Najnovšie články z kategórie Reportaz

Prvý Zimný Maratón 2012

4. Ročník 1. Zimného MTB maratónu tentokrát prekvapil po každej stránke. Prvýkrát sa konal v Bratislave na Železnej Studienke. Prvýkrát v kombinácii dvoch športov behu a cyklistiky. Prvýkrát bola trať tak náročná, že poriadne potrápila aj technicky zdatných jazdcov. Prvýkrát organizátori zvládli podujatie bez chybičky.
Takmer 360 cyklistov na 1. Zimnom maratóne PR článok

Takmer 360 cyklistov na 1. Zimnom maratóne

Na Železnej studienke v bratislavskom lesoparku odštartoval v sobotu 4. ročník prvého zimného cyklomaratónu v roku 2012. Na štart sa postavilo 357 bikerov zo Slovenska, ale aj Česka, Maďarska, Poľska, Rakúska, Francúzska a Talianska. Preteky odštartovali bratislavský župan Pavol Frešo a primátor Milan Ftáčnik, ktorí nad podujatím prebrali aj záštitu.
Na dvoch kolesách do Chorvátska

Rád by som Vám rozpovedal o mojej životnej ceste. O tom, ako som sa ako 19 ročný vybral sám do chorvátska na bicykli bez batožiny. Mám odtiaľ veľa zážitkov, o ktoré sa chcem s Vami podeliť. Fotky, ktoré tu uverejňujem, nie sú z tejto cesty. Slúžia len ako ilustračné fotografie, mám ich z francúzska, kde sme už boli väčšia partia. Originálne fotografie som stratil pri reklamácii notebooku, čo je večná škoda.
Najčítanejšie články roku 2011

Blíži sa koniec roka 2011 a takmer každý sa snaží bilancovať uplynulý rok. Na MTBiker.sk sme mali množstvo zaujímavých článkov, ktoré si čítali tisíce návštevníkov. Tu nájdete prehľad najčítanejších reportáží a aj ostatných článkov.
Bike Brno 2011 - fotoreport

Výber vyše 150 fotiek od JuBeho prinášame v článku.
Cyklokros: cez víkend triumfy Barényiho a Paprstku

V dňoch 29. a 30. 10.2011 Finančné centrum o.z. zorganizovalo dvojkolo SP v cyklokrose. Zázemie pretekov bolo umiestnené na cyklistom už dobre známom mieste na lúkach medzi obcami Udiča a Prosné.
Memorial Juzeka Hutníka

V nedeľu 16. októbra sa pod hradbami Ľubovnianskeho hradu konal 1.ročník Memoriálu Juzeka Hutníka tzv. cross country open. „Ide o cyklistický pretek na horských bicykloch na počesť Juzeka Hutníka, ktorý bol zanietený cyklista a horolezec. Takto sme si chceli zaspomínať a uctiť jeho pamiatku. Juzek sa dožil 49 rokov a symbolicky sa vás dnes 49 pretekárov postavilo na štart,“ znelo za hlasitého potlesku z úst štartujúceho organizátora Ferka Krafčíka. Odštartované!
Aminostar Šprintpolom 2011

Dňa 8.10.2011 usporiadal ŠK Cyklopozitív Žilina už 7. ročník MTB časovky do vrchu – Aminostar Šprintpolom. 164 zúčastnených absolvovalo 6,9 kilometra dlhú trať od obecného úradu v Stráňavách do sedla Javorina, na ktorej prekonali stúpanie 521 metrov. Na rozdiel od ročníka 2010, kedy sa súťažilo v krásnom počasí babieho leta, hrozilo tento rok dokonca sneženie. Sneh sa našťastie nekonal, ale aj tak bolo celú sobotu chladné, sychravé, jesenné počasie.
MS Kodaň v slovenských farbách

Jeden z našich čitateľov, Dr. Šaling, nám zaslal do redakcie vyše 20 fotiek z majstrovstiev sveta v cyklistiky z Kodane. Aj keď už je skoro 2 týždne po funuse, nemohli sme s vami tieto fotky nezdieľať.
Finále na Barborke výraznejšie zmeny neprinieslo

Premiérový ročník Považsko-Strážovského MTB XCO pohára uzatváral svojim záverečným kolom Mojtín. Štvrté kolo prvého ročníka Považsko-Strážovského pohára horských bicyklov, konané v poslednú septembrovú sobotu na Mojtíne, nieslo sa viac-menej už v slávnostnom očakávaní záverečného vyhodnotenia celého súťažného seriálu.
U koňaroch na Šarišskom cyklomaratóne

Absolvovať jeden cyklomaratón je strašne málo. Keďže som sa pre skúšky nezúčastnil domáceho Oravského maratónu, musel som si nájsť nejakú náhradu. Nakoniec mi ostal vo výbere Prešov a mohol som začať prehovárať kamarátov, aby sme si urobili pekné popoludnie. Všetko vybavené a tak som mohol skoro ráno v sobotu 24.9.2011 vyraziť do Prešova na Šarišský cyklomaratón.
Powerade marathon Istebna 2011

Poslednou zastávkou medzinárodnej Inter mountain série bol v sobotu 24.9. Powerade marathon v Istebne u našich severných susedov v Poľsku. Pre mňa už dá sa povedať „domáca“ lokalita, nikde inde som totižto vrátane MTB Trophy nebol častejšie. Nádherné počasie v septembri dáva zabudnúť na trochu nepodarené leto a tak obávaný beskydský terén bude tohto roku k bikerom o dosť milosrdnejší a o to viac si to vychutnáme.