Najnovšie články z kategórie Peter Sagan

Peter Sagan triumfoval v 3. etape na Tirreno - Adriatico

Slovenský cyklista Peter Sagan vyhral tento rok prvé preteky v elitnom seriáli WorldTour. Dvadsaťštyriročnému Žilinčanovi sadol dojazd piatkovej 3. etapy na Tirreno - Adriatico, ktorá viedla z Casciny do Arezza a merala 210 km. V technickom závere chýbali v popredí elitní špurtéri a slovenský jazdec tímu Cannondale sa tešil z prvenstva. Do svetového rebríčka si pripísal prvých tohtoročných šesť bodov.
Peter Sagan finišoval na piatom mieste

Slovenský cyklista Peter Sagan finišoval na 5. mieste vo štvrtkovej 2. etape pretekov Tirreno - Adriatico, ktorá viedla zo San Vincenza do Casciny a merala 166 km. Jazdec tímu Cannondale do posledných metrov bojoval o prvenstvo na páske. V závere ho súperi trochu zavreli a 24-ročný Žilinčan sa už nedokázal prepracovať na vyššie priečky. Z prvého víťazstva v kariére na pretekoch WorldTour sa tešil Talian Matteo Pelucchi z tímu IAM Cycling.
Saganov Cannondale skončil piaty v časovke družstiev

Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil s tímom Cannondale v úvodnej časovke družstiev na 18,5 km medzi Donoraticom a San Vincenzom na pretekoch Tirreno - Adriatico piatu priečku. Cannondale absolvoval trať rýchlostným priemerom 53 km/h za 20:39 min. V čase, keď prišiel do cieľa, bol na 1. mieste.
Peter Sagan po roku opäť druhý na Strade Bianche

Slovenský cyklista Peter Sagan začal európsku sezónu 2014 druhým miestom na klasike Strade Bianche medzi talianskymi mestami San Gimignano a Siena, ktorá merala takmer 200 km.
Peter Sagan od budúceho roku súčasťou Tinkoff-Saxo!

Slovenský cyklista Peter Sagan sa dohodol na spolupráci s Tinkoff-Saxo od roku 2015. Vo štvrtok o tom informoval taliansky denník Gazzetta dello Sport s dodatkom, že holandské zoskupenie sa spojí s americkou spoločnosťou Cannondale, ktorá je hlavným sponzorom súčasného Saganovho tímu. Žilinčanova terajšia zmluva stratí platnosť na konci sezóny 2014.
Okolo Ománu celkovo Peter Velits 27. a Peter Sagan 49.

Britský cyklista Christopher Froome z tímu Sky Procycling triumfoval na cyklistických pretekoch Okolo Ománu a obhájil svoje minuloročné prvenstvo. Víťazom nedeľňajšej záverečnej 6. etapy, ktorá merala 146,5 km a viedla z As Sifah do Matrah Corniche, sa stal Nemec André Greipel.
Froome víťazom 5. etapy Okolo Ománu a Sagan sa prepadol

Britský cyklista Christopher Froome z tímu Sky Procycling sa stal víťazom sobotňajšej 5. etapy cyklistických pretekov Okolo Ománu, ktorá merala 147,5 km a vrcholila náročným stúpaním v Green Mountains. Úradujúci šampión Tour de France Froome sa dostal aj na čelo priebežnej klasifikácie a z červeného trička lídra pretekov vyzliekol slovenského reprezentanta Petra Sagana (Cannondale).
Sagan víťazom 4. etapy Okolo Ománu a lídrom pred víkendom

Slovenský cyklista Peter Sagan z tímu Cannondale sa stal víťazom piatkovej 4. etapy pretekov Okolo Ománu, ktorá viedla z Wadi Al Abiyad do Bosharu a merala 173 km. Dvadsaťštyriročný Žilinčan sa prepracoval na čelo celkového poradia podujatia, ktoré vyvrcholí v nedeľu. Má 10-sekundový náskok.
V 3. etape Okolo Ománu skončil Sagan na 2. mieste

Víťazom etapy sa stal Nemec André Greipel (Lotto-Belisol), ktorý vyhral aj prvú etapu.
Fans Welcome Peter Sagan Back to California

Vychytaná pozvánka na 9. ročník Okolo Kalifornie, ktorý sa uskutoční 11-18. mája 2014.
14. miesto pre Petra Sagana na druhej etape Okolo Ománu

Slovenský šampión a úradujúci Športovec roka Peter Sagan obsadil v stredajšej 2. etape na cyklistických pretekoch Okolo Ománu 14. miesto. Dvadsaťštyriročný jazdec tímu Cannondale sa nepresadil v záverečnom špurte, v ktorom triumfoval nórsky jazdec Alexander Kristoff z Kaťuše.
Peter Sagan v 1. etape Okolo Ománu na 18. mieste

Úradujúci slovenský Športovec roka Peter Sagan z tímu Cannondale skončil v utorňajšej 1. etape cyklistických pretekov Okolo Ománu na 18. mieste. Krajan Peter Velits (BMC Racing Team) bol na 26. priečke. Obaja dokončili v hlavnom pelotóne.