Najnovšie články z kategórie Preteky

Pozvánka: Pružinský MTB KEC maratón 2019 – finále Považsko-Strážovského pohára aj Detskej Považskej cykloligy

Pre všetkých, ktorí sa chcú na top úrovni rozlúčiť s letom, je na posledný augustový deň naplánovaný MTB cyklomaratón v Pružine.
Reportáž: Jakľofski bicigeľ - ako som si užil svoju premiéru

Predposledný júnový víkend sa konalo podujatie Jakľofski bicigeľ v malej obci Jaklovce na východe SR, ktoré som mal v hľadáčiku už dlhšie, no zúčastnil som sa ho až tento rok.
Novinka: Giant Reign 2020 – enduro vládne terénu

Koniec leta si pre nás pripravil plný balík noviniek. Jednou z nich je aj budúcoročný model Giant Reign s 29“ kolesami a dostatkom zdvihu, aby ste na ňom dokázali prekonať opäť o niečo viac.
Video: Donovalský Drapák - 50 km v objatí našich hôr

Táto trať ponúka skutočne krásne a náročné jazdenie a rovnako poriadne panorámy Nízkych Tarier a Veľkej Fatry. Veď sa presvedčte na vlastné oči.
Reportáž: Tour de Kukkonia - vzrušujúce preteky a úžasná atmosféra

Len počas vlaňajšieho leta sme s rodinnou začali s objavovaním cyklotrás v okolí Dunajskej Stredy. Aktuálne už trénujeme na najbližší ročník cyklosúťaže Tour de Kukkonia, ktorá sa uskutoční o rok.
Video: Felt Edict 1 - spoločník na preteky a do hôr

Tento stroj ste mohli vidieť už vo viacerých videách z akcií a dnes sa na neho pozrieme trochu bližšie.
Karty sa otočili – Svetový pohár vo Val di Sole

Talianska trať vo Val di Sole, tak zjazdová ako aj cross-country, nikdy nie je zadarmo. Striedajúce sa počasie, pády ale aj zranenia zamiešali kartami počas pretekárskeho víkendu v horskej cyklistike.
Keď sa cyklistka odhodlá stať železným mužom

3,9 km plávania, 180 km na bicykli a na záver „už len“ 42 km dlhý bežecký maratón. To sú vzdialenosti dlhého triatlonu, ktoré som sa rozhodla tento rok pokoriť aj ja – obyčajná žena.
Test: Giant Reign 2 GE 2019 – dostupné enduro, ktoré zvládne naozaj veľa

Giant Reign je jeden z najobľúbenejších bicyklov v enduro segmente na českom a slovenskom trhu. Vďaka čomu je tento stroj tak populárny?
Video: Tip na výlet - kopec Baske a Hrebeň na Homôlku

Tento úsek patrí už dlhé roky medzi tradičnú súčasť Novodubnického maratónu a vždy dá bikerom poriadne zabrať.
Video: Čo robiť/nerobiť hneď po skončení pretekov

Preteky sú pre človeka vždy vysoká záťaž bez ohľadu na výsledok. To, čo spravíte ihneď potom ako prejdete cieľ, preto netreba podceňovať.
Tour de France 2019 je za nami – rodí sa nová legenda

Neľahké tri týždne pretekania sú za nami. Niežeby niekto z nás na tomto podujatí súťažil, ale scenár, ktorý si pre nás pripravila tohtoročná Tour, bol napínavým až do posledných momentov.