Najnovšie články z kategórie Prvy Zimny Maraton

Pozvánka: Už o 5 dní sa koná Stupava Winter Trophy MTB & Run 2016

Momentálne sa blíži koniec 2. vlny registrácie účastníkov pre MTB a beh, alebo kombinácie MTB + beh. Zvýhodnené štartovné môžete uhradiť do polnoci 12.1.2016. Ak chcete zážitok v zime na horských kolesách, alebo pri kvalitnom horskom behu v okolí mesta Stupava, príďte si pomerať sily na 8. ročník maratónu. Zimné podujatie je jediným svojho druhu v slovenskom a stredoeurópskom regióne. Miestom konania bude po prvýkrát Stupava, park pri hoteli Intenziva.
Reportáž: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY 2015 - Super "jarná" akcia

Už si nie som celkom istý, či ten nadpis celkom dobre vystihuje charakter tejto akcie a ešte zopár takýchto "zím" a organizátor ho asi aj zmení :). Počasie si ale človek nevyberá, a tak ani tento rok sme sneh na trati nevideli. To ale myslím vôbec neodradilo všetkých bikových a bežeckých nadšencov, ktorí sa zišli v hojnom počte na 7. ročníku tejto originálnej akcie. Ja osobne som sa veľmi tešil najmä na svoju premiéru v kombinácii s nedeľným behom...
Obrazom: Ako bolo na prvých šiestich ročníkoch 1. zimného MTB maratónu na Slovensku

Minulý rok sa 1. Zimný MTB maratón premenoval na SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY a pod týmto názvom vystupuje aj tento rok. Pozrite sa videoklipy, ktoré zachytávajú atmosféru každého z doterajších ročníkov. Aj podľa toho môžete odhadnúť koľko a či vôbec bude nejaký sneh na 7. ročníku, ktorý sa pôjde už 17. 1. 2015. Podľa počasia a predpovede sa zdá, že sneh nebude, ale počasie je bláznivé a možno nás ešte príjemne prekvapí :).
Už čoskoro štartuje SLOVAK WINTER MTB & RUN

Ak chcete zážitok v zime na horských kolesách alebo pri kvalitnom horskom behu v okolí Bratislavy, príďte si pomerať sily na 7. ročník maratónu SLOVAK WINTER MTB & RUN. Zimné podujatie je jediným svojho druhu v slovenskom a stredoeurópskom regióne. Miestom konania bude opäť Bratislava, Železná Studienka, lúka Snežienka.
Výhercovia štartovného na SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY

Už poznáme mená dvoch šťastných súťažiacich, ktorí získavajú po 2 free štartovné. Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre. Ako som prechádzal súťažné odpovede, prekvapilo ma, že pri tak jednoduchej otázke bolo takmer 10 zlých odpovedí...
Pozvánka: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY

Už sa pomaly blíži 7. ročník výborného zimného maratónu, ktorý sa uskutoční v sobotu 17. januára 2015. Organizátori pripravili trať dlhú 29km pre MTB, ale na svoje si prídu aj bežci. MTBiker.sk ako dlhoročný mediálny partner opäť prináša súťaž o 2x 2 štartovné. Tak neváhaj, prečítaj propozície, zapoj sa do súťaže a vidíme sa spolu na Železnej Studienke.
1. Zimný (?) MTB maratón 2014

Asi mi dáte za pravdu že v poslednom čase je zima trošku čudná. Každý teda predpokladal, že sa namiesto snehu bude moriť v blate. Ani to ale neodradilo slušný počet bikerov aby si aj v tomto ročnom období zmerali sily. Ako nakoniec vyzeral v poradí 6. ročník tohto netradičného podujatia?
Fotogaléria z 1. zimného MTB maratónu 2014

Fotogaléria z 1. zimného MTB maratónu 2014. V porovnaní s predchádzajúcim rokom sa nekonala snehová kalamita a ako sme písali na našom facebooku – sneh pripomínalo len niekoľko nadšencov na fatbikoch. V sychravom no nie príliš chladnom počasí sa na blatistú a vlhkú trať s dĺžkou 29 kilometrov postavilo viac ako 370 pretekárov. Víťazom prvého maratónu v sezóne 2014 sa stal Michal Lami so šprintérskym časom 1:05:01.0
1. zimný mtb maratón 2014

Propozície k blížiacemu sa 6. ročníku Slovak winter MTB & Running Trophy.
Zimny MTB maraton 2013

Vladimir222 pre vás okrem reportu pripravil aj prvé video z tohtoročného zimného maratónu!
1. Zimný MTB maratón všetkým ukázal, čo je to skutočná zima

Tí čo vravia, že sa to nedá, nech nezavadzajú tým, ktorí na tom už pracujú, aby sa to dalo. Za pochopenie ďakujem! Odhodlanie a morálku pretekárov preveril 1. Zimný MTB maratón, ktorého už 5. ročník sa konal 19.01.2013 v zasneženej Bratislave na Železnej studničke. Kto chcel mohol prísť aj nasledujúcu nedeľu, kedy podujatie pokračovalo druhou časťou a to behom.
Snehové orgie a moja najextrémnejšia cykloakcia v živote

V zime na snehu jazdím rád, MOC rád! Milujem ten pocit, keď to jemne vŕzga pod kolesami alebo keď lieta a víri sneh od kolies pri jazde v prašane a ja uháňam tichou bielou krajinou...