Najnovšie články z kategórie Reportaz

Fotoreport z Kráľovského maratónu

Vyše 840 fotiek z tohtoročného Kráľovského Maratónu, ktorý sa konal v sobotu 3.9 pod Spišským hradom. Takmer istotne sa tu všetci nájdete. O akcii si môžete prečítať v reportáži od Katka.
Kráľovský MTB maratón 2011

4. ročník Kráľovského MTB maratónu sa do mojej pozornosti dostal takmer v hodine 12-tej aj napriek tomu, že je súčasťou Cyklomaratónskej série. Bezprostredne po minulotýždňovom Dubničáku som len tak zo zvedavosti zavítal na jeho domovské stránky, pozrel profil a parametre dlhej trasy, predbežnú štartovnú listinu a k tomu samozrejme dlhodobé predpovede počasia a keďže tie boli pozitívne, tak bolo viac menej rozhodnuté. Nechám sa prekvapiť, čo za terény sa jazdia v okolí Spišského hradu.
Zlaté Mince Valašská 50ka - fotoreport

Fotoreport zo ZLATÉ MINCE Valašská padesátka 2011, ktorá sa išla v sobotu 3.9 vo Vsetíne, čo by kameňom dohodil od slovenských hraníc.
Merida Zelená stopa SNP - fotoreport

Celkovo 470 fotografií zo Zelenej Stopy SNP, ktorá sa konala včera, na 67. výročie Slovenského Národného Povstania. S krátkou traťou si najrýchlejšie poradili Ľubo Ondruš a Zuzana Juhásová, na dlhej boli najrýchlejší Martin Haring a Andrea (opäť) Juhásová.
Specialized Dubnický (Saharský) maratón 2011

17. ročník najstaršieho MTB maratónu na Slovensku sa už tradične konal na konci letných prázdnin na úpätí Strážovských vrchov v Novej Dubnici. Na rozdiel od predchádzajúcich dvoch edícií, kedy sa skloňovalo blato vo všetkých pádoch, nás tentoraz čakali doslova saharské podmienky. Celý týždeň pred samotným maratónom teploty na Slovensku počas dňa neklesli pod 30°C a no a predpoveď na sobotu sa niesla v podobnom duchu, čiže poriadny hic.
Specialized Dubnický maratón 2011

Pre tých, čo sa nemôžu dočkať na reportáž od Katka, je tu na úvod fotoset od Mathosha. 123 skvelých foto v článku.
Greenbike zo zadných radov alebo Preteky nielen pre prvých

Ako sa do kalendára začali nenápadne vkrádať posledné augustové dni, začal sa aj blížiť termín konania už tradičného cyklistického podujatia s názvom Kellys Green Bike Tour. Táto akcia má jednu malú zvláštnosť - keďže je to jediný cyklomaratón so štartom priamo v najväčšom meste, v ktorého bezprostrednom okolí sú veľmi dobré podmienky pre všetky druhy cyklistiky a teda aj veľký počet rekreačných cyklistov, tak z toho vyplýva, že tento cyklomaratón je pre mnohých účastníkov prvým v živote.
Košecké Podhradie vstúpilo na slovenskú MTB scénu

Týždeň po európskom šampionáte v Dohňanoch, stretli sa vyznávači horskej cyklistiky v Košeckom Podhradí, kde tretím kolom pokračoval premiérový ročník Považsko-Strážovského pohára MTB XCO. Aj keď štartovné pole celkom pochopiteľne nehýrilo hviezdami svetového, či európskeho cyklistického neba, tak ako tomu bolo v Dohňanoch, treba objektívne priznať, že podujatie to bolo veľmi vydarené. Príležitosť štartovať na ňom si nenechala ujsť ani časť členov reprezentačného tímu, ktorý ešte uplynulý víkend v elitnom európskom peletóne hájil farby Slovenskej republiky.
Senzi okruh na Horale 2011

V sobotu 13. augusta sa uskutočnil už 12.ročník DEMA HORAL ALTO MTB maratónu a 3.ročník 3-dňového HORAL TOUR etapového maratónu. Rovnako ako v minulých ročníkoch, aj tento rok bolo zázemie pretekov vo Svite pod Vysokými Tatrami. Pekné a teplé počasie pred HORALOM sľubovalo suchú trať bez brodenia sa v hlbokom blate a na štart prilákalo takmer 600 pretekárov vrátane dvoch borcov na jednokolkách, ktorí absolvovali 18,5 km trať s prevýšením 760 metrov. Pre nás „klasikov“ organizátor pripravil 4 trate od najdlhšej KREJZI pre skutočných maratóncov po najkratšiu DEJZI pre rodiny s deťmi a začínajúcich cyklistov.
Horal Tour 2011

Posledný víkend sa konal už 12. ročník jedného z najznámejších slovenských maratónov – Horal MTB marathon. Ja som si tu tento rok odbil premiéru a aby som si ten „zaručený zážitok“, ktorý sľubovali organizátori poistil, rozhodol som sa absolvovať celý trojdňový etapák Horal tour.
Majstrovstvá Európy XC Dohňany - fotoreport

Fotografie zo všetkých štyroch dní Majstrovstiev Európy zachytené objektívom mathosha (a v nedeľu aj Martina Goffu). Podľa všetkých výborne zvládnutá akcia (gratulujeme CK Epic Dohňany) kulminovala v nedeľu pretekmi žien a mužov, ktoré vyhrali Gunn-Rita Dahle-Flesja a Jarda Kulhavý. Nájdete tu výsledky, odkazy na reportáže a vyše 650 fotiek.
Bahenné kúpele pri Stupave

Po roku opäť v Stupave ožíva cyklistický duch, skupinka nadšencov horskej cyklistiky z občianskeho združenia Maratón sa nám snažila pripraviť víkend plný športového zápolenia v lesoch Malých Karpát.