Články v kategórii 'Reportaz' (469 - 480 z 899 článkov)

Greenbike zo zadných radov alebo Preteky nielen pre prvých

23.08.2011 4 412 20 1

Ako sa do kalendára začali nenápadne vkrádať posledné augustové dni, začal sa aj blížiť termín konania už tradičného cyklistického podujatia s názvom Kellys Green Bike Tour. Táto akcia má jednu malú zvláštnosť - keďže je to jediný cyklomaratón so štartom priamo v najväčšom meste, v ktorého bezprostrednom okolí sú veľmi dobré podmienky pre všetky druhy cyklistiky a teda aj veľký počet rekreačných cyklistov, tak z toho vyplýva, že tento cyklomaratón je pre mnohých účastníkov prvým v živote.
Košecké Podhradie vstúpilo na slovenskú MTB scénu

18.08.2011 3 828 0

Týždeň po európskom šampionáte v Dohňanoch, stretli sa vyznávači horskej cyklistiky v Košeckom Podhradí, kde tretím kolom pokračoval premiérový ročník Považsko-Strážovského pohára MTB XCO. Aj keď štartovné pole celkom pochopiteľne nehýrilo hviezdami svetového, či európskeho cyklistického neba, tak ako tomu bolo v Dohňanoch, treba objektívne priznať, že podujatie to bolo veľmi vydarené. Príležitosť štartovať na ňom si nenechala ujsť ani časť členov reprezentačného tímu, ktorý ešte uplynulý víkend v elitnom európskom peletóne hájil farby Slovenskej republiky.
Senzi okruh na Horale 2011

17.08.2011 2 178 0

V sobotu 13. augusta sa uskutočnil už 12.ročník DEMA HORAL ALTO MTB maratónu a 3.ročník 3-dňového HORAL TOUR etapového maratónu. Rovnako ako v minulých ročníkoch, aj tento rok bolo zázemie pretekov vo Svite pod Vysokými Tatrami. Pekné a teplé počasie pred HORALOM sľubovalo suchú trať bez brodenia sa v hlbokom blate a na štart prilákalo takmer 600 pretekárov vrátane dvoch borcov na jednokolkách, ktorí absolvovali 18,5 km trať s prevýšením 760 metrov. Pre nás „klasikov“ organizátor pripravil 4 trate od najdlhšej KREJZI pre skutočných maratóncov po najkratšiu DEJZI pre rodiny s deťmi a začínajúcich cyklistov.
Horal Tour 2011

16.08.2011 2 234 0

Posledný víkend sa konal už 12. ročník jedného z najznámejších slovenských maratónov – Horal MTB marathon. Ja som si tu tento rok odbil premiéru a aby som si ten „zaručený zážitok“, ktorý sľubovali organizátori poistil, rozhodol som sa absolvovať celý trojdňový etapák Horal tour.
Majstrovstvá Európy XC Dohňany - fotoreport

09.08.2011 2 364 0

Fotografie zo všetkých štyroch dní Majstrovstiev Európy zachytené objektívom mathosha (a v nedeľu aj Martina Goffu). Podľa všetkých výborne zvládnutá akcia (gratulujeme CK Epic Dohňany) kulminovala v nedeľu pretekmi žien a mužov, ktoré vyhrali Gunn-Rita Dahle-Flesja a Jarda Kulhavý. Nájdete tu výsledky, odkazy na reportáže a vyše 650 fotiek.
Bahenné kúpele pri Stupave

04.08.2011 2 709 1 0

Po roku opäť v Stupave ožíva cyklistický duch, skupinka nadšencov horskej cyklistiky z občianskeho združenia Maratón sa nám snažila pripraviť víkend plný športového zápolenia v lesoch Malých Karpát.
Fotoreport: INTERSPORT Stupava Trophy 2011

02.08.2011 2 660 1 0

V sobotu sa konal jeden z vrcholov slovenskej mountainbikovej sezóny - Stupavský MTB Maratón. Na 42km a 76km si to rozdalo v daždivom počasí vyše 650 bikerov. Krátku trať zvládol najrýchlejšie Rado Bíroš a dlhú Karel Hartl. Prinášame vyše 300 fotiek.
Fotoreport: Detský maratónik v Stupave

02.08.2011 2 162 2 0

V čase, keď sa postarší bikeri premávali v Malých Karpatoch, nastupujúca generácia cyklistov si to rozdala priamo v Stupave na 420 metrovom okruhu. O tvrdé súboje jednoznačne núdza nebola a podľa fotiek si to všetci účastníci náležite užívali.
Okolo Domaše a osem Tibeťanov

27.07.2011 3 668 2 0

Po 24 hodinovke treba zregenerovať a preto som sa vybral na východne Slovensko, kde sa 16.7.2011 konala cykloturistická akcia Okolo Domaše. Myslím, že samotný názov dostatočne vystihuje charakter a cieľ tohto podujatia. Zišli sa tu cyklisti zo širokého okolia, prišli sa tu povoziť, prípadne stráviť deň či víkend pri vode. Však počasie bolo ideálne aj keď predpoveď vravela čosi iné.
P. Velits odchádza z Tour de France spokojný

24.07.2011 1 513 0

Veľkú radosť všetkým fanúšikom cyklistiky na Slovensku urobil reprezentant Peter Velits. Na 98. ročníku prestížnych etapových pretekov Tour de France ukázal svoje kvality a všestrannosť. Po dvoch piatych miestach vo ôsmej a deviatej etape finišoval v náročnej piatkovej 19. etape na Alpe d’Huez na vynikajúcej štvrtej pozícii a všetko podčiarkol rovnako výborným výsledkom, ktorým bola deviata priečka v sobotňajšej časovke v okolí Grenoblu.
Cyklopozitívnych 24 hodín len pre ortodoxných bikerov

22.07.2011 1 328 0

Keď som ľuďom v mojom okolí vravel, že idem na cyklopozitívnu 24 hodinovku, všetci nechápavo krútili hlavami. „Si normálny?“ pýtali sa ma. Som a plne si uvedomujem do čoho idem, vedel som, že to nebude med lízať. A tak si mnoho bikerov počas víkendu 9.-10.7.2011 v Rajeckej Lesnej otestovalo svoju psychickú a fyzickú výdrž, či už v družstve alebo ako jednotlivci.
1000miles: Skalní borci dorazili do Skalnej

20.07.2011 1 755 1 0

Atmosféra tohto závodu nás opantala natoľko, že sme to týždeň po odčlenení sa od realizačného tímu nevydržali a spolu s parťáčkou Jankou, doprovoľníčkou na prvom checkpointe, sme odcestovali na západ Čiech, do mestečka Skalná. Tu, len pár metrov od nemeckých hraníc sa nachádza cieľ Honzovho adventure závodu.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 292)
  2. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (9 036)
  3. Kde znížiť na biku hmotnosť alebo hľadanie rozumného kompromisu (7 023)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 811)
  5. Prečo Bratislava - Bradlo - Bratislava? (6 686)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 422)
  8. Test: PTN Revolution – penová revolúcia? (6 113)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 719)