Najnovšie články z kategórie Preteky

Pozvánka: Máj, cyklistiky čas

Máj je znamením, že cyklosezóna je už v plnom prúde a nezaobíde sa bez rozmanitých akcií, na ktorých by ste určite nemali chýbať.
Pozvánka: Hornonitrianska Enduro Séria 2019 - preteky v priateľskej atmosfére

Enduro „scéna" na Slovensku neustále rastie, dôkazom čoho nie je len pripravovaný Slovenský pohár, ale aj lokálne seriály pretekov.
Pozvánka: Erdinger Kráľ Záhoria 2019 - kto získa kráľovskú korunu?

Príďte si otestovať svoju tohtoročnú formu na už v poradí 11. ročník májového podujatia Erdinger Kráľ Záhoria, ktorý sa uskutoční 11. mája 2019 neďaleko Skalice.
MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR – príbeh pokračuje

Začiatok sezóny je tu a s ňou aj mnohé zmeny a novinky v kalendári podujatí, či už pre pretekárov alebo širokú bikerskú verejnosť.
Celoodpružené XC modely pre náročných jazdcov PR článok

Celoodpružené XC modely pre náročných jazdcov

Technologicky premakané horské špeciály, ktoré ponúkajú vysokú tuhosť, nízku hmotnosť a komfort, nie sú veľmi lacné. Ale povedzme si to priamo – stoja za to. Najmä ak ste skutočne náročný jazdec so záľubou v pretekaní.
Reportáž: ŠKODA Svätojurský MTB maratón – zimná edícia

Za tie roky som na maratóne v Svätom Jure zažil skutočne rôzne podmienky, no vidieť sneh v Malých Karpatoch v tomto ročnom období je skutočne rarita. Maratónska sezóna začína...
Séria cestných modelov Felt FR - s vetrom o preteky PR článok

Séria cestných modelov Felt FR - s vetrom o preteky

Porovnávať sa s tými najlepšími, dosahovať svoje maximá alebo len chuť sa do toho poriadne oprieť – vtedy je tu modelová rada FR a FRW od Felt.
Pozvánka: Prvé kolo Slovenského pohára v downhille – sezónu otvoríme v Mraznici

V nedeľu 12. mája sa bude konať v lyžiarskom stredisku Hnilčík – Mraznica prvé kolo SPDH.
Pozvánka: ŠKODA Vlko Hron MTB - 14. ročník legendárneho podujatia

V sobotu 4. mája sa bude konať v obci Hronsek druhé kolo série ŠKODA BIKE OPEN TOUR s názvom Škoda Vlko Hron MTB.
Vrchol klasikárskej sezóny – mačacie hlavy v Roubaix

14. apríla síce v kalendári nie je zaznamenaný žiadny štátny sviatok, no cyklisti dobre vedia, že v tento deň sa rozhoduje o tom, kto vstúpi medzi legendy a odnesie si domov kocku s vlastným menom.
Tour Divide 2018 – Great Divide Mountain bike Route, 6. časť

V malom potoku si dávame večernú očistu a tešíme sa na kľudný a zaslúžený spánok. Posledný v Colorade, pretože zajtra sa konečne dostaneme do Nového Mexika.
Pozvánka: SPEN Veľká Rača – prvé kolo endura odštartuje v máji

Dočkali sme sa prvého kola enduro série, ktoré sa bude konať 5. mája na Veľkej Rači. Keďže bude v miernom predstihu pred SPDH, očakáva sa aj väčšia účasť DH-čkárov, a tak sa teda môžeme tešiť na naozaj slušnú konkurenciu.