Najnovšie články z kategórie Pp

Enduro modely roku 2020 PR článok

Enduro modely roku 2020

Terén pod kolesami ubieha pri rýchlom zjazde, adrenalín stúpa pri každom skoku. To sú pocity jazdca kategórie zvanej enduro. Pozrime sa teraz na novinky pre rok 2020, ktoré tieto pocity vedia ponúknuť...
Dostupné AM/trail modely - aby jazdenie bolo zábavou PR článok

Dostupné AM/trail modely - aby jazdenie bolo zábavou

Niekto si chce kúpiť nový bicykel preto, aby sa mohol dokonale vyblázniť na trailoch a cestičkách, ktoré sú v priľahlých lesoch. Pre takýchto bikerov tu máme prehľad AM/trail modelov, ktoré majú vyšší zdvih či kvalitné osadenie v dostupnej cene.
Hardtail modely - Sram vs. Shimano PR článok

Hardtail modely - Sram vs. Shimano

Nikdy nekončiaci súboj dvoch svetových výrobcov – Sram a Shimano – ovplyvňuje aj samotný cyklistický priemysel. Aj preto si predstavíme niekoľko XC a trail hardtailov, ktoré sú osadené produktmi buď jedného alebo druhého výrobcu. Víťaza si už vyberie každý sám.
Gravel bicykle ako nastupujúci trend - novinky pre sezónu 2020 PR článok

Gravel bicykle ako nastupujúci trend - novinky pre sezónu 2020

Gravel jazdenie sa v posledných rokoch teší stále väčšej obľube. Vybrali sme modely, ktoré hravo zvládnu dlhšie presuny po asfaltovej ceste a nezľaknú sa ani terénu. Pozrime sa na niektoré z nich.
Vianočné darčeky pre ženy PR článok

Vianočné darčeky pre ženy

Farebné zladenie, strih a celkový dojem sú ústrednými faktormi pri výbere doplnkov pre dámy. Ale pritom netreba zabúdať na funkčnosť.
Vianočné darčeky pre dobrodruhov - pre milovníkov gravel jazdenia a cestovania PR článok

Vianočné darčeky pre dobrodruhov - pre milovníkov gravel jazdenia a cestovania

Možno aj vy doma máte človeka, ktorý sa počas zimy premáha v teple domova a plánuje dobrodružstvá na ďalší rok. Spríjemnite mu tento čas a darujte mu na Vianoce niečo, čo naplno využije pri svojich pobytoch v prírode.
Cestné bicykle pre tých najnáročnejších jazdcov s cenovkou aj cez 10 000 € PR článok

Cestné bicykle pre tých najnáročnejších jazdcov s cenovkou aj cez 10 000 €

Blížia sa nám Vianoce a pri pohľade na tieto bicykle by sme si možno priali, aby Ježiško vypočul naše želania...
Vianočné darčeky pre športového cyklistu - niečo pre tých, ktorí majú radi cestu a XC PR článok

Vianoce sú časom, kedy chceme svojich blízkych obdarovať a urobiť im radosť. A čím by ste potešili športového cyklistu?
AM/Trail modely 2020 do 4 000 € – výzva k zdolávaniu limitov PR článok

AM/Trail modely 2020 do 4 000 € – výzva k zdolávaniu limitov

Pre zdolávanie náročných trailov je špecificky navrhnutý bicykel jasná výhoda. Práve takú ponúkajú trailové a enduro modely so zdvihom v rozmedzí 130 až 170 mm, robustnými plášťami a jednoprevodníkovými sadami.
Darčeky pod stromček pre horského cyklistu PR článok

Darčeky pod stromček pre horského cyklistu

Vianoce sú, ako ste si už iste všimli, pomaly predo dvermi. K tomu samozrejme patrí aj výber správnych a aspoň trošku užitočných a hodnotných darčekov. V prípade cyklistu to máte ale o niečo jednoduchšie, prinášame niekoľko tipov...
Čo je nové pri cestných modeloch na rok 2020 v kategórii do 3000 €

Moderné trendy, materiály alebo farebné kombinácie - poďte sa pozrieť, čo sa nachádza v segmente cestných bicyklov, kde už pomaly miznú kompromisy.
Ochráňte sa pred zimou s jednoduchými, avšak účinnými doplnkami PR článok

Ochráňte sa pred zimou s jednoduchými, avšak účinnými doplnkami

Ak sa vám zima doslova derie pod kožu, častokrát zabalíme naplánovaný výjazd už v úvode. Nepodceňujte preto zimné jazdenie a vybavte sa pre rôzne podmienky.