Články v kategórii 'Reportaz' (493 - 504 z 897 článkov)

Karpatské skrátené XC-čko alias Karpatský MTB maratón

27.06.2011 2 651 4 0

Tento rok nám v Kuchyni na Záhorí „upiekli“ nový horský maratón. Začlenili ho do novovzniknutej série, tzv. Župného pohára (http://www.nabicyklidetom.sk/). Preteky boli jeho 3. dostaveníčkom – po Svätojurskom maratóne a Račianskej časovke, nasleduje len Greenbike tour. Vývoj počasia nesľuboval prašný zábal, no ani blatový.
AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly 2011

20.06.2011 3 948 0

Za posledný týždeň zaznamenal server SHMÚ zvýšenú návštevnosť, keďže stovky bajkerov chceli vedieť, či sa na Súľovskom maratóne bude opakovať bahenný Mordor z posledných dvoch ročníkov. ALADIN si zo všetkých robil dobrý deň a svoje predpovede neustále menil a až posledný deň pred maratónom bolo jasné, že bahenný kúpeľ sa tento rok konať nebude a všetci bajkeri môžu počítať s takmer ideálnymi maratónskymi podmienkami.
Na Orave dobre, na Orave blato...

14.06.2011 4 085 0

Oravský maratón je jeden z tých na ktorom som ešte nikdy nebol a tak som si povedal, že je najvyšší čas ho skúsiť. Všetko mi hralo do karát, pretože som mal pracovné voľno, posledné dva týždne som bike obzeral ako pekne stojí v garáži a do toho prišla ponuka od Jezusa, aby som sa maratónu zúčastnil miesto neho.
Hamilton mal agresívny kontakt s Armstrongom

14.06.2011 987 0

Nevraživosť medzi dvoma bývalými kolegami z cyklistického tímu US Postal Tylerom Hamiltonom a Lanceom Armstrongom sa stupňuje. Sedemnásobný víťaz Tour de France Armstrong sa počas víkendu stretol v coloradskej reštaurácii s Hamiltonom, ktorý ho nedávno verejne obvinil z dopingu.
Lapierre Fatranský MTB Maratón - ako ma Fatra potrápila

08.06.2011 2 343 8 0

Je tu začiatok mesiaca, sprevádza nás letné búrkovité obdobie a všetci dúfame, že v sobotu 4.6.2011 sa nad Fatrou nebude blýskať. V tento deň sa totiž uskutočnil 4. maratón cyklomaratónskej série a to Lapierre Fatranský MTB maratón. Tento rok sa na ňom zúčastnilo neuveriteľných 783 pretekárov štartujúcich na troch tratiach. Tiež som si nemohol nechať ujsť tento, aj môj, obľúbený maratón.
Liptovsko-tatranská etapa pre Cieslika, Novikov lídrom

07.06.2011 1 078 0

Poliak Pawel Cieslik sa stal víťazom štvrtého pokračovania 55. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska so štartom a cieľom pri Tatralandii v Liptovskom Mikuláši (160,8 km). Aj po liptovsko-tatranskej etape sa držiteľ žltého dresu lídra pretekov nezmenil, v celkovom hodnotení vedie Rus Nikita Novikov z tímu Itera-Kaťuša, ktorý má pred Chorvátom Tomislavom Danculovičom náskok 10 sekúnd.
Lapierre Fatranský MTB Maratón

06.06.2011 2 719 5 0

V sobotu 4. júna sa v Stráňavách uskutočnil, medzi bajkermi veľmi obľúbený Fatranský maratón. Akcia je zaradená do domácej Cyklomaratónskej série a do spoločnej česko-slovenskej Valašsko-považskej série. Hlavný organizátor Ľuboš Terry Dupkala svojou povestnou kosťou z mamuta a intenzívnym búchaním o plech opäť vybavil počasie, takže sa mohlo všetkých 783 štartujúcich dosýta vymaratónovať.
Chavez víťazom 3. etapy Okolo Slovenska

06.06.2011 1 128 0

Kolumbijčan Miguel Angel Rubiano Chavez sa stal víťazom 3. etapy cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktorá viedla z Rajca do areálu Tatralandie pri Liptovskom Mikuláši a merala 138,4 km. Lídrom 55. ročníka zostal aj naďalej Rus v službách Itera Kaťuša Nikita Novikov, ktorý má pred Chorvátom Tomislavom Danculovičom náskok 10 sekúnd.
Contador druhýkrát v kariére víťazom Gira

30.05.2011 1 029 0

Španiel Alberto Contador potvrdil na cyklistických pretekoch Giro d´Italia pozíciu najvšestrannejšieho jazdca súčasnosti a druhýkrát v kariére sa stal celkovým víťazom talianskeho podujatia Grand Tours. Dvadsaťosemročný cyklista tímu Saxo Bank-SunGard nadviazal na triumf z roku 2008.
Sagan si udržal zelený dres, v etape 16.

19.05.2011 1 592 0

Slovenský cyklista Peter Sagan sa statočne držal aj v 4. etape (Livemore – San José 131 km)
pretekov Okolo Kalifornie, ktorá mala záver v prudkom kopci... Zvíťazil Chris Horner z tímu
RadioShack pred Andy Schleckom (Leopard-Trek), jazdec tímu Liquigas-Cannondale Peter Sagan
prišiel do cieľa na 16. priečke.
Peter Sagan štvrtý v 3. etape Tour of California

18.05.2011 1 348 0

Slovenský cyklista Peter Sagan je vo forme. Dnes v noci v 3. etape pretekov Okolo Kalifornie obsadil skvelé štvrté miesto a v celkovom poradí mu patrí tretia pozícia. Sagan do cieľa etapy dlhej 196,2 km vedúcej z Auburnu do Modesta dorazil v rovnakom čase ako víťazný Henderson, no vo finiši vedúcej skupiny sa pred neho ešte dostali Argentínčan Juan Jose Haedo a Nór Thor Hushovd.
Peter Sagan: K prvenstvu chýbalo málo...

17.05.2011 1 542 0

Skvelý úspech dosiahol slovenský cyklista Peter Sagan, ktorý dnes tesne po polnoci obsadil v zámorí v skrátenej 1. etape pretekov Okolo Kalifornie (122,8 km) výborné druhé miesto a rovnaká priečka mu patrí aj v celkovom poradí. Na víťaza Brita Bena Swifta stráca jazdec tímu Liquigas- Cannondale štyri sekundy. V ďalšej etape (Auburn – Modesto 196,2 km) si oblečie dres pre najlepšieho jazdca do 23 rokov! Pre svoju stránku www.saganpeter.com nám bezprostredne po pretekoch spoza oceána odpovedal 21-ročný Peter Sagan na otázky...

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 938)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 761)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 650)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 195)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 485)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 124)