Najnovšie články z kategórie Peter Sagan

Na Petra Sagana čaká ďalšia výzva

Na slovenského cyklistu Petra Sagana čaká v sobotu ďalší súťažný štart, keď sa predstaví v Toskánsku v okolí Sieny na jednorázových pretekoch Strade Bianche 2012. Podujatie už pár rokov otvára sezónu veľkých talianskych pretekov, neskôr po ňom nasledujú Tirreno - Adriatico či Miláno - San Remo. Pre cyklistov je štart na Strade Biancho výzvou, na trati sa striedajú rovinaté úseky, krátke, ale prudké stúpania. V Toskánsku sa zíde kvalitná konkurencia na čele s dvoma elitnými jazdcami Fabianom Cancellarom a Philippom Gilbertom.
Peter Velits celkovým víťazom v pretekoch Okolo Ománu

Slovenský cyklista Peter Velits z tímu Omega Pharma-Quick Step sa stal celkovým víťazom etapových pretekov Okolo Ománu. Úspech slovenskej cyklistiky na tomto podujatí podčiarkol Peter Sagan z tímu Liquigas-Cannondale, ktorý sa stal víťazom bodovacej súťaže. Nedeľňajšiu šiestu etapu vyhral Nemec Marcel Kittel pred Petrom Saganom a Tylerom Farrarom z USA.
Okolo Ománu - Po sobote lídrom Peter Velits

Slovenský cyklista Peter Velits z tímu Omega Pharma-Quick Step obsadil v sobotňajšej 5. etape na pretekoch Okolo Ománu vynikajúce druhé miesto a pred poslednou etapou sa stal lídrom celkového hodnotenia. Víťazom sobotňajšej 158 km dlhej etapy s cieľom na kopci Jabal al Akhbar bol prvý Talian Vincenzo Nibali zo zoskupenia Liquigas-Cannondale.
Peter Sagan druhý v 4. etape na Okolo Ománu

Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil v piatkovej 4. etape na pretekoch Okolo Ománu vynikajúce druhé miesto. Dvadsaťdvaročný pretekár nestačil po 142,5 km v cieli v parku Al Wadi Al Kabir v hlavnom meste Muskat iba na Nemca Andrého Greipela, ktorý si upevnil pozíciu lídra a červený dres vedúceho pretekára.
Peter Sagan prišiel o dres lídra pretekov Okolo Ománu

Slovenský cyklista Peter Sagan prišiel v 3. etape o červené tričko lídra pretekov Okolo Ománu. Dvadsaťdvaročný pretekár tímu Liquigas-Cannondale finišoval vo štvrtok po 144,5 km z Al Awabi do Muscatu na 5. mieste. Na vedúcu pozíciu celkového poradia sa dostal vďaka bonifikácii za 2. priečku Nemec André Greipel. Sagan momentálne na svojho súpera stráca 2 sekundy.
Sagan dosiahol prvý etapový triumf v roku 2012

Slovenský cyklista Peter Sagan dosiahol prvý výrazný úspech v roku 2012, keď sa stal víťazom stredajšej 2. etapy pretekov Okolo Ománu zo Suru do Wadi Dayqah Dam (140,5 km). Dvadsaťdvaročný jazdec tímu Liquigas-Cannondale sa presadil v špurte vedúcej skupiny. Sagan sa vďaka etapovému prvenstvu stal novým lídrom pretekov a vo štvrtok si oblečie červený dres vedúceho jazdca. Sagan je zároveň na čele súťaže aktivity o zelený dres a súťaže mladých jazdcov o biely dres.
Úvod Okolo Ománu vyhral Greipel, Sagan finišoval piaty

Nemecký cyklista Andre Greipel nadviazal v úvodnej etape pretekov Okolo Ománu na svoje tri januárové čiastkové úspechy z austrálskej Tour Down Under, keď sa presadil po 159 km od kráľovského paláca Al Alam v Muscate do Wadi Al Hoqay. V špurte hlavného poľa cyklista tímu Lotto-Belisol predstihol Rusa Denisa Galimzjanova a Američana Tylera Farrara.
Boonen sa stal štvrtýkrát víťazom Okolo Kataru, Sagan 11.

Belgičan Tom Boonen sa stal štvrtýkrát v kariére celkovým víťazom cyklistických pretekov Okolo Kataru, ktoré vyvrcholili v piatok záverečnou 6. etapou. Posledný triumf na tomto ročníku si pripísal v šprinte v Dauhe po 120 km zo Sealine Beach Francúz Arnaud Démare. Jazdec tímu FDJ sa presadil pred Rusom Denisom Galimzianovom a Austrálčanom Markom Renshawom, ktorý obhajoval vlaňajšie celkové prvenstvo.
Sagan tretí v 5. etape na Okolo Kataru

Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil v štvrtkovej 5. etape na pretekoch Okolo Kataru vynikajúce tretie miesto. Víťazom sa stal úradujúci majster sveta Mark Cavendish, pre ktorého to bol druhý etapový triumf v dúhovom drese šampióna i v novom tíme Sky. Pred 22-ročného Sagana sa v závere 160 km dlhej trate s cieľom v Al Khor Corniche dostal aj jeho tímový kolega Daniel Oss.
Boonen urobil dôležitý krok k prvenstvu na Okolo Kataru

Belgičan Tom Boonen urobil víťazstvom v stredajšej 4. etape cyklistických pretekov Okolo Kataru dôležitý krok k celkovému prvenstvu. Vďaka úspechu a bonifikácii vedie cyklista tímu Omega Pharma-Quick Step pred Tylerom Farrarom z USA v celkovom poradí o 31 sekúnd.
Cavendish dosiahol prvé víťazstvo v drese majstra sveta

Úradujúci majster sveta Mark Cavendish dosiahol v utorkovej 3. etape na cyklistických pretekoch Okolo Kataru premiérové víťazstvo v dúhovom drese šampióna i v novom tíme Sky. Brit sa presadil v záverečnom špurte etapy z Dukhanu na štadión Al Gharafa v Dauhe, ktorá merala 146,5 km. V koncovke zdolal lídra pretekov Toma Boonena z Belgicka, tretí skončil Aidis Kruopis. Boonen vďaka bonifikácii za 2. miesto zvýšil svoj náskok v celkovom poradí pred Tylerom Farrarom z USA.
Peter Sagan po časovke tímov vypadol z Top10 Okolo Kataru

Americký tím Garmin vyhral pondelňajšiu druhú etapu cyklistických pretekov Okolo Kataru. Jazdci Garminu boli najrýchlejší na 11,3-kilomterovej trati. Lídrom pretekov zostal víťaz nedeľňajšej prvej etapy Belgičan Tom Boonen v službách tímu Omega Pharma-Quick Step, druhý je Američan Tyler Farrar s rovnakým celkovým časom.