Najnovšie články z kategórie Reportaz

Reportáž: VKT 24 h Kellys Bikepark Kálnica – Jožin z bažin

Vyskúšať 24 h som chcel už pekných pár rokov. Naposledy som mal zlomenú kľúčnu kosť, tento rok prišla „korona“. Nabudúce priletí ET mimozemšťan?
Reportáž: Škola jazdy a techniky v MTBIKER  –  čo všetko sme sa v roku 2020 naučili

Reportáž: Škola jazdy a techniky v MTBIKER – čo všetko sme sa v roku 2020 naučili

O tom, že trénovanie techniky na bicykli nie je vôbec jednoduchou záležitosťou, nemusíme vôbec diskutovať. Tak ako v minulom roku, tak aj tento rok ste sa mohli zlepšiť počas Školy jazdy v MTBIKER centre.
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana - finálová bodka v Červenom Kláštore

Detská Tour štartovala ako jedno z prvých športových podujatí na Slovenku po uvoľnení opatrení tento rok v júni. A vyzerá to tak, že stihla svoje záverečné 6. kolo presne pred ďalšími obmedzeniami.
Reportáž: Gajarský Kovian – ťažká rovinka, ktorá potrápi

Pretekárska sezóna sa ledva začala a už nám aj pomaly končí. Gajarský Kovian tak bol pre mňa jednou z posledných možností kvalitného vybláznenia sa a zlepšenia minuloročného času.
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana v Žiline - ďalšie kolo je za nami

V žilinskom Lesoparku Chrasť - na rovnakých miestach, kde začínal na prvej súťaži aj 9-ročný Peter Sagan, sa uskutočnilo 5. kolo Detskej Tour Petra Sagana.
Reportáž: Finálové kolo SPDH na Košútke - konečne na suchu

Posledné kolo SPDH 2020 sa konalo na Košútke pri Hriňovej. Boli to jediné preteky, na ktorých počas troch dní nepadla ani jedna kvapka dažďa.
Reportáž: MTB Singletrack Maratón Košice - ako chutí 45 km singletrailov na pretekoch

Spojenie lokálnych trailov a maratónu je u nás pomerne ojedinelá kombinácia, ale pre mňa hlavný dôvod, prečo každoročne cestujem na východ.
Reportáž: ŠKODA Slovenský raj – tradične vysoká priemerka

Začiatok septembra mávam obvykle vyhradený pre ŠKODA Slovenský raj maratón, ktorý mám podobne ako Horal na skok od Popradu.
Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi

Tohtoročná koronavírusom poznačená sezóna je momentálne v plnom prúde. Uplynulý víkend si bolo z čoho v maratónskom kalendári vyberať a ten kto vsadil na Istrofinal Snežnický MTB maratón, určite neoľutoval.
Reportáž: Kaktus Bike Stupava Trophy 2020 - tradičná letná naháňačka

Prvý septembrový víkend sa konalo v Stupave už tradičné podujatie, ktoré zmenilo svoj pôvodný termín, čo však neubralo na jeho kvalite.
Reportáž: 1. kolo Hornonitrianskej enduro série - tento rok som si to nenechal ujsť

V nedeľu 23. augusta sa konalo prvé kolo Hornonitrianskej série, ktoré som pri tohtoročnom počte pretekov nemohol vynechať. Prvý ročník sa mi jazdiť nepodarilo, ale tento som si povedal, že absolvujem všetky tri podujatia.
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana - vydarené kolo v Stupave

Po prvýkrát sa podujatie Detskej Tour Petra Sagana tento rok uskutočnilo v spolupráci s iným cyklistickým a bežeckým podujatím a to Stupava Trophy. A spolupráca to bola vydarená.