Najnovšie články z kategórie Pozvanka

Pozvánka: MTB Singletrack maratón Košice - „majstrak budze na vychodze”

Každým ročníkom stále viac obľúbené podujatie na východe Slovenska aj s poriadnou konkurenciou prichádza už po dvadsiatykrát.
Pozvánka: Mesiac august - ďalšia dávka maratónov

Letné mesiace nám dávajú o sebe vedieť vysokými teplotami a s nimi pokračujú aj maratóny v rôznych kútoch Slovenska.
Pozvánka: MTBIKER Novodubnický maratón - kráľ sa blíži

Historicky najstarší maratón je už za dverami a tu je malé pripomenutie toho, čo nás čaká.
Pozvánka: MSR v e-MTB XCO 2023 - hviezdny štartový rošt

E-biky si nachádzajú svoje miesto aj v XCO. Do Greenway Slovak E-bike Cup-u sa pomestili aj majstrovstvá Slovenska v tejto disciplíne.
Pozvánka: MTBIKER Častovský cyklookruh - pohoda na dvoch kolesách

Tradičná akcia pre všetkých malých aj veľkých nadšencov cyklistiky pripravuje ďalší ročník.
Pozvánka: DHL Sereďmaratón Virtual Ride 2023 - preteky podľa seba

„Klasický“ Sereďmaratón je už nejaký čas za nami a medzičasom sa rozbehla jeho, o niečo jednoduchšia, alternatíva.
Pozvánka: ŠKODA Horal MTB maratón 2023 - tatranský monument horskej cyklistiky

Jeden z najobľúbenejších maratónov na Slovensku bude písať už svoj 24. ročník.
Pozvánka: Mesiac júl - po maratóne sa schladiť na kúpalisku

Pomyselný vrchol cyklistickej sezóny je pred nami. Okrem letných horúčav a búrok máme na výber aj slušnú porciu pretekov.
Pozvánka: Gran Fondo Bratislava 2023 - to budú zjazdy

V čom je Gran Fondo iné od ostatných podujatí? Čo bude ešte lepšie, ako pri premiére minulý rok?
Pozvánka: Testovacie dni BMC - dostupné aj „redaktorské“ modely

Prvé testovacie dni tohto roku nám prinášajú prémiovú značku bicyklov, BMC. Vyskúšať si môžeš rôzny mix modelov vrátane tých, na ktorých momentálne jazdia aj naši redaktori, Imro a Cepo.
Pozvánka: Neslušským chotárom s GARMIN-om - poctivý maratón v pohorí Javorníkov

Prostredie Kysuckej vrchoviny s hrebeňom Javorníkov v podaní pretekov aj s technickým jazdením. To ponúka maratón v obci Nesluša.
Pozvánka: ŠKODA MTB maratón Levočské vrchy - ide to aj ekologicky

Nabitý kalendár pretekov v letnej sezóne ponúka mnoho destinácií pre návštevu. Jednou z nich sú aj Levočské vrchy s historickým centrom mesta Levoča.