Články v kategórii 'Plo' (25 - 33 z 33 článkov)

Spolupráca Shimano s Athertonovcami priniesla svoje ovocie

PR 10.06.2017 4 809 1 1

V škótskom Fort William predstavilo Shimano v spolupráci s Athertonovcami nové tretry a pedále pre technické disciplíny. Pozrime sa bližšie na to, čo je nové...
Test: Prilba HQBC Dirtz Lime a okuliare HQBC QX5

29.05.2017 8 058 5 8

Kvalitná ochrana hlavy by mala byť neodmysliteľnou súčasťou výstroja každého cyklistu.
Test: Vidlica SR SUNTOUR RUX R2C2 2017 - niečo pre zjazdárov

28.04.2017 6 474 5 6

SR SUNTOUR predstavil ďalšiu FR/DH vidlicu na začiatku zimy a plný očakávaní som sa ju rozhodol vyskúšať, aj keď tomu dlhá zima ešte bránila.
Test: Sada Shimano SLX M7000 - kvalita potvrdená

25.04.2017 13 129 22 23

Od debutu vynovenej sady Shimano SLX prešla už dlhá doba, no mňa sada oslovila natoľko, že som sa rozhodol pre jej používanie aj naďalej.
Test: Veľká pumpa PRO Team HV na rýchle a pohodlné fúkanie

09.02.2017 4 401 9 2

Veľká pumpa patrí medzi základné vybavenie, ku ktorému každý cyklistika postupom času dospeje. Zodpovedá tomu aj ponuka na trhu, pretože je naozaj z čoho vyberať. Do redakcie sa nám na dlhší test dostal zástupca z dielne PRO na auto aj galuskový ventil do nafúknutia tlaku 7 bar, resp. 100 psi. Poďme sa na ňu bližšie pozrieť z užívateľského hľadiska.
Test: PRO Turnix Carbon – komfortné a ľahké športové sedlo

03.02.2017 14 154 5 6

Patrím medzi typ bikerov, ktorí príliš nemenia osvedčené „kľúčové“ komponenty, medzi ktoré jednoznačne patrí sedlo. Ale teraz v zime je ideálny čas vyskúšať niečo iné a prípadne porovnať. Na test sa ku mne dostal kvalitný model Turnix Carbon od výrobcu PRO, ktorý by mal ponúknuť pre mňa ideálne spojenie – športový komfort.
Test: Svetlo Infini Tron 800 - všestranné svetlo aj na nočné výjazdy

14.12.2016 6 676 13 10

Dalo by sa povedať, že osvetlenie patrí k "povinnej výbave" každého cyklistu, ktorý jazdí v šere alebo tme. Či už kvôli pokutám, ale hlavne kvôli vlastnej bezpečnosti. Testované svetlo však ponúka toho omnoho viac ako pomocníka v bežnéj mestskej premávke. Do rúk sa mi dostalo na test svetlo Infini, ktorá sa zameriava hlavne osvetlením. Poďme si naň trošku bližšie posvietiť.
Test: Nová sada Shimano SLX - výborne fungujúca a za rozumnú cenu

21.08.2016 17 247 8 24

Medzi najočakávanejšie novinky pre nasledujúcu sezónu určite mimo iného patrí aj úplne nová sada Shimano SLX. Po dlhom očakávaní som sa konečne dočkal a dostal som možnosť túto sadu otestovať a vyskúšať asi najočakávanejšiu variantu 1x11. Mnohých bikerov táto novinka od Shimana určite poteší, pretože sa tento systém stáva ešte dostupnejším pre priemerných bikerov a dovolím si tvrdiť, že nájde uplatnenie takmer vo všetkých štýloch.
Test: Prilba HQBC Graffit a okuliare  Qert Plus - pomer cena/výkon príjemne prekvapili

Test: Prilba HQBC Graffit a okuliare Qert Plus - pomer cena/výkon príjemne prekvapili

18.08.2016 8 049 9 10

Už dlhšiu dobu som poškuľoval po novej prilbe, keď sa mi nečakane dostala do rúk za účelom napísania recenzie prilba HQBC Graffit a na moje potešenie bola v podobnom odtieni ako je farba rámu môjho biku.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 159)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 941)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 754)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 342)
  7. Prečo Bratislava - Bradlo - Bratislava? (5 823)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 639)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 230)