Najnovšie články z kategórie Pozvanka

Pozvánka: ŠKODA Vlko Hron MTB - 14. ročník legendárneho podujatia

V sobotu 4. mája sa bude konať v obci Hronsek druhé kolo série ŠKODA BIKE OPEN TOUR s názvom Škoda Vlko Hron MTB.
Pozvánka: SPEN Veľká Rača – prvé kolo endura odštartuje v máji

Dočkali sme sa prvého kola enduro série, ktoré sa bude konať 5. mája na Veľkej Rači. Keďže bude v miernom predstihu pred SPDH, očakáva sa aj väčšia účasť DH-čkárov, a tak sa teda môžeme tešiť na naozaj slušnú konkurenciu.
Pozvánka: QUICK SPORT Jarný šprint 2019 - už po jubilejný 10. krát

Občianske združenie beer inside team organizuje tento rok v poradí 10. ročník Jarného šprintu. Ak si chcete vyskúšať MTB časovku do vrchu pre amatérskych cyklistov, tak ste na správnej adrese.
Pozvánka: Štartuje Slovenský pohár XCO - TURIECKAP - Memoriál Petra Vričana

Prvé kolo Slovenského pohára v XCO je na pláne už tento víkend 13.-14. apríla 2019 v Turčianskych Tepliciach.
Pozvánka: Testovacie dni Rock Machine - záver mesiaca ako sa patrí

O českej značke Rock Machine ste už na našej stránke počuli veľa zaujímavých informácií. Tentoraz si jej modely budete môcť vyskúšať na vlastnej koži v našom MTBIKER centre počas testovacích dní od 27. do 28. apríla 2019.
Pozvánka: Apríl naplno odštartuje cyklosezónu

Druhý jarný mesiac sa ani tento rok nezaobíde bez rozmanitých akcií, na ktorých by ste určite nemali chýbať.
Pozvánka: BIKE OPEN FEST v Šamoríne - prvé podujatie svojho druhu na Slovensku

Festival určený pre všetkých fanúšikov cyklistiky, cyklopodujatie, aké sa na Slovensku ešte neorganizovalo, priamo v areáli x-bionic® sphere a prekrásnom prostredí lužných lesov v okolí Dunaja.
Pozvánka: Testovací deň Orbea - vidíme sa už v polovici apríla

S modelmi od značky Orbea ste sa na našich stránkach už neraz stretli, no teraz máte možnosť si ich vyskúšať na vlastnej koži, a to priamo u nás v MTBIKER centre.
Pozvánka: ŠKODA Svätojurský MTB maratón - odštartujte sezónu vo vinohradníckom mestečku

V sobotu 13.4.2019 sa uskutoční 1. kolo série ŠKODA BIKE OPEN TOUR na podujatí ŠKODA Svätojurský MTB maratón. Ide o 13. ročník pretekov vo vytrvalostnej horskej cyklistike v krásnej oblasti Malých Karpát, takže rozhodne sa je načo tešiť.
Bláznivý cyklovýjazd pre všetkých fanúšikov cyklistiky

Väčšina akcií, na ktorých dostanete štartovné číslo, má rovnaký scenár. Sústredíte sa na maximálny výkon, prejdete cieľom, pokúsite sa v sebe udržať guláš a ide sa domov. Bláznivý cyklovýjazd je ale z úplne iného súdka.
Novodubnický maratón 2019 a MTBIKER - netradičné spojenie

Podpora maratónu v našom podaní bude znamenať trochu viac než len ceny pre víťazov a veríme, že vám prinesieme aj niečo navyše.
Pozvánka: STUPAVA WINTER TROPHY MTB & RUN 2019 - zamakaj si aj v zime

Dvojdňová športová akcia, bez ktorej by január už nebol tým “pravým orechovým”. Že ste si len teraz začali užívať mimosezónny oddych? Tak toto tradičné zimné podujatie vám možno dodá potrebnú motiváciu, aby ste zimu strávili aktívne.