www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Poistenie' (3 články)

Mišo, bojuj! - pomôžme spolu ochrnutému bikerovi

21.10.2019 8 889 25 85

Asi málokto z nás pri nasadzovaní prilby myslí na to najhoršie. A chvalabohu sa vždy vrátime z nášho výjazdu v poriadku. No nie vo všetkých prípadoch je to bohužiaľ tak.
S istotou na bicykli kamkoľvek - poistenie od Generali v spojení so zámkami ABUS

PR 05.06.2019 2 616

Hoci sa cyklistika na prvý pohľad nemusí javiť ako nebezpečný šport, stáva sa, že nejeden výjazd často končí odreninami alebo dokonca vážnejšími úrazmi.
Novinka: Cyklisti si konečne môžu poistiť bicykel aj samých seba

PR 07.06.2017 8 488

Sezóna bicyklov je tu a s ňou prichádza na slovenský trh aj prvé poistenie cyklistov a bicyklov, vrátane elektrobicyklov.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 294)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 812)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 567)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 480)
  6. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 373)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 162)
  9. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 077)
  10. Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať (5 642)