Najnovšie články z kategórie Preteky

Slovenský pohár XCM 2019 – čo nás čaká tento rok?

Počas roka 2019 na nás čaká 9 podujatí Slovenského pohára XCM a nás zaujímalo, ako to celé bude vyzerať.
Prídi si dobre zajazdiť a možno odídeš aj na novom aute PR článok

Prídi si dobre zajazdiť a možno odídeš aj na novom aute

Cyklistika je najmä o radosti z pohybu a prekonaní sa, no dobrá motivácia môže výrazne pomôcť. Práve takou je cena v rámci série ŠKODA BIKE OPEN TOUR.
Pozvánka: QUICK SPORT Jarný šprint 2019 - už po jubilejný 10. krát

Občianske združenie beer inside team organizuje tento rok v poradí 10. ročník Jarného šprintu. Ak si chcete vyskúšať MTB časovku do vrchu pre amatérskych cyklistov, tak ste na správnej adrese.
Pozvánka: Štartuje Slovenský pohár XCO - TURIECKAP - Memoriál Petra Vričana

Prvé kolo Slovenského pohára v XCO je na pláne už tento víkend 13.-14. apríla 2019 v Turčianskych Tepliciach.
Reportáž: Odštartoval už šiesty ročník Detskej Tour Petra Sagana

S príchodom jari už tradične prichádzajú aj prvé súťažné kilometre pre cyklistov na cyklistickej Detskej Tour Petra Sagana.
Enduro World Series pokračovalo druhým kolom v Tasmánii

V tasmánskom mestečku Derby sa počas uplynulého víkendu uskutočnilo druhé kolo Enduro World Series (EWS).
Finančné centrum Team v roku 2019

Jedným z najpálčivejších problémov slovenskej cyklistiky a všeobecne individuálnych športov je absencia klubov so zabezpečeným zázemím pre pretekárov. V sezóne 2019 by sme to chceli trochu zlepšiť.
Rozhovor: Janka Keseg Števková – šport a materstvo 3. časť

Ak sa čo i len trochu motáte okolo bicyklov, Jankine meno ste už museli zachytiť. Je výrazná osobnosť slovenskej cyklistickej scény, mnohými obdivovaná, občas možno aj trochu prehliadaná.
Pozvánka: Apríl naplno odštartuje cyklosezónu

Druhý jarný mesiac sa ani tento rok nezaobíde bez rozmanitých akcií, na ktorých by ste určite nemali chýbať.
Lekcie od žien, ktoré robia cyklistiku PR článok

Lekcie od žien, ktoré robia cyklistiku

Ženy sú nielen ozdobou cyklistiky, ale naplno žijú týmto športom a dosahujú v ňom úspechy, ktoré by nemali zostať bez povšimnutia.
Pravidlá SPEN a zmeny v SPDH - to najdôležitejšie pre bikerov v sezóne 2019

Dôležité novinky v pravidlách, ktoré by nemali byť ľahostajné žiadnemu jazdcovi a tímom, ktoré sa chystajú odjazdiť celú sériu SPDH či SPEN.
Pozvánka: Detská tour Petra Sagana - ďalší ročník už klope na dvere

Už 6. ročníkom odštartuje tento víkend v Rimavskej Sobote populárne športovo - kultúrne podujatie.