Najnovšie články z kategórie Povazsko Strazovsky Pohar

Považsko-Strážovský pohár na prahu svojej druhej súťažnej sezóny PR článok

Považsko-Strážovský pohár na prahu svojej druhej súťažnej sezóny

Ku trom osvedčeným organizačným centrám pribudli dve nové - Zliechov a Dohňany. Už o niekoľko málo dní, uprostred prebúdzajúcej sa jarnej prírody a čarokrásneho pôvabu Strážovských vrchov štartuje v Zliechove prvé z piatich kôl druhého ročníka súťažného seriálu horských bicyklov, nesúceho názov Považsko-Strážovský pohár MTB XCO.
MTB XCO Považsko - Strážovský Pohár PR článok

MTB XCO Považsko - Strážovský Pohár

MTB XCO Považsko- Strážovský pohár pre rok 2011 bude pozostávať zo 4 kôl, ktoré sa uskutočnia v nasledovných termínoch: 1. kolo 18.6.2011 Lúky, 2. kolo 24.7.2011 Lysá pod Makytou časť Dešná, 3. kolo 13.8.2011 Košecké Podhradie, 4. kolo 24.9.2011 Mojtín – Finále.
Ukončené: Súťaž o 3 štartovné

Len prednedávnom sme ukončili súťaž o štartovné na Beskidy MTB Trophy a už tu máme ďalšiu súťaž, tentokrát o 3 štartovné na Považský MTB Maratón, ktorý sa pôjde 19.5. Súťaž je ukončená, máme výhercov