Najnovšie články z kategórie Reportaz

Lago di Garda - 5/5

Kde je vôľa, tam je cesta! alebo Zo zásady ideme v protismere a nikdy sa nevraciame... :-). Finále päťdielneho reportu z výpravy na Lago di Garda
Lago di Garda - 4/5

Kde je vôľa, tam je cesta! alebo Zo zásady ideme v protismere a nikdy sa nevraciame... :-). Už sa blížime ku koncu - predposledná časť reportu.
Lago di Garda - 3/5

Kde je vôľa, tam je cesta! alebo Zo zásady ideme v protismere a nikdy sa nevraciame... :-) (prostredná časť reportu z výpravy na Lago di Garda)
Lago di Garda - 2/5

Kde je vôľa, tam je cesta! alebo Zo zásady ideme v protismere a nikdy sa nevraciame... :-) (druhá časť reportu z výpravy do Lago di Garda)
Lago di Garda - 1/5

Kde je vôľa, tam je cesta! alebo Zo zásady ideme v protismere a nikdy sa nevraciame... :-) . Prvá časť reportu z epickej výpravy šestice MTBikerov na Lago di Garda cez veľkonočné sviatky.
MS: Sagan oslávil 18. narodeniny striebrom

Po dvoch rokoch vybojoval Slovák na majstrovstvách sveta v cyklokrose medailové umiestnenie, v pretekoch juniorov na šampionáte v talianskom Trevise sa zo striebra tešil Peter Sagan.
Bilancia Petra Sagana v sezóne 2007

Peter Zánický jeden z dvojice trénerov Petra Sagana nám poskytol zhodnotenie cyklistickej sezónny 2007 nášho úspešného cyklistu..
Najlepším jazdcom SR za rok 2007 Peter Velits

Najlepším cyklistom roka 2007 na Slovensku sa podľa očakávaní stal Peter Velits, druhé miesto obsadil Juraj Sagan a tretím vo výročnom poradí bol horský cyklista Filip Polc. Víťaz prebral ocenenie z rúk ministra obrany SR Františka Kašického.
Cyklokros pre všetkých

alebo Zablaťťe seba aj bike len za 50 Sk :-)

Bol to prvý ročník a takmer som sa zapísal do jeho histórie “bedňou“. Prišiel som, videl som, prepálil som. No čo, každý, kto sa nechá príliš uniesť atmosférou závodu to predsa môže prepáliť a ja nie som výnimkou. Ale tých pár minút slávy, keď som viedol a vchádzal do druhého okruhu na čele a moderátor hovoril moje meno, mi už nikto nezoberie.
CYKLOKROS-SP: V Koksijde sa darilo najmä nádejam SR

KOKSIJDE 24. novembra (SITA) - Belgičan Sven Nijs sa stal víťazom sobotňajších štvrtých pretekov Svetového pohára v cyklokrose. V domácich terénoch v Koksijde sa svetová jednotka presadila druhýkrát vo Svetovom pohári 2007/08. V Koksijde Nijs neprehral už štyri roky. V sobotu zdolal na ťažkej trati s piesčitým podkladom krajana Erwina Verveckena o štyri sekundy.
M-SR - Barényi získal titul majstra

Milan Barényi zo ŽP Šport Podbrezová sa stal majstrom Slovenska v cyklokrose pred svojím tradičným rivalom Marošom Kováčom z Dukly Trenčín, ktorého tento rok napokon zdolal o jednu sekundu.
Sportlife 2007 part 3/3

Finálne časť fotoreportu z Brna. Nájdete tu RB, Ridley, Rock Machine, Scott, Sintesi, Specialized, Trek i vynovený Superior.