Najnovšie články z kategórie Pozvanka

Dema Horal Alto Tour a Maratón

Dúfam, že podobne ako vlani nám počasie opäť bude priať a že sa vo Svite 13. – 15.8. zídeme v hojnom počte. Niektorí si dajú trojdňový HORAL TOUR, niektorí možno „iba“ jednodenný HORAL. Aj tí čo na bicykel vo Svite vôbec nesadnú si prídu na svoje. Či už pri sledovaní bajkerského boja, obdivovaní krás našich hôr, alebo sa zabavia sprievodným kultúrnym programom...
DEMA Banskoštiavnický horský cyklomaratón

Radi by sme vás pozvali na DEMA Banskoštiavnický horský cyklomaratón, ktorý sa uskutoční v sobotu 7.8.2010 v peknom prostredí okolia Banskej Štiavnice.
Opäť je pripravený 30km okruh, ktorý sa pre zvýšenie atraktívnosti pôjde v opačnom smere ako po minulé roky. Pretekári si môžu zvoliť spomedzi troch tratí: 30km s prevýšením 875m (1 okruh), 60km s prevýšením 1750m (2 okruhy) alebo 120km s prevýšením 3500m (4 okruhy). Celkovo bude vyhodnocovaných 17 kategórií.
Intersport Stupava Trophy za dverami

Stupava Trophy bude odštartovaná už tento víkend! Organizátori nezaháľajú a pripravili niekolko noviniek, ktoré vám predstavíme v tomto článku. Dnes je aj posledný deň so zlacneným štartovným!
Intersport Stupava Trophy 2010 sa blíži

Rok sa s rokom stretol a je tu čas predstaviť vám naše tohtoročné maratónske podujatie v novom šate, zastrešené naším novým generálnym partnerom. Tento rok sme dostali podporu od spoločnosti INTERSPORT Slovensko. Pre našich bajkerov a pre nás organizátorov bude do budúcna INTERSPORT zárukou kvalitnej organizácie a hodnotným zážitkom z akcie zároveň. Prinášame rozhovor s organizátorom Paľom Grujbarom.
Oravský Cyklomaratón 3.7.2010

3. ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Oravských kopcov je už za dverami! A vyzerá to, že bude jeden z prvých so slnečným počasím, tak si ho nenechajte ujsť...
1. košický bikemaratón 2010

V poslednú júnovú sobotu už tradične zamieria horskí cyklisti – bikeri – zo všetkých kútov Slovenska a i zo zahraničia do Košíc. Presnejšie na Jahodnú pri Košiciach, kde sa uskutoční už 7. ročník pretekov horských cyklistov 1. košického bikemaratónu.
Súťaž o štartovné na Salzkammergut Trophy

17. júla bude odštartovaný jeden z tradičných vrcholov európskej MTB maratónskej scény: Salzkammergut Trophy v Bad Goisern v Rakúsku. Nádherné prostredie a trasy od 27.4 km až po extrémnych 211 km s vyše 7 km prevýšením každý rok vychutnávajú viacerí bikeri zo Slovenska. Už druhý rok MTBiker.sk ponúka možnosť jednému z vás vyhrať štartovné vo výške 75 eur. Stačí odpovedať na jednu otázočku...
Author Bikemaratón Súľovské Skaly už onedlho

12. ročník AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly sa blíži. SCK CYKLO TOUR Súľov a obec Súľov - Hradná pre Vás v spolupráci s mediálnymi a reklamnými partnermi opäť pripravili atraktívny program a množstvo hodnotných cien. Nezabudnite si poznačiť aktuálny termín: 19.6.2010!
Lapierre Fatranský MTB Maratón 2010

Prvú päťročnicu svojej existencie uzavrie Fatranský MTB Maratón tento rok. Tri trate sú nachystané pre maratóncov, polmaratóncov i bikerov, čo to chcú len skúsiť, na 5.6.2010. Ešte týždeň máte na registráciu so zvýhodneným štartovným!
Hornonitrianska Alpina MTB Tour

Hornonitrianska ALPINA MTB Tour Pravenec 15.5.2010 – MTB maratón: 1. kolo Slovenský pohár a 3. kolo CMS .
BBB Vlko - Hron MTB maratón 2010

Pozývame Vás na už 5. Ročník cyklistického Vlko – hron MTB Maratónu, ktorý sa už tradične bude konať 8. Mája 2010. Maratón vzniká za spolupráce Cyklistického klubu Witzenmann Vlkanová spolu s obcami Vlkanová, Hronsek a mestom Banská Bystrica.
Cannondale Kráľ Záhoria MTB Maratón 2010

CANNONDALE Kráľ Záhoria MTB Maratón začal písať svoju históriu v roku 2009. Po úspešnom prvom ročníku by sme Vás radi pozvali aj na ten druhý v ktorom sme pre Vás pripravili množstvo noviniek. Tou hlavnou je predĺženie trate na 50km. Opäť je pre Vás pripravená zaujímavá trať na úpätí Bielych Karpát v rekreačnej oblasti Zlatnícka dolina...