Najnovšie články z kategórie Pozvanka

Pozvánka: Maratón Slovenský raj - séria MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR pokračuje ďalším kolom

Prvá septembrová sobota bude v Slovenskom raji patriť MTB cyklomaratónu určenému pre všetky vekové kategórie od začínajúcich hobby cyklistov, cez mládežnícke kategórie až po profesionálov.
Pozvánka: Pružinský MTB KEC maratón 2019 – finále Považsko-Strážovského pohára aj Detskej Považskej cykloligy

Pre všetkých, ktorí sa chcú na top úrovni rozlúčiť s letom, je na posledný augustový deň naplánovaný MTB cyklomaratón v Pružine.
Pozvánka: MTBIKER Novodubnický maratón - 25. ročník najstaršieho slovenského maratónu sa blíži

Už 24. augusta 2019 sa stretnú milovníci MTB pretekov na jednom z najkultovejších podujatí, ktoré na Slovensku existuje, na MTBIKER Novodubnickom maratóne. Navyše si môžete zasúťažiť o bezplatné štartovné.
Pozvánka: August - čo nepremeškať v druhej polovici prázdnin

August je druhým prázdninovým mesiacom a zároveň časom, keď si mnohí z nás doprajú po celoročnom nasadení v práci aj poriadny oddych. Nechcete si spríjemniť dovolenku aj nejakými cyklistickými pretekmi? Pozrime sa na to, aké akcie sú v ponuke...
Pozvánka: V auguste 4. kolo SPDH a SPEN preverí formu bikerov

Druhá polovica prázdnin prinesie predposledné kolá slovenskej série SPDH a SPEN, ktoré sa odohrajú v dvoch rozličných kútoch Slovenska.
Pozvánka: Kráľovský MTB maratón – vstupujeme do druhej polovice MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR

Kráľovský maratón napíše tohto roku už svoju dvanástu kapitolu. Tentoraz je súčasťou série Mountain Bike Spirit Tour.
Pozvánka: Škola jazdy a techniky s Bike Academy - už čoskoro v MTBIKER centre

Už v sobotu 27. júla sa budete môcť u nás v MTBIKER centre zúčastniť Školy jazdy a techniky s Bike Academy, na ktorej vám skúsení cyklisti zlepšia techniku alebo naučia základy jazdy na našom pumptracku.
Pozvánka: Kráľovské BajkoBranie MSR v MTB Endure - už tento víkend 13. - 14. 7. 2019

KarbonKiller, Žiletka, Rasťodrom a ďalšie traily Kráľovského BajkoBrania na Branisku sa už skoro 10 rokov zarývajú hlboko pod kožu prachom a vyznávačom AMEN jazdenia na horských bicykloch. Pre mnohých sú míľnikmi v posúvaní možného a nemožného na dvoch kolesách.
Pozvánka: Škoda Horal MTB maratón – začiatok augusta s legendou

V sobotu 10. augusta sa môžete tešiť na ďalšie kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR, ktoré tentokrát zavíta do Svitu.
Pozvánka: Región Nitra Cyklomaratón Topolčianky - ďalšia kapitola MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR uprostred leta

Športový klub Topoľčianky, ktorý okrem tohto podujatia organizuje aj XCO Drozdovo či Detskú Tour Petra Sagana, vás pozýva na 4. ročník MTB Región Nitra Cyklomaratónu Topolčianky. 27. júla si teda príďte zašportovať na ďalší diel série MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR.
Pozvánka: Júl -  nabitý mesiac s nádychom majstrákov

Pozvánka: Júl - nabitý mesiac s nádychom majstrákov

Júl nie je len prvý mesiac prázdnin, ale aj mesiac absolútneho vrcholu bike sezóny. Poďme sa spolu pozrieť, na čo sa môžeme tešiť.
Pozvánka: Spoločné Majstrovstvá SR a ČR v cestnej cyklistike, Trnava 2019

Už o pár dní to vypukne! Trnava sa stane na predĺžený víkend rajom cyklistov. Som šťastný, že ako Trnavčan a zároveň účastník tohto podujatia, vás môžem pozvať na túto akciu.