Najnovšie články z kategórie Quickstep

Martin Velits pôjde na Vueltu v zostave Etixxu

Slovenský cyklista Martin Velits figuruje v 9-člennej zostave tímu Etixx-Quick Step na nadchádzajúce preteky Okolo Španielska. Martin Velits by mal byť jediným Slovákom v pelotóne. Populárna Vuelta sa začne v sobotu 20. augusta a potrvá do nedele 11. septembra. Prvou etapou bude tímová časovka na 27,8 km z Ourense Termal / Balneario de Laias -do Parque Náutico Castrelo de Miňo.
Martin Velits predĺžil o dva roky zmluvu s tímom Omega Pharma-Quick Step

Dvadsaťdeväťročný Púchovčan je v tíme Omega Pharma-Quick Step od roku 2012. "Teším sa na svoju budúcnosť s tímom, v ktorom som už dlhšie obdobie. Prijal som úlohu pracovať pre svojich tímových kolegov. Jazdil som už za niekoľko silných tímov a som presvedčený, že sa v budúcnosti ešte zlepšíme. Chcem ďalej rozvíjať svoje cyklistické umenie pod záštitou OPQS a s veľkou podporou realizačného tímu a jazdcov, ktorí sú viac moji priatelia ako kolegovia," uviedol v tlačovej správe Martin Velits, ktorému koncom roka vyprší súčasná zmluva.
Prezentácia OPQS v Gente, Belgicko PR článok

Prezentácia OPQS v Gente, Belgicko

Aj v roku 2014 privítal velodrom Eddyho Merckxa v belgickom Gente cyklistov, sponzorov a tisíce fanúšikov tímu OPQS. Mediálne a spoločensky veľmi atraktívneho otvorenia sezóny 2014 sa zúčastnili aj zástupcovia slovenskej spoločnosti Janom, ktorá je jediným slovenským sponzorom v profi cyklistike. Svojou účasťou potvrdili pokračovanie partnerstva aj v roku 2014, čím vyjadrujú stabilný záujem o podporu svetovej ale aj domácej cyklistiky.
Martin Velits ostáva v tíme OPQS

Slovenský cyklista Martin Velits ostáva naďalej v tíme Omega Pharma-Quick Step. S doterajším zamestnávateľom predĺžil o jeden rok zmluvu. Martin Velits bude na rozdiel od posledných rokov v tíme sám, jeho dvojča Peter odchádza do družstva BMC.
Peter Velits mení dres, bude jazdiť za BMC

Dvojnásobný cyklistický majster sveta Peter Velits mení dres. Od novej sezóny bude jazdiť za zoskupenie BMC. Do konca roku 2013 účinkuje v tíme Omega Pharma-Quick Step. Pre Velitsa to bude piaty zamestnávateľ v profesionálnej kariére. V roku 2007 pôsobil vo Wiesenhofe, v rokoch 2008 až 2009 v Milrame, v sezónach 2010 a 2011 v HTC - Columbia a posledné dva ročníky v nástupníckom tíme po predchádzajúcom Omega Pharma - Quick Step. Ako amatér jazdil za Duklu Trenčín a Konicu Minoltu.
Predstavenie OPQS sa zmenilo na súboj na dráhe

Bývalí majstri sveta Mark Cavendish a Tom Boonen boli najväčšími hviezdami prezentácie tímu Omega Pharma-QuickStep pred sezónou 2013. V belgickom Gente nechýbal ani Slovák Martin Velits, jeho dvojča a tímový kolega Peter sa už spoločne s ďalšími jazdcami pripravuje na preteky v Austrálii.

Lešť jazdcov OPQS vyčerpal, najviac unavený Cavendish

Cyklisti tímu Omega Pharma - QuickStep na čele s hviezdnym Markom Cavendishom či úradujúcim majstrom sveta v časovke Tonym Martinom absolvovali od pondelka do stredy teambuilding na Slovensku vo výcvikovom priestore Lešť. V tamojšom areáli absolvovali niekoľko adrenalínových disciplín, ktoré preverili nielen kondíciu, ale aj charakter jednotlivých členov tímu.
Cavendish či Martin prídu upevňovať vzťahy na Slovensko

Cyklisti tímu Omega Pharma - QuickStep na čele s hviezdnym Markom Cavendishom či úradujúcim majstrom sveta v časovke Tonym Martinom pricestujú na Slovensko, kde v priestoroch vojenského výcvikového strediska Lešť absolvujú úvodné sústredenie pred novou sezónou. Od pondelka 26. novembra bude profesionálne družstvo ProTour, ktorého súčasťou sú aj Slováci Peter a Martin Velitsovci, na strednom Slovensku tri dni predovšetkým upevňovať vzťahy a posilňovať tímového ducha prostredníctvom rôznych aktivít v neznámom teréne. Doteraz podobnú akciu pod Tatrami neabsolvoval žiaden z tímov.

Peter Velits v nominácii Omega Pharma - QuickStep

Slovenský cyklista Peter Velits figuruje v konečnej nominácii tímu Omega Pharma - QuickStep na prestížnu Tour de France.
Martin Velits po štartoch na Vuelte tentoraz na Giro

Slovenský cyklista Martin Velits si po štyroch štartoch na pretekoch Vuelta a Espaňa vyskúša ďalšie podujatie Grand Tour, v sobotu 5. mája sa v Herningu postaví na štart Giro d´Italia. V Dánsku sa uskutočnia úvodné tri etapy Gira, následne sa celý konvoj presunie do Talianska.
Velitsovci absolvovali prvé súťažné kilometre v roku 2012

Slovenskí cyklisti Peter a Martin Velitsovci absolvovali v úvode týždňa prvé súťažné kilometre v sezóne 2012 i v novom drese tímu Omega Pharma-Quick Step. Martin Velits absolvoval dvoje preteky v rámci tradičnej minisérie na Malorke, Peter Velits štartoval iba v Trofeo Deia.
Peter Velits už má plán prípravy na Tour de France

Slovenský cyklista Peter Velits verí, že zdravotné problémy ho obídu v novom pôsobisku v tíme Omega Pharma-Quick Step. Spolu s bratom Martinom prišiel do nového zoskupenia po dvoch rokoch účinkovania v tíme HTC-Highroad. Tretí muž výsledkovej listiny Vuelty 2010 vstúpil do minulej sezóny s ambíciou dopadnúť čo najlepšie na Tour de France, kde napokon skončil na 19. priečke.