Najnovšie články z kategórie Reportaz

Reportáž - Poloorientačný nesúťažný MTB maratón LAPIERRE PEDÁLovník Rajecká dolina

Krásne prostredie Rajeckých Teplíc, ale aj celej doliny dávalo tušiť, že na trase sa bude na čo pozerať. V piatok bola na mieste registrácie na kúpalisku Laura celkom komorná atmosféra. Na večernej prezentácií so Sváťom Božákom, ktorý prešiel za 10 dní, 15 hodín, 41 minút legendárny a extrémne náročný závod Race Acros America (RAAM) s dĺžkou 3000 míľ už bolo viacej divákov a takmer všetky stoličky boli obsadené.
Reportáž: Kaktus Bike Bratislavský MTB maratón

Tento víkend sa uskotočnil ďalší spomedzi pretekov zaradených do seriálu Slovak XCM tour, Kaktus bike Bratislavský MTB maratón. Na štart sa postavilo niekoľko stoviek jazdcov a jazdkýň. Dohromady prešli viac ako 17 384 kilometrov a nastúpali viac než 584 výškových kilometrov. Úctihodné, čo poviete? Kto by chcel, môže spraviť skúšku správnosti môjho výpočtu podľa výsledkovej listiny pretekov.
Reportáž: ŠKODA FC maratón Maríkovskou dolinou 2014

Singel alebo ak chcete aj trail. V súčasnosti magické slová, ktorými sa snažia mnohí prilákať ľudí na svoje podujatie. Že to nie sú len slová opäť ukázali usporiadatelia ŠKODA FC maratónu, ktorý sa konal tradične v Dolnej Maríkovej neďaleko od Púchova. Podujatie bolo zároveň aj MSR v XCM, súčasťou novovzniknutej ŠKODA Bike Open Tour serie a tak nebol najmenší dôvod váhať...
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana - 2. kolo Dolná Mariková

Za účasti necelej dvestovky mladých cyklistických nadšencov sa v sobotu 17. mája uskutočnilo v Dolnej Marikovej pri Považskej Bystrici 2.kolo Detskej tour Petra Sagana. Predpoveď počasia „neveštila“ nič dobrého, ale kto nakoniec prišiel neoľutoval.
Vlkohronský rýchlik

Desiateho mája sa konal už tradičný Vlkohronský maratón, ktorý je zaradený do Maratón BB tour série. Tohto roku to organizátori ešte spestrili, pretekom duatlonu a novou kategóriou Pedelec alias Elektrobiky.
Mrazivý 15. ročník Author Šela Marathon

Len málo pretekov si dokáže získať status „kultovej“ záležitosti. Myslím, že do tejto skupiny s určitosťou môžem zaradiť aj Author Šela Marathon, ktorý si v priestoroch hradu Helfštýn odkrútil svoj 15. ročník. Na Morave si tak opäť mohli zmerať sily stovky bikerov...
Reportáž z Downhill Race Banská Štiavnica

Dážď, dážď, dážď … posledné dva dni pred pretekmi stále výdatne pršalo. Deň pred pretekmi to
vyzeralo všelijako, len nie najlepšie, trať pripomínala sveťák u protinožcov v Cairns. Po
poobediach sa pomedzi jemné mrholenie dala pripravovať trať na preteky, dúfajúc, že v nedeľu sa počasie umúdri a trať ako-tak vyschne.
Reportáž z blatového Kráľa Záhoria

Alias moja premiéria v meste trdelníkov. Na trať Kráľa Záhoria som mal od kamošov dobré referencie, tak som sa aj s priateľkou rozhodol vyskúšať si pretek na eném Záhorí :-)
Môj pohľad na Jarný šprint

Tak, a za sebou máme ďalší, v poradí 5. ročník Jarného šprintu, ktorý sa konal 27.4.2014 v Bystričke. Pre viacerých bikerov je to už stabilná súčasť kalendára, presne tak aj pre mňa. Ja som zatiaľ nevynechal ani jeden ročník. Nezainteresovaný človek by si pomyslel, že rovnaká krátka trať už nedokáže ničím prekvapiť. Opak je však pravdou, pre mňa bol každý ročník jedinečný a v niečom špecifický.
Reportáž: Svätojurský MTB maratón 2014

Ak nerátam zimný maratón tak práve Svätý Jur je už tradičným úvodom do maratónskej sezóny. Rýchla a relatívne nenáročná trať je svojou dĺžkou tak akurát na začiatok - ani krátka, ani dlhá. Dobrým zvykom je aj pekné počasie, a tak tých 200 km zo Žiliny opäť rád obetujem...
Reportáž z 1. kola Sp MTB XCO v Turčianských Tepliciach

V nedeľu 13.4.2014 bol odštartovaný Slovenský pohár v Cross Country akciou GORE BIKEWEAR TURIECKAP. Tento pretek sa konal tak, ako tradične, v Turčianských Tepliciach, konkrétne v lesoparku Bôr, ktorý ponúka pre bikerov hravé zjazdy, náročné korenisté výšľapy, ale aj široké spevnené lesné cesty, na ktorých sa dá počas preteku oddýchnuť.
Reportáž: Kálnica Enduro Warm Up

V uplynulý víkend sa uskutočnil v Dema bike parku v Kálnici pretek Lapierre Enduro Warm Up, ktorého som sa zúčastnil a z pohľadu jazdca sa pokúsim priblížiť zážitky ako zo sobotňajšieho tréningu, tak zo samotného preteku.