Najnovšie články z kategórie Reportaz

1. Zimný MTB maratón na Slovensku – 2. ročník, 23.1.2010, Marianka

Napriek tomu, že som dosť vyberavý čo sa týka MTB maratónov na Slovensku a terény v okolí Bratislavy ma takmer vôbec nelákajú, zimný maratón v Marianke je niečo, čo si jednoducho nemôžem nechať ujsť. Nielen preto, že organizátori letného Stupavského maratónu boli úplne prví, ktorí sa minulý rok odhodlali niečo také zorganizovať, ale hlavne kvôli tomu, že tento maratón je široko-ďaleko jediný svojho druhu, takže svojim spôsobom aj výnimočný.
Spomienky na Poráč

Dovolenka nielen pre bajkerov... Reportáž z Cyklo Camp Poráčska Dolina ktorá sa síce konala pred 5 mesiacmi a už sme o nej písali, ale zaslúži si pripomenutie. A možno vás navnadí sa tento rok zúčastniť.
Simpson Desert Bike Challenge

Vážení čitatelia, Vaše pozitívne reakcie na článok o La Rute zapríčinili, že som vypotil report z ďalšieho etapáku: Simpson Desert Bike Challenge v Austrálii..
La Ruta de los Conquistadores

Nie často sa na Slovenských bike weboch objavujú reporty z akcií mimo Slovenska. A takmer nikdy sa neobjavujú reporty z akcií mimo Európy. Preto vám veľmi rád dávam k prečítaniu zážitky Romana Petra, ktorý si tento rok prešiel (aspoň) 2 pre našinca ťažko predstaviteľné etapáky. Prvý bol v Kostarike...
INTERSPORT ŠPRINTPOLOM 2009 z pohľadu "bežného" bikera.

Rok sa s rokom zišiel a začal sa blížiť dátum konania INTERSPORT ŠPRINTPOLOMU 2009. Bol som na tejto akcii po prvýkrát minulý rok. Domáce prostredie, doslova až rodinná atmosféra mi nedali nezúčastniť sa aj toho ročníka. Tá malá dedinka a kopec mi učarovali...
Návrat na Oravu

V redakcii nám zostal ešte jeden pohľad na tohtoročný Oravský Cyklomaratón. Tentokrát je to pohľad od víťaza maratónu a taktiež celej maratónskej série, Rada Bíroša
Cyklokros Slovenský pohár UCI C2 Horná Mičiná

Slovenský pohár v cyklokrose mal premiéru v tejto sezóne v Hornej Mičinej, kde na perfektne pripravenej trati súťažili kategórie žiakov, kadetov, žien a junioriek, ako aj masters a v kategórii elite,ktorí mali zároveň aj preteky UCI C2.
Fotogaléria z MSR v Maratóne

Ako bolo sľúbené v reporte od Rada Bíroša, tu je vyše 170 fotiek z Majstrovstiev Slovenska v Maratóne na Skalke pri Kremnici.
Majstrovstvá MTB Maratón Skalka

Posledný septembrový víkend sa konali pri Kremnici na Skalke Majstrovstvá Slovenska v MTB maratóne. Krásne počasie a pekné prostredie lyžiarskeho strediska sľubovali zaujímavé súboje o majstrovské dresy vo všetkých vekových kategóriách.
Oravský cyklomaratón zo sedla nováčika

Od Oravského Maratónu už ubehol aj mesiac, ale v redakcii nám zostali 2 reporty s iným pohľadom na túto akciu...
Konečne sa priblížil ten osudový dátum 15. 8. 2009, a ja ( už niekoľko týždňov rozhodnutý postaviť sa na štart cyklomaratónu) len ťažko skrývam netrpezlivé očakávania. Oravský cyklomaratón bude mojim prvým maratónom vôbec...
Rallye Sudety, alebo 120 km ktoré stoja za to...

Sudety, ako sa zvykne ľudovo tento maratón nazývať, sú u našich susedov pojmom. Kto ich nedal , akoby ani nebol biker. Tento pretek je považovaný za najťažší v ČR. Ani tak nie parametrami 120 km a 3350 m, ktoré sami o sebe už niečo znamenajú, ale najmä povrchom trate a náročnými technickými zjazdmi, na čele s legendárnou „Hvězdou“, považovanou sa skúšku nielen techniky, no najmä odvahy. A tak sa 12.9. 2009 zúčastňujem aj ja 15. ročníka Specialized Rallye Sudety...
MTB prechod Bratislava - Košice

Už minulý rok ma lákala myšlienka prejsť z Bratislavy do Košíc na biku cez hory a lesy, ale raz nebolo dobré počasie a keď bolo počasie, tak zase nebolo voľno v práci. Pri mojich cyklopotulkách po Slovensku som spoznala veľa krásnych lesných ciest a cestičiek, chcela som to raz pospájať do kompaktného celku a zistiť, či sa to dá prejsť...