Najnovšie články z kategórie Reportaz

Stupavský MTB Trophy 2010

Poslednú júlovú sobotu bol na programe, v poradí už 8 ročník stupavského maratónu. Tak ako jeho zimná verzia tak aj letná sa niesla vo veľkom štýle. Bohatý sprievodný program s tanečníkmi, hudobnými skupinami a rôznymi atrakciami pre deti.
Salzkammergut Trophy - 211 km bez rešpektu

S viac ako 4000 účastníkmi z 30 krajín je Salzkammergut Trophy najväčším rakúskym MTB maratónom. Dlhá sľučka regiónom svetového prírodného dedičstva UNESCO Hallstatt-Dachstein-Salzkammergut patrí medzi najimpozantnejšie maratónske trate v Európe.
Majstrami SR v cross country Števková a M. Lami

Výsledky nedeľňajších pretekov Slovenského pohára a majstrovstiev SR v cross country horských cyklistov v Smoleniciach a fotogaléria od Turbiho
CYKLOPOZITÍVNYCH 24 HODÍN

Rozmýšľal už niekto z Vás koľko je to vlastne 24 hodín ? Ak to mám definovať, tak je to jeden deň ľudského života. A ten sa dá prežiť všelijako. Trebárz aj tak ako cca 160 bikerov a bikeriek na prvom ročníku CYKLOPOZITÍVNYCH 24 HODÍN v obci Turie pri Žiline minulý víkend.
Sella Ronda Hero marathon 2010

Keď sa povie Sella Ronda, nejednému cestnému cyklistovi alebo lyžiarovi sa okamžite zatají dych a rozbúši srdce. Nádherný masív Sella, vedľa sa týčiace Sassolungo, legendárne priesmyky Sella, Pordoi, Gardena a Campolongo, nekonečné kilometre zjazdoviek a lanoviek či jediný dolomitský ľadovec na Marmolade, vytvárajú úžasnú kulisu, ktorá každoročne v zime i v lete priťahuje desaťtisíce návštevníkov z celého sveta. Pridajte k tomu takmer 300 slnečných dní v roku a máte miesto, ktoré by som ja osobne neváhal nazvať rajom na Zemi.
Chcel by som mať nový, lepší bicykel

Týmito slovami Jožko Orem odpovedal v rozhovore na otázku, či niečo závidí svojim súperom...
Na Orave dobre, na Orave zdravo

Doplnených 320 fotiek od Roota. Na Oravu som cestoval ako ináč -s Jánošíkom. Jánošík je jeho prezývka, Jano sa volá ináč. Je trochu menší, ale podobá sa na toho z dukátu. Aj v súbore tancoval, aj ho hral, aj ho rebrá bolia, tak mu to prischlo...
Cyklopozitívny Fatran

zabudnutý report: 5.6.2010 sa konal už piaty ročník Fatranského maratónu. Myslím, že za ten čas si vybudoval slušné meno na Slovensku ale aj u našich susedov. Maratón je štvrtým kolom našej CMS a zároveň druhým kolom Valašsko-Považskej série.
Košický cyklomaratón 2010

Usporiadatelia z Cykloklubu Peklisko pre priaznivcov horskej cyklistiky 26. júna 2010 pripravili v rekreačnom stredisku Jahodná siedmy ročník košického bikemaratónu. Som tu tretí raz a idem zase dlhú. Vždy to bolo na nej veľmi náročné. V Košiciach je ťažká trať, no ja som odhodlaný konečne naplno závodiť.
Fotogaléria zo Súľova 2010

Ivana Palečková nafotila vyše 250 fotiek na tohtoročnom daždivom Súľovskom maratóne. Kedže sa nezmestili k Latankovmu reportu, ponúkame ich tu a teraz.
Súľovské Blato 2010

Tento maratón s dátumom 19. 6. som si odfajkol už v zime. Aby som ho vynechal, musela by byť na štarte taká prietrž mračien, akú sme dnes ráno zažili v aute pri Strečne cestou do Súľova...
Šaštínska hádzaná 2010

Slunko, písek, melóny... 12. jún - Bratislava hlási už ráno o siedmej luxusných 26 stupňov, gýčovo-modrá obloha a bezvetrie sľubujú tropický deň – ideálne podmienky vydať sa k vode.. a presne to spravilo 97 nadšencov, ktorí docestovali (zblízka, či zďaleka) na Gazárku pri Šaštíne, kde sa prišli trochu poslniť...