Najnovšie články z kategórie Reportaz

IFMA 2008

Opäť menšia fotogaléria z výstavy IFMA 2008 v Kolíne. Nájdete tu výber noviniek z bikovej sekcie a aj pekný pohľad na sekciu cruiserov.
PARENZANA EXPRES, fučím ako parná lokomotíva.

Hneď po zaradení Horala do Inter Mountain Series 2008 som sa rozhodol celú absolvovať a naplánoval som si termíny. Nastali však dve "drobné" zmeny, najprv posunuli na pre mňa nevhodný termín Krakow, potom vylúčili Parenzanu... hm, tak som si vytvoril svoju vlastnú sériu: Šela (CZ), Duna (H), Salzka (A), Horal (SK), Parenzana (CRO).
Fotoreport zo Šprintpolomu 2008

Vyše stovku fotografií z víkendovej časovky do vrchu Šprintpolom 2008 prináša Mirec. Nasadenie pretekárov je z fotiek očividné a kto chce vidieť utrápeného moderátora fóra MTBiker.sk, nech sa páči :)
XCM Slovak Paradise očami usporiadateľa

Zastavil sa čas ...
hodiny nabrali šialené tempo, odpočítavanie

Dom, byt, nové auto, dovolenka, to všetko ide nabok, čas stojí, ideme robiť maratón ... veď vieme ako má dobrý maratón vyzerať...
Cyklo Le Mans – aneb 24 hodin na kole bez řevu motorů a smogu

Ešte dnes si pamätám ako mi môj kamarát a tímový kolega navrhol účasť v tomto preteku. Najprv som sa na to pozeral dosť skepticky, ale Ondra bol dosť neústupčivý a nakoniec som svoju účasť ako tretí člen tímu odsúhlasil...
Eurobike 2008 - fotogaléria

Menšia fotogaléria od Zoltána o veľkosti zhruba 50 fotiek z tradičnej najväčšej bikovej výstavy v Európe - Eurobike 2008 v nemeckom Friedrichshafene.
Grand Raid Cristalp 2008

Prvotná myšlienka zúčastniť sa tohto pravdepodobne najnáročnejšieho MTB maratónu v Európe vzišla po prečítaní si pútavého reportu z ročníka 2007 od Libora Stránského resp. príspevkov na fóre MTBiker.sk. Keďže na fóre nie je núdza nájsť ľudí s podobným nadšením pre takéto akcie, dohodli sme sa s Petrom z Trenčína a Dankou z Bratislavy, že na tohtoročnom Grand Raid-e nebudeme chýbať...
Starý dobrý Dubničák

Rozmýšľal som, ako písať o maratóne notoricky známom svojou kvalitou, ktorý pozná snáď každý MTBiker... Celé podujatie sa nieslo v duchu "starý dobrý". Už 14-tym rokom po sebe mali bikeri možnosť otestovať seba a svoje stroje v náročnom teréne Strážovských vrchov. A veru málokto mohol byť sklamaný.
Fotoreport z Dubnice

Katko nám poskytol 261 fotografií z Kelly's Dubnického Maratónu, ktorý sa išiel tento víkend. Čoskoro sa môžete tešiť aj na report; do tej doby si môžete vychutnať aspoň tento fotoreport
HORAL KREJZI 2008 do tretice

Na starte som stretol vysmiate tvaricky Dutcha,Greedyho,Robbiku,Matta & allaround....Potom som ich videl vysmiatych az asi o 12hodin neskor! ...START-sviezo do hor!..Peloton sa dostal do hory a celkom v pohode sme si slapali. Isiel som z Foxikom a vyzeralo to celkom nadejne az pokial sme sa neobjavili na tej ceste okolo kamenolomu kde sme "TO" pred sebou uvideli a vchadzali rovno do "TOHO" a uz neopustili az do konca koncov! Pridané fotky
Jóžin z bažin Tepličkou sa plíži

Nahor teraz a vždy, nahor, Jazdci Horalovi!

Ťažký boj čaká: blato a činy!

V očiach štrk štípe, platnička iskry kreše,

deň odvahy, deň tmavý, kým slnko vzíde!

Bajkujte len a nezastavujte! Do cieľa bajkujte!
KREJZY 2008 očami Latanku - doplnené

... O pár minút to z oblohy začalo. Jemne a nenápadne. Každý s tým dnes rátal a každý dúfa, že čoskoro prestane. Ešte chvíľu sme ako-tak suchí. Lenže schádzame z asfaltky rovno do brodu a za ním nenájdeš v balíku suchej topánky. Dážď hustne, ale nevadí, bude lepšie... Doplnené 11.8