondale) a Dylana Groenewegena (LottoNL-Jumbo) a od roku 2010 si pripísal už štrnásty etapový triumf na svojich obľúbených pretekoch na západnom pobreží USA. V záverečných troch kilometroch Saganovi aktivitou na čele pelotónu pomáhali dostať sa na výhodnú pozíciu dopredu jeho tímoví kolegovia, medzi nimi aj Slováci.
Peter Sagan lídrom tímu Tinkoff na Okolo Kalifornie

Sagan povedie tím Tinkoff na blížiacich sa pretekoch kategórie 2.HC Okolo Kalifornie (15. - 22. mája). Úradujúci majster sveta v cestnej cyklistike bude na západnom pobreží USA obhajovať celkové prvenstvo, ale podľa tohtoročnej zostavy sa nechystá zopakovať nečakaný vlaňajší triumf.