Najnovšie články z kategórie Peloton

Reportáž: Grand Prix Slovenska - cestné preteky krajín V4

Ako to dopadlo, keď sa odhodlaný amatér a cestný cyklista vydal do sveta kontinentálnej cyklistiky.
V pelotóne sú bezduché stroje, výnimkou je Peter Sagan

Dnešný cyklistický pelotón je nudný, z jazdcov sa stali bezduché stroje pohltené naordinovanou taktikou a číslami. Toto sú tvrdé slová niekdajšieho skvelého talianskeho cyklistu Claudia Chiappucciho, ktoré uviedol pre špecializovaný španielsky server Cyclo 21.
Cica nežer! Skús cyklomaratón!

Pripadám si tučný. Žiadne plecia, veľká riť. Spoznáte ma ľahko: postava ako pivová fľaša, miesto štopľa plešina. Výzva Edity Šipeky „Cica nežer!“ ma dráždila stále viac. Bicykel by mi mohol pomôcť...
Ako som prežil svoj prvý cyklomaratón

Neviem kde sa v mojej hlave zobrala myšlienka skúsiť si cyklomaratón, ale stalo sa tak a ja som začal sledovať kalendár pretekov. Bola to len otázka času kedy sa na nejaký vyberiem. Voľba padla na akciu s názvom DEMA Banskoštiavnický maratón.
Zvolenské zahájenie MERIDA PELOTON CUP-u

Druhá júnová sobota zahájila tohtoročnú sériu maratónov združených pod hlavičkou Merida Peloton Cup–u. V piatok podvečer nám vo Zvolene trošku spŕchlo, ale nádej na slnečnú sobotu nás aj napriek tomu neopúšťala. Ďalšia dávka vody nám z oblohy spadla ešte v sobotu ráno, našťastie sa slniečko nedalo odbiť a ešte pred štartom vyliezlo spoza oblakov.