Najnovšie články z kategórie Rakusko

Video: Najkrajšie stúpania - Ötztaler Gletscherstraße - 11 % priemer do výšky 2 800 m

Vyskúšať si vplyv nadmorskej výšky na svoj výkon môžete veľmi dobre na tomto rakúskom kopci, ktorý je ku všetkému aj poriadne strmý...odmena ale rozhodne stojí za to.
Video: Fabio Wibmer nás opäť baví svojimi kúskami

Tentokrát nás Fabio pozýva do rušných ulíc Rakúska, ktoré sa stávajú jeho ihriskom so všetkými svojimi každodennými situáciami. A tie, samozrejme, pre neho nepredstavujú žiadnu prekážku.
Video + fotoreport: Salzkammergut Trophy 210 km – keď to nevyjde podľa plánu

Počasie si opäť raz išlo svoje a premenilo už tak náročné podujatia na skutočný "survival fest". Poďte sa pozrieť priamo na trať a ako to vyzerá, keď hlava povie jednoducho dosť...
Tip na výlet: Región Villach – jazerá spútané v sieti cyklotrás

Pár dní voľna človeka ľahko naladí na túlavú nôtu, tekže už si len treba vybrať jeden z potenciálnych cieľov a vyraziť na cestu za novými zážitkami.
Tip na výlet: Veľký Zvonár - majestátny strážca alpskej krásky

Predĺžený víkend pred nami, hviezdy i manželka naklonené športovému vyžitiu, kamarát s priateľkou tiež – dokonalý kokteil na spoznávanie nejakej tej alpskej legendy.
Tip na výlet: Alp Tour 2018 - zo Salzburgu do Viedne

Zo samej nudy som sa raz vybral bicyklovať okolo Schneebergu. A zistil som, že okrem bohatých dôchodcov na elektrobikoch majú v Rakúsku aj pekné Alpy.
Pripravte sa aj vy na cestné majstrovstvá sveta 2018

Už zajtra štartujú jedny z najvýznamnejších pretekov medzi cestnými cyklistami (a nielen nimi), majstrovstvá sveta. Ich dejisko je tento rok situované v Rakúsku, konkrétne v Innsbrucku.
Tip na výlet: Predĺžený víkend v Saalbachu s poriadnou dávkou výškových metrov dole kopcom

Tak ako sú pre poriadneho AM/EN nadšenca povinnou jazdou Rychlebské stezky, v jeho kalendári vysnívaných dovoleniek nesmie chýbať ani lyžiarske stredisko Saalbach-Hinterglemm.
Mekka horskej cyklistiky v Alpách – Saalbach Hinterglemm PR článok

Mekka horskej cyklistiky v Alpách – Saalbach Hinterglemm

Jedna z najatraktívnejších rakúskych oblastí – Saalbach Hinterglemm, sa vďaka svojim podmienkam pre cyklistiku právoplatne radí k absolútnej európskej špičke.
Reportáž: Salzkammergut Trophy – 12 hodín konečne pokorených

Júl je čas, kedy sa do Bad Goisernu chodím popasovať so svojou obľúbenou a už tradičnou výzvou. A samozrejme bolo potrebné oplatiť knokaut z minulého roku.
Pozvánka: World Games of Mountainbiking – 20. výročie oslavy horskej cyklistiky v rakúskom Saalbach - Hinterglemm PR článok

Podujatie World Games sa stalo už tradičnou súčasťou života rakúskeho strediska Saalbach - Hinterglemm, ktoré je doslova alpskou mekkou všetkých bikerov.
Tip na výlet: Neziderské jazero s rodinou

Tohtoročná cyklistická sezóna sa nám rozbehla veľmi dobre, a tak tu mám tip na výlet pre všetkých rodičov s deťmi alebo pre tých, ktorí sa chcú len tak v pohodičke povoziť v krásnej prírode a poprípade sa aj okúpať.