Najnovšie články z kategórie Okolo Polska

Video: Spomienka na Bjorga Lambrechta

Zrejme ste už počuli, čo sa stalo tomuto len 22 ročnému pretekárovi a veľkej belgickej nádeji na etapových pretekoch Okolo Poľska. Video je spomienkou práve na tohto jazdca.
Video: Skok nad pelotón na Okolo Poľska

Práve skončené etapové preteky Okoľo Poľska ponúkli nádherný súboj do poslednej chvíle, kedy Saganov tímový kolega Rafal Majka strácal v celkovom poradí iba 6 sekúnd a rozhodnúť malo až posledné stúpanie do Tatranskej Bukoviny...
Video: Pozor, kôň na trati...

Na psy a mačky sú jazdci zrejme už "pripravení", no občas sa pritrafí aj niečo väčšie. Tak ako počas 6. etapy Okolo Poľska..
Video: V dnešnej etape Okolo Poľska Peter Sagan na 3. mieste, no stále v žltom

Piata zvlnená etapa priniesla napínavý šprintérsky súboj na mokrej vozovke z kopcami okresaného pelotónu, kde Peter Sagan skončil na treťom mieste a v celkovom poradí stále vedie. Skúsi ho udržať až do konca?
Okolo Poľska aj s Jurajom Saganom a Petrom Velitsom

Na blížiacich sa pretekoch kategórie WorldTour Okolo Poľska (12. - 18. júla) sa predstavia dvaja slovenskí cyklisti - Juraj Sagan z tímu Tinkoff a Peter Velits zo zoskupenia BMC Racing. Úradujúci majster Slovenska Juraj Sagan naposledy jazdil na podujatí Okolo Švajčiarska, na poľských cestách bude podporovať tímového kapitána Jespera Hansena.
Svetová cyklistika na Štrbskom Plese - 5. Etapa Tour de Pologne

Historicky prvýkrát sa na slovenských cestách objavili cyklisti Pro Tour tímov, aby si zmerali sily na 190 kilometrov dlhej trati zo Zakopaného (PL) až na vrchol Štrbského Plesa. Prečítajte si report zdokumentovaný pohľadom priamo z dejiska štartu, napokon aj z cieľa v našom najznámejšom centre turizmu.
Peter Velits skončil celkovo 25. na Okolo Poľska

Poliak Rafal Majka sa stal celkovým víťazom pretekov WorldTour Okolo Poľska, ktoré zavítali vo štvrtok aj na Slovensko. Jazdec tímu Tinkoff-Saxo je prvým Poliakom, ktorému sa podarilo domáce podujatie vyhrať po zaradení do seriálu WorldTour. Žltý dres si udržal najlepší vrchár Tour de France 2014 aj v záverečnej sobotňajšej časovke na 25 km v Krakove, v ktorej obsadil 13. priečku.
Peter a Martin Velitsovci sa predstavili na historicky prvej etape pretekov najvyššej kategórie cyklistickej World Tour na Slovensku

5. etapu Okolo Poľska so štartom v Zakopanom a cieľom v Štrbskom Plese vyhral Poliak Rafal Majka. Slovák Peter Velits (BMC Racing) bol v hre o víťazstvo až takmer do samého záveru a napokon obsadil 17. miesto. V celkovej klasifikácii sa Peter Velits posunul už na 8. miesto s odstupom 11 sekúnd za Čechom Petrom Vakočom. Na druhú priečku postúpil štvrtkový víťaz Majka s minimálnym mankom jednej sekundy za Vakočom. Peter Velits má po štvrtku reálnu šancu zaútočiť aj na konečné stupne víťazov, keďže preteky Okolo Poľska vyvrcholia v sobotu časovkou jednotlivcov v Krakove.
V 2. etape Okolo Poľska skončil Peter Velits 28. a Martin Velits na 36. mieste

Víťazom 2. etapy cyklistických pretekov Okolo Poľska sa v pondelok stal Čech Petr Vakoč. Iba 22-ročný pretekár tímu Omega Pharma - Quick-Step triumfoval po 226 km a sólojazde v závere v uliciach Varšavy s náskokom 21 sekúnd pred Austrálčanom Michaelom Matthewsom z tímu Orica GreenEdge. Tretí finišoval Belgičan Boris Vallee (Lotto Belisol).
Prvá etapa World Tour na Slovensku povedie cez Oravu a Liptov

Historicky prvá etapa cyklistickej World Tour, ktorá povedie územím Slovenska, sa začne vo štvrtok 7. augusta v Zakopanom a po 178 km vyvrcholí na Štrbskom Plese. Pelotón pretekov Okolo Poľska premiérovo zavíta na slovenské cesty na Orave, kde pôjde cez Suchú Horu, Oravice, Blatnú, kde bude horská prémia, Zuberec a cez horskú prémiu Huty sa dostane na Liptov.
Tour de Pologne na Slovensku! PR článok

Tour de Pologne na Slovensku!

7.8.2014 zažije Slovensko veľkú poctu. Po prvý raz v histórii sa dostane sever našej krajiny na obrazovky desiatok televízií z celého sveta pri priamom prenose z cyklistických pretekov Tour de Pologne.
Poprední jazdci zavítajú na budúci rok aj na Slovensko

Poprední svetoví cyklisti na budúci rok prvýkrát zavítajú aj na Slovensko. Po slovenských cestách sa pôjde jedna z etáp pretekov Okolo Poľska, ktoré sú súčasťou elitného kalendára World Tour. Na podujatí štartujú všetky elitné tímy. Okolo Poľska by sa podľa čerstvo zverejneného kalendára WorldTour mali uskutočniť od 3. do 9. augusta. Pre mnohých cyklistov budú generálkou na Vueltu a Espaňa (23. augusta - 14. septembra). Detaily slovenskej časti pretekov ešte organizátori dolaďujú.