Najnovšie články z kategórie Peter Sagan

Video: Peter Sagan vyhral aj 5. etapu na Tirreno-Adriatico

"Bolo to bláznivé, jazdilo sa, ako keby už nemal nastať zajtrajšok. Pelotón išiel veľmi rýchlo. Mám veľkú radosť z dnešného víťazstva," uviedol Sagan v cieli.
Video: Peter Sagan a jeho víťazný finiš v 3. etape na Tirreno-Adriatico

"Nikdy neviete, čo sa môže stať. Dnes celkom fúkalo, každý sa toho obával, ale napokon sa nič nestalo." povedal Peter Sagan do mikrofónu Eurosportu.
Jarné klasiky na úvod sezóny – máme sa na čo tešiť

Peter Sagan, je ako vidno po minulom víkende vo svojej koži, a tak sa poďme pozrieť, čo nás najbližšie čaká.
Video: Sagan vybojoval prvé tohtoročné víťazstvo na belgickej klasike Kuurne-Brusel-Kuurne

Vo veľmi pomalom a taktickom finiši Sagan zaútočil ani nie 300 m pred cieľom a ostatní členovia päťčlennej skupiny nemali nárok.
Na úvodnej flámskej klasike tejto sezóny Omloop Het Nieuwsblad obsadil Peter Sagan 2. miesto

Sagana zdolal len veľký rival a úradujúci olympijský šampión Greg van Avermaet z BMC Racing, pričom sa zopakovala vlaňajšia edícia, keď ho Van Avermaet rovnako v závere prekonal.
Zlatý pedál 2016 pre Petra Sagana

Najlepším cyklistom Slovenska za rok 2016 sa podľa predpokladov stal Peter Sagan. Už dvojnásobný majster sveta z cestných pretekov s hromadným štartom triumfoval v tradičnom výročnom bilancovaní Slovenského zväzu cyklistiky pred dvojnásobným paralympijským víťazom Jozefom Metelkom a Patrikom Tyborom, ktorý sa 45. miestom v pretekoch na ceste na olympijských hrách v Riu de Janeiro postaral o druhý najlepší výsledok Slováka na OH v modernej histórii.
Team Sagan, čiže väčšia voľnosť aj tímová podpora

Keď sa v lete rozchýrilo, že Peter Sagan bude pokračovať v kariére vo vtedy druhodivíznom nemeckom tíme Bora-Hansgrohe, v prvom momente viacerým napadlo, či nejde o nemiestny žart. "Na prvý pohľad mi to vôbec nedávalo zmysel. Veď predsa Sagan je momentálne marketingovo najžiadanejší cyklista a logicky sa núka jeho spojenie so silným a dlhé roky etablovaným tímom. V takom by mu predsa najlepšie zaplatili a a jeho hviezda by mohla zažiariť ešte jasnejšie v spojení s overenou značkou," uviedol v úvode svojej analýzy, prečo je Bora správnou voľbou pre dvojnásobného majstra sveta či premiérového majstra Európy, redaktor Velonews Andrew Hood.
Peter Sagan po prvý raz s prestížnym ocenením Vélo d´Or

Cyklistický dvojnásobný majster sveta Peter Sagan má už dávno po úspešnej sezóne, ale ocenenia zbiera naďalej. Najnovšie sa stal laureátom prestížnej novinárskej ceny Vélo d´Or (Zlatý bicykel), keď triumfoval pred víťazom Tour de France Chrisom Froomom a šampiónom Vuelty Nairom Quintanom.
Prinášať ľuďom radosť je najdôležitejšie, tvrdí Sagan

Slovenský cyklista Peter Sagan bol počas uplynulého víkendu v americkom Westlake Village v Kalifornii, kde bol tvárou charitatívnej akcie Peter Sagan VIP Charity Ride. Tam sa zrodil aj rozhovor s dvojnásobným majstrom sveta, ktorý priniesol špecializovaný portál Cyclingnews. Agentúra SITA z neho vybrala podstatnú časť.
Tinkoff je minulosť, ale sme hrdí, nie smutní

Preteky Okolo Abú Zabí dali definitívnu bodku za účinkovaním tímu Tinkoff v profesionálnom cyklistickom pelotóne. Desiate miesto Michaela Kolářa v špurtérskom závere 4. etapy na motoristickom okruhu Yas Marina v Abú Zabí a celková štvrtá priečka Španiela Alberta Contadora sú tým posledným, čo súťažne predviedli jazdci Tinkoffu.
Ohlasy médií: Belgičania dominovali, ale ďalší titul má Sagan

Ohlasy médií na víťazstvo Petra Sagana v pretekoch s hromadným štartom na majstrovstvách sveta v cyklistike v katarskej Dauhe:
Rozhovor roka: Slovakia on top of the world, again

Vynikajúca tímová práca v podaní bratov Saganovcov a Michaela Kolářa, ktorý posledné kilomere odviedol výbornú prácu na čele pretekov, kedy bránil úniky tesne pred finišom. Radosť pozerať sa na túto trojku, ďakujeme!