Najnovšie články z kategórie Preteky

Pozvánka: BIKE OPEN FEST v Šamoríne - prvé podujatie svojho druhu na Slovensku

Festival určený pre všetkých fanúšikov cyklistiky, cyklopodujatie, aké sa na Slovensku ešte neorganizovalo, priamo v areáli x-bionic® sphere a prekrásnom prostredí lužných lesov v okolí Dunaja.
Enduro World Series odštartovalo sezónu na Novom Zélande

Uplynulý víkend v nedeľu (24.3.2019) sa v Rotorua na Novom Zélande konalo prvé kolo Enduro World Series (EWS).

Unboxing: Felt Doctrine 3 2019 - keď rozhodujú sekundy

Felt Doctrine už na prvý pohľad v katalógu vo vás vyvolá pocit rýchlosti a ľahkosti. Vybalením z krabice a poskladaním sa tento predpoklad jedine potvrdí.
 Cestné bicykle do 2 000 € - keď chcete začať takmer bez kompromisov PR článok

Cestné bicykle do 2 000 € - keď chcete začať takmer bez kompromisov

Ak plánujete skočiť do cestnej cyklistiky, nemusíte hneď siahnuť po niekoľko tisícových kúskoch. A to ani v prípade, že požadujete kvalitu.
Rozhovor: Úradujúci majster Slovenska v endure Martin Knapec - plány a vízie na sezónu 2019

Martin “knapko” Knapec patrí na slovenskej bikovej scéne k legendám. V súčasnosti sa venuje stále populárnejšej disciplíne enduro, no pretekal (a reprezentoval) v downhille aj ďaleko za hranicami Slovenska.
Rozhovory s tými, čo dýchajú pre cyklistiku PR článok

Rozhovory s tými, čo dýchajú pre cyklistiku

Na stránkach WeLoveCycling sa pravidelne uverejňujú rozhovory s ľuďmi, ktorí robia cyklistiku alebo sú s ňou v úzkom kontakte. Tu je výber tých najzaujímavejších za posledné obdobie.
Tour Divide 2018 – Great Divide Mountain Bike Route, 5. časť

Sme trochu smutní, pretože do cieľa nám ostáva už len 1 915 km a napriek tomu práve v tento deň sú už prví borci v cieli!
Cape Epic opäť aj s Tomášom Višňovským – aké sú ambície?

V marci sa môžete tešiť, že dres majstra Slovenska sa ukáže na najprestížnejšom maratónskom podujatí na svete. A rozhodne by mal byť vidieť vpredu...
Video: Stupava Winter Trophy 2019 - ako to vyzeralo na trati

Tohtoročná zimná Stupava si prichystala pre jazdcov pomerne náročné podmienky, ale ako vždy aj tu platí, že boli pre každého rovnaké.
Novodubnický maratón 2019 a MTBIKER - netradičné spojenie

Podpora maratónu v našom podaní bude znamenať trochu viac než len ceny pre víťazov a veríme, že vám prinesieme aj niečo navyše.
Slovenský enduro a downhill pohár vstupuje do novej sezóny

Pre všetkých priaznivcov enduro a DH disciplín prinášame základné informácie k prvému ročníku SPEN 2019 a ďalšiemu ročníku kráľovskej disciplíny SPDH 2019.
Unboxing: Superior Team 20 a 24 – pre mladých pretekárov

Cyklistika určite nie je iba vecou dospelých. Čo-to o tom by vedel povedať asi každý z nás a tieto modely od Superior budú rozhodne výbornou motiváciou pre mladých bikerov.