Najnovšie články z kategórie Prvy Zimny Maraton

Parkovanie a program na 1. Zimnom MTB maratóne PR článok

Parkovanie a program na 1. Zimnom MTB maratóne

Už zajtra odštartuje piaty ročník prvého zimného MTB maratónu na Slovensku. Prečítajte si niekoľko užitočných rád a informácii o zabezpečení parkovania a sprievodnom programe.
Máme víťaza súťaže o dve štartovné na 1. Zimnom MTB maratóne PR článok

Máme víťaza súťaže o dve štartovné na 1. Zimnom MTB maratóne

A máme to za sebou- poznáme víťaza súťaže o dve štartovné na 1. Zimnom MTB maratóne, ktorý odštartuje už 19. januára !
Súťaž o štartovné na 1. Zimnom MTB maratóne PR článok

Súťaž o štartovné na 1. Zimnom MTB maratóne

MTBiker v spolupráci s organizátormi Zimného maratónu, ktorý sa koná už 19. januára, pripravil súťaž o dve štartovné pre jedného z vás! Stačí správne odpovedať na následujúcu otázku a možno to budete práve Vy koho vyžrebujeme zo správych odpovedí !
Prvý Zimný Maratón 2012

4. Ročník 1. Zimného MTB maratónu tentokrát prekvapil po každej stránke. Prvýkrát sa konal v Bratislave na Železnej Studienke. Prvýkrát v kombinácii dvoch športov behu a cyklistiky. Prvýkrát bola trať tak náročná, že poriadne potrápila aj technicky zdatných jazdcov. Prvýkrát organizátori zvládli podujatie bez chybičky.
Takmer 360 cyklistov na 1. Zimnom maratóne PR článok

Takmer 360 cyklistov na 1. Zimnom maratóne

Na Železnej studienke v bratislavskom lesoparku odštartoval v sobotu 4. ročník prvého zimného cyklomaratónu v roku 2012. Na štart sa postavilo 357 bikerov zo Slovenska, ale aj Česka, Maďarska, Poľska, Rakúska, Francúzska a Talianska. Preteky odštartovali bratislavský župan Pavol Frešo a primátor Milan Ftáčnik, ktorí nad podujatím prebrali aj záštitu.
1. Zimný MTB Maratón - novinky

Prvou cenou v tombole bude horský bicykel KONA NUNU v celkovej hodnote
669,- € od KAKTUS BIKE. Cenu pre absolútneho víťaza - víkendový pobyt v Jasnej pre dve osoby od
Nadácie Intenda odovzdá primátor Hlavného mesta SR Bratislavy Milan
Ftáčnik.
1. Zimný MTB Maratón & RUNNING Trophy 2012

Ak chcete zažiť zimné dobrodružstvo na horských kolesách alebo pri HORSKOM BEHU v okolí Bratislavy, prídite sa zúčastniť 4. ročníka 1. zimného MTB maratónu na Slovensku. Naše zimné horsko-cyklistické podujatie je jediným svojho druhu v slovenskom a stredoeurópskom regióne.
Video zo Zimného Maratónu 2011

Organizátori Zimného Maratónu dali dokopy trojminútové video z akcie z januára tohto roku. A tradične to stojí za to. Video v článku
V Marianke víťazne Bíroš a Maláriková

Výsledky sobotňajšieho 3. ročníka Zimného MTB maratónu v Marianke (30 km):
Muži: 1. Radovan Bíroš 1:10:37,8 h, 2. Pavel Žák 1:10:59,0, 3. Ondřej Horák 1:11:02,6.
Ženy: 1. Michaela Maláriková 1:33:46,3 h, 2. Veronika Jenčeková 1:37:53,1, 3. Veronika Gandžalová 1:41:45,9.
1. Zimný MTB Maratón zatiaľ na blate - ale už v sobotu

Prihlásenie on-line a platba v hotovosti na kamennom mieste je možná už len dnes do polnoci. Od 19.1.2011 sa on-line registračný system na web stránke uzavrie. Štartovné môžete uhrádzať do polnoci 18.1.2011 za 20,- EUR!!! Využiť môžete všetky typy platieb + môžete využiť "kamenné" registračné miesta.
1. Zimný MTB Maratón - 3. ročník

Ahoj bajker,
Bajkoval si v lete na INTERSPORT Stupava Trophy 2010?
Čo tak overiť si znovu kondičku na snehu ;-)
Chceš byť aj TY jedným z účastníkov 3. ročníku 1. zimného MTB Maratónu na Slovensku? Štartujeme 22.1. 2011 o 11.00 v Marianke a TY môžeš byť opäť pri tom!
Už tento víkend!
1. Zimný MTB maratón na Slovensku – 2. ročník, 23.1.2010, Marianka

Napriek tomu, že som dosť vyberavý čo sa týka MTB maratónov na Slovensku a terény v okolí Bratislavy ma takmer vôbec nelákajú, zimný maratón v Marianke je niečo, čo si jednoducho nemôžem nechať ujsť. Nielen preto, že organizátori letného Stupavského maratónu boli úplne prví, ktorí sa minulý rok odhodlali niečo také zorganizovať, ale hlavne kvôli tomu, že tento maratón je široko-ďaleko jediný svojho druhu, takže svojim spôsobom aj výnimočný.