Najnovšie články z kategórie Reportaz

Reportáž: Koniec sezóny vo veľkom štýle – SPDH vo Vrátnej

Piate a konečné kolo Slovenského pohára v zjazde sa uskutočnilo v stredisku Vrátna v Malej Fatre. To znamenalo, že výsledky z neho rozhodnú o nových víťazoch v celkovom poradí. Aj z tohto dôvodu sme mali možnosť vidieť parádne výkony.
Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón alebo perfektné pojazdenie v Kysuckej vrchovine

Začiatok septembra už 6. rok patrí v kalendári Istrofinal Snežnickému MTB maratónu. Napriek konkurencii v podobe majstrovstiev Slovenska v maratóne v Slovenskom raji si tu opäť našlo cestu množstvo bikerov.
Reportáž: Maratón Slovenský raj alebo ako dopadli majstrovstvá SR v maratóne

Uplynulý víkend bol Podlesok dejiskom majstrovstiev SR v maratóne a zároveň finálovým kolom MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR. Pretekárov čakali vynovené trate a tituly boli odovzdané staronovým majstrom pre rok 2019.
Reportáž: Nitra ako výborný predkrm pred finále Detskej Tour v Košiciach

Koniec cyklistickej sezóny sa s príchodom školského roka priblížil, no ešte predtým, než štafetu preberie cyklokros a zimná príprava, dostávajú mladí cyklisti možnosť zasúťažiť si na dvoch kolách Detskej Tour Petra Sagana.
Reportáž: Čarnohurec - dedinské preteky v málo známej lokalite

V sobotu 24. augusta sa konal 5. ročník MTB pretekov s názvom Čarnohurec v obci Brezovica (okres Sabinov) na východe Slovenska.
Reportáž: 2. kolo Hornonitrianskej Enduro Série – vo víre prachu

Enduro pretekov vo Veľkej Lehôtke som sa prvýkrát zúčastnil pred troma rokmi a atmosféra podujatia ma zaujala natoľko, že sa snažím vždy na Hornú Nitru vrátiť.
Reportáž: MTBIKER Novodubnický maratón – kráľovský náklad

O prípravách na tento maratón ste sa mohli dozvedieť z viacerých článkov alebo videí a teraz prišiel konečne čas pocítiť výškové metre na vlastnej koži. A tie vždy bolia...
Slovenský pohár v zjazde – Veľká Rača v znamení tepla a veľkých víťazstiev

Počas uplynulého víkendu sa poniektorí z nás ochladzovali v bazénoch, no priaznivci zjazdu sa vytrvalo potili na (a pri) trati štvrtého kola SPDH, ktoré sa konalo tentoraz vo Veľkej Rači.
Reportáž: Pumpcup Laskomer – vypumpované zážitky

Pumptrack ako športová disciplína zažíva veľký rozmach a obľúbenosť medzi cyklistami. Či už pre zvýšenie fyzickej kondície alebo ovládania bicykla.
Reportáž: Kráľovský MTB Maratón – náročné preteky v peknom prostredí

V sobotu 17. augusta sa konal už 12. ročník tohto “kráľovského” podujatia, ktoré je tento rok súčasťou MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR a taktiež aj Východ MTB Ligy.
Reportáž: 4. kolo SPEN v Brezne - konečne bez dažďa

V nedeľu 11. augusta sa konalo ďalšie kolo Slovenského pohára v endure, ktorý sa odohral v krásnom prostredí Horehronia, Brezno - Lúčky.
Reportáž: Jakľofski bicigeľ - ako som si užil svoju premiéru

Predposledný júnový víkend sa konalo podujatie Jakľofski bicigeľ v malej obci Jaklovce na východe SR, ktoré som mal v hľadáčiku už dlhšie, no zúčastnil som sa ho až tento rok.