Najnovšie články z kategórie Pozvanka

Pozvánka: Augustové cyklistické hody - sezóna pokračuje

Cyklistická sezóna pokračuje v plnom prúde a ak ste čakali na tradičné cyklistické maratóny či preteky, tak nastal správny čas. Pre cestnú cyklistiku začínajú „hody", pre MTB pretekárov sme do kalendára zaradili aj nové preteky.
Pozvánka: MTBIKER Novodubnický maratón – po ročnej prestávke späť

Medzi bikermi už legendárny kopec Baske, alebo ďalšie súčasti najstaršieho maratónu u nás opäť čakajú. August sa blíži, môžete ladiť formu...
Pozvánka: Škola jazdy v MTBIKER centre - zlepšite si techniku a dobre sa zabavte

Už v sobotu 24. júla sa budete môcť u nás v MTBIKER centre Hrádok zúčastniť akcie, na ktorej vám skúsený jazdec Tomáš pomôže zlepšiť techniku a naučí základom jazdy na pumptracku.
Pozvánka: MTBIKER Častovský cyklookruh - pohodová cykloturistika

V sobotu 7. augusta sa bude konať príjemné podujatie, kde je viac než isté, že fanúšikovia cyklistiky strávia skvelý deň.
Pozvánka: MTBIKER Hornonitrianska Enduro Séria -  2. kolo hostí Partizánske

Pozvánka: MTBIKER Hornonitrianska Enduro Séria - 2. kolo hostí Partizánske

Neubehol ani mesiac od úspešného prvého kola v Drozdove a už nám klope na dvere ďalší termín pretekov. Tie sa budú konať na spriatelených a "starých" známych Baťových trailoch v Partizánskom, kde "klopky" sú riadne “šejpnuté” a hlina pekne drží.
Pozvánka: Mesiac júl v pretekárskom tempe

Po mesiacoch individuálnych tréningov si všetci s veľkou chuťou užijeme tohtoročné leto. Či už ako pretekári, alebo diváci.
Pozvánka: ŠKODA Slovenský raj - treba zažiť

Slovenský raj je obľúbený a vyhľadávaný hlavne turistami, ale raz do roka sa premení na miesto konania ŠKODA BIKE OPEN TOUR. A nebude tomu inak ani tento rok.
Pozvánka: Škoda MTB Cyklomaratón Topoľčianky 2021 - ŠKODA BIKE OPEN TOUR štartuje

Bikerská sezóna sa konečne rozbieha a Škoda MTB Cyklomaratón Topoľčianky je na úvod naozaj krásnym podujatím. Vytýčené trasy vedú úchvatným prostredím Tribečského pohoria.
Na trase Slovakia Divide

Trasovanie dlhých bikepacking dobrodružstiev a akcií vo forme "dividu" je kľúčová vec tohto druhu zážitku.
Pozvánka: MTBIKER Hornonitrianska Enduro séria - príďte si zajazdiť

Sezóna sa nám pomaly ale isto rozbieha a to znamená aj prvé tohtoročné preteky. Medzi ne patrí aj prvýkrát nami podporovaná MTBIKER Hornonitrianska Enduro séria.
Pozvánka: Detská Tour Petra Sagana začína v Žiline

Po mesiacoch strávených doma sa vracajú známe podujatia, ktoré však nie sú určené iba výhradne dospelým. Konečne sa aj mladí bikeri dočkajú svojej tohtoročnej Detskej Tour Petra Sagana.
Pozvánka: Sereďmaratón 2021 -  zajazdite si klasicky aj virtuálne

Pozvánka: Sereďmaratón 2021 - zajazdite si klasicky aj virtuálne

Z dôvodov, ktoré sú všetkým známe, sa Sereďmaratón 2020 konal v špeciálnom režime a to výhradne virtuálne. Tento rok sa však už uskutoční aj klasický maratón a je známy aj jeho termín.