Najnovšie články z kategórie Okolo Slovenska

Okolo Slovenska začína dnes úvodným prológom v Levoči

Viac ako 762 kilometrov z Levoče do Trnavy cez 134 miest a obcí čaká na účastníkov 60. + 1. ročníka medzinárodných cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktoré sa začnú dnes takmer 4-kilometrovým prológom v historickom centre Levoče (16.30 h).
Okolo Slovenska - 60. + 1. ročník s výbornou medzinárodnou účasťou

Už len necelý týždeň zostáva do štartu 60. + 1. ročníka medzinárodných cyklistických pretekov Okolo Slovenska.
Honor od UCI - Okolo Slovenska do vyššej kategórie

Budúci ročník cyklistických pretekov Okolo Slovenska (7.- 11. júna 2017) postupuje do vyššej kategórie. Najväčšie slovenské etapové podujatie je v kalendári Medzinárodnej cyklistickej únie pre rok 2017 zaradené do kategórie 2.1. Znamená to, že na Okolo Slovenska sa môžu zúčastniť aj tímy a jazdci elitnej svetovej série UCI WorldTour vrátane Slovákov. Informoval o tom Slovenský zväz cyklistiky v tlačovej správe.
Okolo Slovenska: Maroš Kováč a Roman Broniš zhodne: "Okolo" sú top preteky

Na výsledkoch posledných dvoch etáp jubilejného 60. ročníka medzinárodných cyklistických pretekov Okolo Slovenska bolo paradoxné, že pozíciu najlepšieho slovenského jazdca v nich si vybojovali skúsení harcovníci.
Finetto celkovým víťazom 60. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska

Celkovým víťazom 60. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska, patriacich do seriálu Europe Tour a kategórie 2.2., sa stal Talian Mauro Finetto z tímu Unieuro Willier. Slovinec Jan Tratnik z tímu Amplatz-BMC bol zasa hrdinom nedeľňajšej záverečnej 5. etapy, keď na trase dlhej 121,9 km medzi Bojnicami a Piešťanmi dosiahol víťazný čas 2:39:39 h. Druhý skončil v rovnakom čase jeho partner z úniku Nemec Florian Bissinger (BSA Greenlife).
Okolo Slovenska: Finiš 60. ročníka v Piešťanoch, na štarte aj 21 Slovákov

Nadchádzajúci ročník cyklistických pretekov Okolo Slovenska (7.- 12. júna) bude jubilejný, rekordný a podľa profilu jednotlivých etáp aj výrazne atraktívny. Jubilejný preto, lebo najstaršie a najvýznamnejšie cyklistické podujatie na Slovensku napíše už 60. kapitolu. Rekordný preto, že sa na ňom zúčastní historicky najvyšší počet 24 tímov zo 16 krajín a celkovo 144 cyklistov, medzi nimi 21 Slovákov.
60. ročník Okolo Slovenska vyvrcholí v Piešťanoch

Cyklistické preteky Okolo Slovenska napíšu o necelý mesiac od utorka 7. júna do nedele 12. júna jubilejnú 60. kapitolu. Na najstaršom a najvýznamnejšom podujatí na Slovensku sa bude bojovať nielen o celkové prémie v hodnote 20 000 eur, ale aj o 226 bodov do rebríčka Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI).
Slovák Michael Kolář vyhral záverečnú 5. etapu na 59. ročníku cyklistických pretekov Okolo Slovenska

Cyklista tímu Tinkoff-Saxo jazdiaci v drese slovenskej reprezentácie Michael Kolář vyhral záverečnú 5. etapu na 59. ročníku cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktorá viedla z Nového Mesta nad Váhom do Bratislavy a merala 123,5 km.
Na Okolo Slovenska sa od 10. do 14. júna predstaví maximálne 138 cyklistov z 23 tímov - Termníny a lokality jednotlivých etáp

Na 59. ročníku cyklistických pretekov Okolo Slovenska príde sedemnásť kontinentálnych, tri reprezentačné a tri klubové celky. Domáce farby budú obhajovať reprezentácia SR aj s Jurajom Saganom či Michaelom Kolářom, Dukla Trenčín a CK Banská Bystrica. Na Okolo Slovenska sa predstavia niektoré zaujímavé zoskupenia.
Ukrajinec Alexander Polivoda víťazom Okolo Slovenska

Polivoda sa stal celkovým víťazom 58. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska. Dvadsaťsedemročný jazdec tímu Kolss dosiahol najväčší úspech kariéry. Sobotňajšiu záverečnú 5. etapu z Levíc do Bratislavy (178,6 km) vyhral v špurte pelotónu ďalší Ukrajinec Andrij Kulyk, ktorý triumfoval pred Talianom Christianom Dellem Stellem a Romanom van Udenom.
Delle Stelle vyhral šprint pelotónu v Leviciach pretekov Okolo Slovenska

Talian Christian Delle Stelle sa stal víťazom 4. etapy 58. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktorá viedla z Handlovej do Levíc a merala 177,5 km. Jazdec tímu MG Kvis - Wilier sa presadil v špurte pelotónu pred Slovincom Matejom Mugerlim, na 3. mieste finišoval Erik Baška z Dukly Trenčín Trek.
Kráľovská etapa Okolo Slovenska pre Maroša Kováča

Kráľovská etapa 58. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska z Liptovského Hrádku do Handlovej, ktorá merala 173,8 km, sa stala korisťou Slováka Maroša Kováča. Jazdec tímu Dukla Trenčín Trek triumfoval v šprintérskej koncovke. Žltý dres lídra si udržal naďalej Ukrajinec Alexander Polivoda z tímu Kolss. Na trati štvrtkovej etapy boli štyri horské a dve rýchlostné prémie.