Najnovšie články z kategórie Plo

Test: Novinky HQBC - prilba EPIQE a okuliare QX4 – “povinná” výbava za dobrú cenu

Široké možnosti nastavenia a prispôsobenia, pohodlie, funkčnosť a vychytávky – tak tieto slová vystihujú testovanú výbavu. Najviac ma prekvapila možnosť „odľahčenia“ okuliarov, kvalitné spracovanie a zaujímavý vzhľad.
Nová sada Shimano Ultegra R8000 – profi technológie opäť dostupnejšie

Nová Ultegra R8000 využíva technológie, ktoré používajú profesionálne tímy a už tradične ich sprístupňuje pre bežných jazdcov.
Spolupráca Shimano s Athertonovcami priniesla svoje ovocie PR článok

Spolupráca Shimano s Athertonovcami priniesla svoje ovocie

V škótskom Fort William predstavilo Shimano v spolupráci s Athertonovcami nové tretry a pedále pre technické disciplíny. Pozrime sa bližšie na to, čo je nové...
Test: Prilba HQBC Dirtz Lime a okuliare HQBC QX5

Kvalitná ochrana hlavy by mala byť neodmysliteľnou súčasťou výstroja každého cyklistu.
Test: Vidlica SR SUNTOUR RUX R2C2 2017 - niečo pre zjazdárov

SR SUNTOUR predstavil ďalšiu FR/DH vidlicu na začiatku zimy a plný očakávaní som sa ju rozhodol vyskúšať, aj keď tomu dlhá zima ešte bránila.
Test: Sada Shimano SLX M7000 - kvalita potvrdená

Od debutu vynovenej sady Shimano SLX prešla už dlhá doba, no mňa sada oslovila natoľko, že som sa rozhodol pre jej používanie aj naďalej.
Test: Veľká pumpa PRO Team HV na rýchle a pohodlné fúkanie

Veľká pumpa patrí medzi základné vybavenie, ku ktorému každý cyklistika postupom času dospeje. Zodpovedá tomu aj ponuka na trhu, pretože je naozaj z čoho vyberať. Do redakcie sa nám na dlhší test dostal zástupca z dielne PRO na auto aj galuskový ventil do nafúknutia tlaku 7 bar, resp. 100 psi. Poďme sa na ňu bližšie pozrieť z užívateľského hľadiska.
Test: PRO Turnix Carbon – komfortné a ľahké športové sedlo

Patrím medzi typ bikerov, ktorí príliš nemenia osvedčené „kľúčové“ komponenty, medzi ktoré jednoznačne patrí sedlo. Ale teraz v zime je ideálny čas vyskúšať niečo iné a prípadne porovnať. Na test sa ku mne dostal kvalitný model Turnix Carbon od výrobcu PRO, ktorý by mal ponúknuť pre mňa ideálne spojenie – športový komfort.
Test: Svetlo Infini Tron 800 - všestranné svetlo aj na nočné výjazdy

Dalo by sa povedať, že osvetlenie patrí k "povinnej výbave" každého cyklistu, ktorý jazdí v šere alebo tme. Či už kvôli pokutám, ale hlavne kvôli vlastnej bezpečnosti. Testované svetlo však ponúka toho omnoho viac ako pomocníka v bežnéj mestskej premávke. Do rúk sa mi dostalo na test svetlo Infini, ktorá sa zameriava hlavne osvetlením. Poďme si naň trošku bližšie posvietiť.
Test: Nová sada Shimano SLX - výborne fungujúca a za rozumnú cenu

Medzi najočakávanejšie novinky pre nasledujúcu sezónu určite mimo iného patrí aj úplne nová sada Shimano SLX. Po dlhom očakávaní som sa konečne dočkal a dostal som možnosť túto sadu otestovať a vyskúšať asi najočakávanejšiu variantu 1x11. Mnohých bikerov táto novinka od Shimana určite poteší, pretože sa tento systém stáva ešte dostupnejším pre priemerných bikerov a dovolím si tvrdiť, že nájde uplatnenie takmer vo všetkých štýloch.
Test: Prilba HQBC Graffit a okuliare  Qert Plus - pomer cena/výkon príjemne prekvapili

Test: Prilba HQBC Graffit a okuliare Qert Plus - pomer cena/výkon príjemne prekvapili

Už dlhšiu dobu som poškuľoval po novej prilbe, keď sa mi nečakane dostala do rúk za účelom napísania recenzie prilba HQBC Graffit a na moje potešenie bola v podobnom odtieni ako je farba rámu môjho biku.