Najnovšie články z kategórie Reportaz

Reportáž: Škola jazdy a techniky s Bike Academy 2019

Tréning techniky na bicykli je veľmi dôležitou súčasťou každého cyklistu, či už ste bežný hobby jazdec alebo ten s vyššími ambíciami.
Reportáž: Free Trenčín 2019 – príjemný záver sezóny

Blížiaca sa zima je znamením konca sezóny pre väčšinu bikerov, a tak tieto menej lákavé termíny otvárajú možnosti pre lokálne, priam až rodinné akcie. Jedna taká sa už po štvrtýkrát konala priamo za humnami, v trenčianskom lesoparku Brezina.
Reportáž: Krásny záver enduro sezóny - Blinduro podzim 2019

Už tretí rok som si stanovil ako koniec súťažnej sezóny Blinduro podzim u našich západných susedov, ktoré sa dokonca konalo v novej lokalite, Červená voda - Ski Bukovka.
Video: Tour de Tokaj - rozlúčka s pretekmi medzi vinicami

Niekedy sa človek vďaka akciám dostane na miesta, kam by sa inak asi nepozrel. A v tomto prípade zhoda náhod zrejme chcela, aby som sa okolím pokochal čo najviac…
Reportáž: Šprintpolom 2019 – ukážkové babie leto

Druhá októbrová sobota už tradične patrí v maratónskom bikerskom kalendári Šprintpolomu - MTB časovke do vrchu s cieľom na kultovom žilinskom Polome. Tradične tu uzatváram aj ja moju súťažnú sezónu a tento rok to už bolo 12. raz za sebou.
Reportáž: Baynach MTB Marathon – cyklistika uprostred viníc

Tento rok milovníci MTB po prvýkrát okúsili preteky naozaj v jedinečnom prostredí. Cyklistom sa otvorili brány viníc v okolí Bojničiek a každý, kto si ešte odmietal pripustiť koniec sezóny, sa odhodlane postavil na štart.
Video: Cyklostopy Fest - finálové enduro na vode a snehu

Poďte sa pozrieť priamo na trať časovky, XC a endura, ktoré sa konali na trailoch v Starej Ľubovni. Najmä nedeľné enduro si zaradím vďaka podmienkam do svojej kategórie “epických” podujatí…
Reportáž: Blato, zima, dážď a sneh - SPEN 5 Stará Ľubovňa

V nedeľu 6. októbra sa uskutočnilo posledné 5. kolo SPEN v Starej Ľubovni, kde počasie jazdcov ale ani techniku vôbec nešetrilo.
Reportáž: 3. kolo Hornonitrianskej Enduro Série – na pomedzí cross-country a endura

Uplynulý víkend sa v Bojniciach uskutočnilo tretie a zároveň finálne kolo Hornonitrianskej Enduro Série. O rastúcej popularite tohto formátu pretekov svedčí aj fakt, že sa ho zúčastnilo viac ako 100 súťažiacich.
Reportáž: Finále Detskej Tour v Košiciach plné výhier

V poradí už šiesty ročník obľúbenej Detskej Tour Petra Sagana je úspešne za nami. Bolo to vôbec prvýkrát, keď sme sa stretli v okolí metropoly východného Slovenska.
Reportáž: Gajarský Kovian – previerka síl na rovine

Vraj MTB maratón na rovine je nuda a nepreverí vaše sily? Tak to ste určite neboli v Gajaroch. MTB maratón Gajarský Kovian sa síce koná len tretí rok, no rozhodne vie ako jazdcov vytrápiť.
Reportáž: Raslavický pedál - cyklopreteky v srdci Šariša

V nedeľu 15. septembra sa konal prvý ročník pretekov Raslavický pedál v obci Raslavice, okres Bardejov.