Najnovšie články z kategórie Preteky

Pozvánka: Kráľovské BajkoBranie MSR v MTB Endure - už tento víkend 13. - 14. 7. 2019

KarbonKiller, Žiletka, Rasťodrom a ďalšie traily Kráľovského BajkoBrania na Branisku sa už skoro 10 rokov zarývajú hlboko pod kožu prachom a vyznávačom AMEN jazdenia na horských bicykloch. Pre mnohých sú míľnikmi v posúvaní možného a nemožného na dvoch kolesách.
5. kolo svetovej enduro série v Les Orres – najtesnejšie víťazstvo v histórií EWS

Uplynulý víkend sa vo francúzskom stredisku Les Orres uskutočnilo v poradí piate kolo Enduro World Series. Po dvoch dňoch pretekania bol rozdiel medzi víťazom a porazeným menej ako sekunda.
Výbava na preteky – čo sa môže hodiť PR článok

Výbava na preteky – čo sa môže hodiť

Pre mnohých sú preteky koníčkom a zdrojom motivácie, pričom tieto podujatia preveria nielen samotných jazdcov, ale aj výbavu. Prinášame niekoľko vhodných tipov.
Video: Bikemaraton Drásal České spořitelny - 177 km a 5 500 m na MČR v ultramaratóne

Tentoraz sa môžete pozrieť, ako chutí extra porcia kilometrov a výškových metrov u našich západných susedov na legendárnom podujatí Drásal.
Video: Dopĺňanie energie počas maratónov

Správny a dostatočný príjem energie je jedným zo základných predpokladov toho, aby ste dorazili do cieľa a čím dlhšia trať, tým hrá dôležitejšiu úlohu.
Reportáž: 1. kolo Hornonitrianskej Enduro série – nezvyčajne horúco na Baťových trailoch

Prvé kolo novej enduro série na Hornej Nitre sa odohralo uplynulú sobotu v Partizánskom. Dlho trvajúce sucho a obrovské horúčavy potrápili takmer stovku pretekárov.
Pripravte sa, Tour de France je pred dverami!

Tak, a po roku sme sa opäť dočkali – „Stará dáma" prichádza v plnej paráde. Ako každý rok, aj tento je niečím špecifický. Zmena trate, neopakovateľne vyskladaný pelotón a zatiaľ nepredvídateľné počasie.
Reportáž: Tak ten Peťo Sagan fakt existuje...

Detská úprimnosť je užasná. Jej čaro sa naplno ukázalo aj pri Detskej Tour v Trnave, kde sa pred vyhlasovaním výsledkov objavil jej patrón, trojnásobný svetový šampión, Peter Sagan.
Štvrté kolo EWS - turbulentný víkend v talianskom Val di Fassa

Štvrté kolo Enduro World Series v talianskom stredisku Val di Fassa prinieslo nečakané prekvapenia už pred samotným podujatím.
Pozvánka: Región Nitra Cyklomaratón Topolčianky - ďalšia kapitola MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR uprostred leta

Športový klub Topoľčianky, ktorý okrem tohto podujatia organizuje aj XCO Drozdovo či Detskú Tour Petra Sagana, vás pozýva na 4. ročník MTB Región Nitra Cyklomaratónu Topolčianky. 27. júla si teda príďte zašportovať na ďalší diel série MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR.
Reportáž: STUPAVA TROPHY MTB & RUN - rekordný štart 914 účastníkov

Uplynulý víkend sa konalo podujatie v Stupave, ktoré bolo už 17. ročníkom a v tomto zložení 8. vydaním a ponúklo okrem klasického MTB maratónu aj kombináciu biku + behu.
Pre milovníkov cestnej cyklistiky PR článok

Pre milovníkov cestnej cyklistiky

Cyklistika je len jedna. Vždy sú to dve kolesá, pohon zabezpečený našimi nohami, úsilie spojené s radosťou z pohybu. V našom športe však môžeme rozlíšiť okrem iných 2 veľké skupiny. Máme cestnú a MTB kategóriu. Dnes sa pozrieme na prvú menovanú.