Najnovšie články z kategórie Propozicie

Cyklo Camp Spiš už o týždeň

CYKLO CAMP SPIŠ 2012 sa bude konať v dňoch 1. – 5.8.2012 na Hnilčíku v lyžiarskom stredisku Mraznica, okres Spišská Nová Ves. Organizátori akcie maju posledné voľné miesta, tak sa poponáhľajte!
Propozície SP DH Kubínska Hoľa

Slovenský pohár v zjazde pokračuje cez víkend štvrtým kolom na novej trati na Kubínskej holi, kde sa zároveň uskutočnia aj majstrovstvá Slovenska. Propozície sú v článku.
INTERSPORT Stupava Trophy 2012 sa blíži

Ahojte všetci, ktorí fandite horskej cyklistike na Slovensku! Rok sa s rokom stretol a je tu čas predstaviť vám bližšie naše tohtoročné maratónske podujatie v novom šate, zastrešené naším generálnym partnerom INTERSPORT Slovensko.
Touto cestou by som vás chcel srdečne pozvať na náš už jubilejný desiaty ročník Stupavského MTB maratónu.
Súťaž o dres a štartovné na Dubnickom maratóne PR článok

Súťaž o dres a štartovné na Dubnickom maratóne

V spolupráci s organizátormi Specialized Dubnického Maratónu sme pre čitateľov MTBiker.sk pripravili súťaž o štartovné a maratónsky dres tohtoročného Dubničáku. Stačí odpovedať na jednoduchú otázku v článku. V článku nájdete aj kompletné propozície akcie. Poznáme víťaza!
MSR a SP XC 2012 Valča PR článok

MSR a SP XC 2012 Valča

Majstrovstvá Slovenska a Slovenský pohár MTB XC 2012 – Snowland Valčianska dolina sa konajú čoskoro, 21. – 22. júla 2012. Tu sú kompletné propozície.
Kľak Intersport MTB Fest 2012

MTB XCM verejné preteky pre všetky kategórie cyklistov sa pôjdu 14.7.2012 v okolí Fačkovského sedla. Tu sú propozície.
Cyklopozitívnych 24 hodín MTB PR článok

Cyklopozitívnych 24 hodín MTB

3.ročník 24 hodinového - ultramaratónu prvého na Slovensku sa v Poluvsii pri Rajeckých Tepliciach odštartuje 7.7. o 12. hodine. Pretekári sa potom budú 24 hodín pasovať s 10km okruhom s prevýšením 200 metrov. Propozície vnútri.
Slovenský pohár MTB XCO 2012 – Dohňany 7.7.2012 PR článok

Slovenský pohár MTB XCO 2012 – Dohňany 7.7.2012

Siedmeho júla sa okrem Považsko-Strážovského pohára v Dohňanoch koná aj tretie kolo Slovenského pohára v Cross Country. Tu su propozície k akcii.
Považsko-Strážovský pohár pokračuje tretím kolom PR článok

Považsko-Strážovský pohár pokračuje tretím kolom

Tretie kolo Považsko-Strážovského pohára sa bude konať 7.7. v Dohňanoch, pod patronátom domáceho CK Epic Dohňany. Tento klub je zodpovedný za minuloročné Majstrovstvá Európy v Dohňanoch, takže o organizátorské skúsenosti určite núdza nebude.
HORAL 2012 a HORAL TOUR 2012 v príprave

MTB maratón HORAL patrí na Slovensku k legendám medzi cyklomaratónmi. Bude to už trinásty krát, čo sa cyklisti zo Slovenska, ale aj okolitých krajín postavia v sobotu 11.8.2012 v podtatranskom mestečku Svit na štart tej svoje trasy. Výber majú široký. Od rekreačnej HORAL SENZI 43 km, cez náročnejšiu HORAL LEJZI 75 km až po takmer extrémnu HORAL KREJZI 105km.
Kaktusbike Svätojurský blesk 5.7.2012

Dovoľujeme si Vás pozvať na VII.ročník cyklistickej časovky do vrchu s názvom Kaktusbike Svätojurský Blesk - Memoriál Štefana Srnu. Tento rok je táto časovka zaradená do série Župného pohára.
Cyklomaratontour mieri do Bratislavy už 30.6. PR článok

Cyklomaratontour mieri do Bratislavy už 30.6.

Spestrením sezóny pro účastníkov seriálu pretekov horských bicyklov pre širokú verejnosť Cyklomaratontour bude tento víkend Kaktus Bike Okolobratislavy. Závod je totiž vypísaný ako neoficiálne majstrovstvá Česko-Slovenska.