Najnovšie články z kategórie Okolo Kataru

Bookwalter vyhral úvod Okolo Kataru

Američan Brent Bookwalter sa stal víťazom 1. etapy cyklistických pretekov Okolo Kataru. Slovák Martin Velits patril medzi najaktívnejších jazdcov nedeľňajšej etapy, v jej prvej polovici bol s Mattom Haymanom (Sky) a Zakom Dempsterom (NetApp-Endura) v úniku a napokon skončil na 60. mieste s odstupom 43 sekúnd na víťaza.

Boonen sa stal štvrtýkrát víťazom Okolo Kataru, Sagan 11.

Belgičan Tom Boonen sa stal štvrtýkrát v kariére celkovým víťazom cyklistických pretekov Okolo Kataru, ktoré vyvrcholili v piatok záverečnou 6. etapou. Posledný triumf na tomto ročníku si pripísal v šprinte v Dauhe po 120 km zo Sealine Beach Francúz Arnaud Démare. Jazdec tímu FDJ sa presadil pred Rusom Denisom Galimzianovom a Austrálčanom Markom Renshawom, ktorý obhajoval vlaňajšie celkové prvenstvo.
Sagan tretí v 5. etape na Okolo Kataru

Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil v štvrtkovej 5. etape na pretekoch Okolo Kataru vynikajúce tretie miesto. Víťazom sa stal úradujúci majster sveta Mark Cavendish, pre ktorého to bol druhý etapový triumf v dúhovom drese šampióna i v novom tíme Sky. Pred 22-ročného Sagana sa v závere 160 km dlhej trate s cieľom v Al Khor Corniche dostal aj jeho tímový kolega Daniel Oss.
Boonen urobil dôležitý krok k prvenstvu na Okolo Kataru

Belgičan Tom Boonen urobil víťazstvom v stredajšej 4. etape cyklistických pretekov Okolo Kataru dôležitý krok k celkovému prvenstvu. Vďaka úspechu a bonifikácii vedie cyklista tímu Omega Pharma-Quick Step pred Tylerom Farrarom z USA v celkovom poradí o 31 sekúnd.
Cavendish dosiahol prvé víťazstvo v drese majstra sveta

Úradujúci majster sveta Mark Cavendish dosiahol v utorkovej 3. etape na cyklistických pretekoch Okolo Kataru premiérové víťazstvo v dúhovom drese šampióna i v novom tíme Sky. Brit sa presadil v záverečnom špurte etapy z Dukhanu na štadión Al Gharafa v Dauhe, ktorá merala 146,5 km. V koncovke zdolal lídra pretekov Toma Boonena z Belgicka, tretí skončil Aidis Kruopis. Boonen vďaka bonifikácii za 2. miesto zvýšil svoj náskok v celkovom poradí pred Tylerom Farrarom z USA.
Peter Sagan po časovke tímov vypadol z Top10 Okolo Kataru

Americký tím Garmin vyhral pondelňajšiu druhú etapu cyklistických pretekov Okolo Kataru. Jazdci Garminu boli najrýchlejší na 11,3-kilomterovej trati. Lídrom pretekov zostal víťaz nedeľňajšej prvej etapy Belgičan Tom Boonen v službách tímu Omega Pharma-Quick Step, druhý je Američan Tyler Farrar s rovnakým celkovým časom.
Peter Sagan skončil v úvodných pretekoch roka tretí

Slovenský cyklista Peter Sagan začal súťažný rok 2012 3. miestom v úvodnej etape pretekov Okolo Kataru. Dvadsaťročného Žilinčana v službách tímu Liquigas-Cannondale prešpurtovali v koncovke 1. etapy od Barzan Towers do areálu golfového klubu v Dauhe (142,5 km) iba známy Belgičan Tom Boonen a Brit Adam Blythe. Preteky Okolo Kataru potrvajú do piatka 10. februára.
Peter Sagan štartuje sezónu v Katare PR článok

Peter Sagan štartuje sezónu v Katare

Slovenský cyklista Peter Sagan odletel v piatok do Ázie, kde v nedeľu 5. februára sa pre neho začne nová súťažná sezóna 2012. Dvadsaťdvaročný jazdec tímu Liquigas-Cannondale sa predstaví na pretekoch Okolo Kataru, kde ho čaká 6. etáp a podľa odborníkov by mal patriť medzi najväčšie hviezdy a ašpirantov na etapové prvenstvá. Celkovo sa v Katare predstaví na pretekoch kategórie 2.1 kalendára UCI 16 tímov a v nich 129 cyklistov.
Na Okolo Kataru cestuje zo Slovákov iba Peter Sagan

Pre slovenského cyklistu Petra Sagana sa v nedeľu 5. februára začne súťažná sezóna 2012. Dvadsaťdvaročný jazdec tímu Liquigas-Cannondale sa predstaví na pretekoch Okolo Kataru, kde ho v šiestich etapách čaká celkovo 724,3 km. Sagan bude patriť na Okolo Kataru medzi najväčšie hviezdy a ašpirantov na etapové prvenstvá. Celkovo sa v Katare predstaví na pretekoch kategórie 2.1 kalendára UCI 16 tímov a v nich 129 cyklistov.
Katar chce štart Tour de France v roku 2016

Katar po úspešnej kandidatúre na usporiadanie futbalových majstrovstiev sveta v roku 2022 túži po ďalšej športovej slávnosti - v roku 2016 by rád privítal štart najťažších a najslávnejších cyklistických pretekov na svete Tour de France. "Jeho výsosť emir má tento nápad v hlave už nejaký čas," skonštatoval zdroj blízky miestnej vláde, ktorý si neželal byť menovaný.