Najnovšie články z kategórie Preteky

MTBIKER Novodubnický maratón - na čo sa môžete tešiť?

Už tento víkend sa koná 25. ročník tohto maratónu, a tak ma napadlo dať dokopy akési osobné pozvanie a spomenúť pár vecí, na ktoré sa môžete tešiť. Teda okrem toho, že si dáte dobre do tela...
Reportáž: Valachyman 2019 – ideálna triatlonová premiéra pre váhavých

Väčšina bikerov sa hlavne popri veľkých tréningových objemoch venuje aj ďalším doplnkovým aktivitám, minimálne aspoň ako kompenzačným športom, pri ktorých sa aj telo aj myseľ na chvíľku odpúta od niekedy monotónneho šliapania do pedálov.
Pozvánka: Radostné enduro v metropole východu už v septembri – Joyduro 2019

Podfúkni plášte, nasaď teleskopku a nezabudni vyplniť registračku, lebo v prvý septembrový víkend ťa čaká poriadna dávka košického endura, na ktorom si svoju stopu nájde každý.
Reportáž: ŠKODA Horal MTB maratón - 135 km a 4 300 m v tatranskej aréne

Nemožné sa stalo skutočnosťou a predpoveď konečne tomuto maratónu priala. Poďte si pozrieť krásne panorámy Tatier aj legendárne stúpanie na Kráľovu hoľu počas jedného dlhého dňa v sedle...
Reportáž: 4. kolo SPEN v Brezne - konečne bez dažďa

V nedeľu 11. augusta sa konalo ďalšie kolo Slovenského pohára v endure, ktorý sa odohral v krásnom prostredí Horehronia, Brezno - Lúčky.
6. kolo svetovej  enduro série v kanadskom Whistleri – v znamení dažďa a blata

6. kolo svetovej enduro série v kanadskom Whistleri – v znamení dažďa a blata

Uplynulý víkend sa v kanadskom stredisku Whistler uskutočnilo šieste kolo svetovej enduro série EWS.
Pozvánka: Pružinský MTB KEC maratón 2019 – finále Považsko-Strážovského pohára aj Detskej Považskej cykloligy

Pre všetkých, ktorí sa chcú na top úrovni rozlúčiť s letom, je na posledný augustový deň naplánovaný MTB cyklomaratón v Pružine.
Reportáž: Jakľofski bicigeľ - ako som si užil svoju premiéru

Predposledný júnový víkend sa konalo podujatie Jakľofski bicigeľ v malej obci Jaklovce na východe SR, ktoré som mal v hľadáčiku už dlhšie, no zúčastnil som sa ho až tento rok.
Novinka: Giant Reign 2020 – enduro vládne terénu

Koniec leta si pre nás pripravil plný balík noviniek. Jednou z nich je aj budúcoročný model Giant Reign s 29“ kolesami a dostatkom zdvihu, aby ste na ňom dokázali prekonať opäť o niečo viac.
Video: Donovalský Drapák - 50 km v objatí našich hôr

Táto trať ponúka skutočne krásne a náročné jazdenie a rovnako poriadne panorámy Nízkych Tarier a Veľkej Fatry. Veď sa presvedčte na vlastné oči.
Reportáž: Tour de Kukkonia - vzrušujúce preteky a úžasná atmosféra

Len počas vlaňajšieho leta sme s rodinnou začali s objavovaním cyklotrás v okolí Dunajskej Stredy. Aktuálne už trénujeme na najbližší ročník cyklosúťaže Tour de Kukkonia, ktorá sa uskutoční o rok.
Video: Felt Edict 1 - spoločník na preteky a do hôr

Tento stroj ste mohli vidieť už vo viacerých videách z akcií a dnes sa na neho pozrieme trochu bližšie.