Najnovšie články z kategórie Pozvanka

MTB časovka do vrchu Podsuchá - Smrekovica

VOJENSKÁ ZOTAVOVŇA SMREKOVICA, a.s.
v spolupráci s MALINÔ SkiAlp Team, MESTO Ružomberok, HS Veľká Fatra okrsok Ružomberok organizujú 1. ročník Horskej časovky do vrchu Podsuchá - Smrekovica 6.Septembra 2008
Oravský Cyklomaratón 2008

1. ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Oravských kopcov, v sobotu 16.8.2008.
Maratón bude jedným z pretekov série Cyklomaratón, ktorá pozostáva zo 17-tich horských cyklomaratónov na Slovensku a v Čechách.
Kráľovský MTB maratón

Dovoľujeme si Vám predstaviť športové podujatie, ktoré vzniklo zo spontánnej chuti troch nadšencov. Pri našich bikerských potulkách sme úplnou náhodou objavili nevyčerpateľné množstvo nádherných ciest v okolí Spišského hradu, Dreveníka a Sľubice, vhodných aj pre horskú cyklistiku. Chceme sa o ne podeliť a umožniť i ostatným spoznať nové cesty a nové možnosti, ktoré budú prístupné bikerom len počas trvania preteku.
King Of SKIpark for DH-ers

0. ročník pretekov King Of Skipark for Downhillers vás pozýva 9.8.2008 stráviť bikovú sobotu v Ski Parku Ružomberok na Malinom Brde. Pripravená je 5.1 km trať, množstvo cien a lákadlom je aj štartovné zdarma!
Preteky MTB do vrchu

Július Kello & Obec Bobrovec poriadajú Preteky MTB do vrchu Bobrovec - Chata Červenec. Na 11 km vás čaká krutých 780 m prevýšenia. Celé sa to odohrá 20.7.2008. Tu sú propozície
Majstrovstvá Slovenska v XC

5. kolo SLOVENSKÉHO POHÁRA MTB XC a Majstrovstvá Slovenska v XC sa odohrajú 20.7.2008 na Skalke pri Kremnici. Tu sú propozície
„BRUTAĽNA“ po novom, „ELEMENTARNA“ po starom

V poslednom období sa s cyklistami na Slovensku roztrhlo vrece.
Keď tak sledujeme počty účastníkov na jednotlivých pretekoch, človek nadobúda konečne pocit, že cyklistika sa stáva masovým športom. Ale dobre jej tak. Myslíme, že takto by to malo byť a takto je to správne.
Author bikemaratón Súľovské skaly za dverami

Už len pár dní ostáva do štartu jubilejného 10. ročníka AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly, ktorý organizuje SCK CYKLO TOUR Súľov v spolupráci s obecným úradom Súľov – Hradná.
DirtKemp - prípravy finišujú

Dirkemp je tréningový kemp spojený so záverečnými pretekmi. Jeho hlavná myšlienka je pod dohľadom trénerov natrénovať triky a zdokonaliť sa v ovládaní bicykla vo vzduchu a na konci kempu predviesť svoje umenie na dirte v spoločnom závode o vecné ceny. Samozrejme nejedná sa len o poctivé trénovanie ale aj o zábavu a iný sprievodný program, proste prázdninový víkend ako má byť.
DEMA FATRANSKÝ MARATÓN 2008

Pozvánka na 3. ročník Dema Fatranského Maratónu. Tento rok sa to celé udeje 31.5 v Stráňavách pri Žiline. Môžete sa tešiť na tri trate so slušným prevýšením a bohatý sprievodný program
5. a 6. kolo SP BMX 2008 - propozície

Propozície

5. a 6. kola Slovenského pohára BMX 2008

a Voľných pretekov pre neregistrovaných jazdcov, aj na horských bicykloch
Kelly's Greenbike Tour 2008

Pozvánka na prvý ročník KELLY'S GREENBIKE TOUR Bratislava 2008 pod záštitou primátora Bratislavy Andreja Ďurkovského. Pripravené sú dve trate v Malých Karpatoch a celé to odštartuje 23.8.2008 zo Železnej Studienky v Bratislave