Najnovšie články z kategórie Pozvanka

Športové poobedie v Nedožeroch-Brezanoch

3. septembra sa v Nedožeroch-Brezanoch uskutočnia hneď 2 preteky na horských bikoch. Doobeda i poobede si môžete zazávodiť proti chronometru a navyše do poriadneho kopca...
Špaňodolinský cyklomaratón

6.ročník cyklomaratónu, ktorý bude odštartovaný z Námestia v obci Špania Dolina 20.08.2005
Non - stop cyklojazda Trnava - Rysy

Non – stop cyklojazda má už dlhú tradíciu. Prvýkrát som sa zúčastnil tohto podujatia v roku 2004 a celkom sa mi to páčilo. Preto som vyspovedal pána Mariána Rozložníka, nech prezradí o tejto akcii viac.
XTERRA v Skalici už tento víkend

Společnost XPG, producent Českého poháru v terénním triatlonu, Vás srdečně zve do SKALICE na SLOVENSKU, kde bude tuto sobotu, 16. ČERVENCE ve 14:00, odstartován šestý závod seriálu BRAVE XTERRA CZECH TOUR 2005, který je zároveň mistrovstvím Slovenska v terénním triatlonu!!!
GIANT HORSKÝ CYKLOMARATÓN DETVA

Prvú júlovú sobotu sa uskutoční piaty ročník horského cyklomaratónu v Detve. Detailné propozície nájde v pozvánke organizátorov alebo na stránkach generálneho sponzora Giant.
Pravenec MTB Tour 2005 - kompletné info

Na začiatku júla, konkrétne 2.7.2005 sa pôjde Pravenec MTB Tour 2005, čo jest MTB maratón na 93.9 km, prípadne na polovicu tejto dĺžky. Minulý rok bola atmosféra výborná, tento rok to bude dúfam ešte lepšie, aj vďaka vašej účasti...
Author Bratislavská MTB liga 2005

1. kolo - 28. mája, 2.kolo - 18. júna, 3. kolo - 11. septembra na Pasienku nad sídliskom Dlhé Diely, Bratislava – Karlova Ves už tradičná Bratislavská MTB liga, tentokrát 2005... Propozície vovnútri.
SP XC - 4.kolo

Slovenský pohár MTB 2005 - cross country - 4. kolo
9.7. 2005 – Dohňany, športový areál
Slavomír Strečanský - AUTHOR Strážovský bikemaratón

Author Strážovský bikemaratón má za sebou dva mokré a jeden horúci ročník. Zhodou okolností som sa zúčastnil práve toho horúceho. Nadával som vtedy ako pohan ale potom, čo som sa dozvedel, aké ostatné dva ročníky mokré, to beriem oveľa pokojnejšie...
BIKE Maratón Medzihorím 2005

Memoriál Radovana Kaufmana
4.kolo Slovenského pohára v bikemaratóne. 25.6.2005 sa štartuje v Partizánskom
Author Strážovský Bikemaratón predo dvermi

Už len pár dní ostáva do štartu 7.ročníka AUTHOR Strážovského bikemaratónu, ktorý organizuje SCK CYKLO TOUR Súľov v spolupráci s obecným úradom Súľov – Hradná. Podujatie je súčasťou štvordielnej AUTHOR maratón série MTB 2005, prestížnej česko-slovenskej VELO série MTB 2005 a je zároveň 3. kolom Slovenského pohára v MTB maratónoch. Dňom D je pre organizátorov 4.jún 2005.
SP MTB XC - 2.kolo

Slovenský pohár v CrossCountry - 2. kolo - 29. 5. 2004 – Malé Uherce..