Najnovšie články z kategórie Preteky

XCO SKI Drozdovo 2017 aj s cyklistickou elitou

Máme za sebou 4. kolo Slovenského pohára v XCO, ktoré sa konalo 14. 5. 2017 v športovom Ski areáli Drozdovo.
Pozvánka: Bison SPA MTB Maratón  - krásne prostredie a výživné stúpania

Pozvánka: Bison SPA MTB Maratón - krásne prostredie a výživné stúpania

Ak máte radi dlhé stúpania, nenechajte si ujsť maratón Rajeckou dolinou, ktorý vás zavedie do oblasti Lúčanskej Malej Fatry.
Detská tour Petra Sagana 3. kolo - 500 detí na štarte

Premiéra Detskej tour Petra Sagana v Nitre vyšla na výbornú.
Pozvánka: ŠKODA Dohňany - Púchov Trophy - nové podujatie v rámci ŠBOT

2. kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR budú hostiť po novom Dohňany, ktoré ale v oblasti MTB nie sú žiadny nováčik.
Dneš štartuje Giro d´Italia a bude sa na čo pozerať

Tento rok oslavuje Giro 100 rokov a ako inak, než poriadne náročnou trasou, ktorá sa radí k najťažším v histórii.
Pozvánka: Čo nás čaká v máji?

Dalo by sa povedať, že v máji už bude sezóna v plnom prúde, a tak sa pozrime na zopár zaujímavých akcií, ktoré nás čakajú.
Detská tour Petra Sagana 2. kolo - už medzinárodná súťaž

Už dlhšiu dobu sa tešíme z toho, ako Detská Tour Petra Sagana láka okrem slovenských nádejných „saganov“ aj deti z okolitých krajín, najmä z Českej republiky.
Pozvánka: Author Šela Marathon 2017 – na tejto trati sa určite nebudete nudiť

Ak máte záujem vyskúšať výborný maratón s ešte lepšou konkurenciou, tak práve česká Šela môže byť ideálna voľba.
Reportáž: Kráľ Záhoria MTB maratón - vstup do novej sezóny

Pretek som poznal len z propozícií, no niečo o ňom a trati mi prezradil kolega, ktorý ho šiel aj minulý rok. U mňa to bola teda premiéra a nevedel som, čo ma čaká.
Reportáž: Mitas 4 Islands – ako sme dobojovali, alebo letné dresy a koniec smoly

Úvodné dve etapy nám šťastie príliš neprialo, teda resp. mne, ale s plánovaným oteplením dúfam, že sa to konečne zmení.
Reportáž: Mitas 4 Islands – čerstvé zážitky z prvých 2 etáp zimného etapáku v Chorvátsku

Etapák dvojíc bol pre mňa doteraz španielska dedina, no vďaka chorvátskemu 4 Islands, sa všetko zmenilo.
Pozvánka: Bystrický Vertikal Run & Bike – do kopca po vlastných alebo na biku

Ak máte radi beh do kopca alebo radšej zdolávate výškové metre na biku, nenechajte si ujsť podujatie v Banskej Bystrici. Prípadne si nájdite dvojičku a skúste aj súťaž tímov...