Najnovšie články z kategórie Reportaz

Armstrongove najťažšie preteky - maratón v New Yorku

Medzi 38 368 bežcami na trati maratónu v New Yorku nechýbal ani legendárny cyklista Lance Armstrong. Napokon sedemnásobný víťaz Tour de France svoj cieľ aj napriek fyzickej únave splnil a časom 2:59:36 h pokoril trojhodinovú bariéru. Kým v cyklistike chcel byť Armstrong vždy čo najvyššie, v maratóne také plány nemal. V cieli ho napokon klasifikovali na 869. mieste. V záverečných metroch mal skvelú podporu publika a bolo vidno, že mu maratón dal riadne zabrať.
CYKLOKROS-SP: Gavenda štvrtý v Trevise, štyria Slováci bodovali

Francúz Francis Mourey sa stal víťazom štvrtých pretekov Svetového pohára v cyklokrose v talianskom Trevise. Francúzsky šampión sa presadil v záverečnom súboji na páske s duom favorizovaných Belgičanov Svenom Nijsom a Erwinom Verveckenom. "Pred finišom som si veľmi veril. Vedel som síce, že Nijs a Vervecken ma môžu spoluprácou zablokovať, napokon mi to vyšlo a som šťastný," uviedol v cieli Mourey
Valverde, CSC a Španielsko víťazmi ProTour 2006

Španiel Alejandro Valverde sa stal celkovým víťazom 2. ročníka cyklistickej série ProTour. Jazdec tímu Caisse d´Epargne nazbieral aj vďaka víťazstvám na pretekoch Liege - Bastogne - Liege, Valónskom šípe či druhým miestam na Okolo Španielska a Vuelte al Pais Vasco celkovo 285 bodov, o 72 viac ako jeho krajan Samuel Sanchez na 2. mieste. Jazdec tímu Euskaltel sa na konečnú striebornú pozíciu posunul vďaka 2. priečke na Okolo Lombardie, posledných pretekoch sezóny.
Šarišský cyklomaratón

Čertovicu mám rád. Nemyslím salámu, lebo aj tú mám rád, ale sedlo v Nízkych Tatrách medzi Liptovom a Pohroním. U nás, v Hrádku pri pošte, spustím stopky a po 22 kilometroch ich zastavím. Je to asi 590 metrové prevýšenie, trápim sa niečo cez hodinu. V septembri som si to skúsil takto 10 krát. Keď som chcel výdatnejšie kvapky, zbehol som ešte na brezniansku stranu. Cyklomaratón nie je prechádzka ružovou záhradou, treba sa pripraviť...
DH Podkonice - fotoreport

Príčinou krásneho počasia a ďalších okolností som sa v sobotu ocitol kúsok od BB, v malebnej dedinke Podkonice. Tradičné ukončenie DH sezóny na tradične vynikajúcej trati a s tradične vynikajúcou atmosférou si nenechalo ujsť aspoň 120 jazdcov a stovky divákov. 160 fotiek
21. etapu Vuelty vyhral Zabel, celkový triumf Vinokurova

Kazach Alexander Vinokurov zaznamenal v nedeľu svoj najväčší úspech kariéry, keď sa stal víťazom cyklistických pretekov Okolo Španielska. Na populárnej Vuelte, treťom podujatí Grand Tours triumfoval s náskokom 1:12 min pred domácim favoritom Alejandrom Valverdem, tretí skončil Andrej Kasečkin
Piešťanský bikros 2006 - fotoreport

Dnes sa v Piešťanoch na bikroske za naším najkrajším sídliskom uskutočnili preteky v bikrose/4X. Viac-menej regionálna súťaž však pripravila kvalitné podíváníčko pre odhadom 200 divákov a niekoľko desiatok jazdcov a letcov... 180 fotiek, doplnené výsledky
Orientačný horský pochod v Trenčianskych Tepliciach

Už počas maratónu ma napadali titulky pre tento report a zďaleka nie všetky boli uverejniteľné. Asi jedna z najnáročnejších (fyzicky i psychicky) tratí, akú som kedy išiel. Výškový profil pripomínajúci EKG a poctivé dávky blata dali zabrať úplne všetkým a bolo umenie dostať sa do cieľa... DOPLNENÉ výsledky a ďalšie fotky
SP: Vitko, Števková a Polc bodovali v Schladmingu

Slovenský horský cyklista Matej Vitko obsadil na finálových pretekoch Svetového pohára v rakúskom Schladmingu v disciplíne four cross 11. miesto. Druhý Slovák Filip Polc obsadil v záverečných bojoch sezóny konečné 20. miesto, keď nepostúpil z osemfinálovej jazdy. V cross-country žien bodovala po štvrtý raz v sezóne olympionička z Atén 2004 Janka Števková, ktorá zásluhou 35. miesta zopakovala svoj druhý najlepší výsledok z aktuálnej sezóny z belgického Spa.
Na Zelenej stope v Banskej Bystrici

Je to mesiac ako som začal jazdiť cyklomaratóny. Idem svoj štvrtý, zase dlhú trať. Sandále som pochoval a diskusia v komentároch vo mne vyvolala túžbu po tretrách. Tak som v piatok večer vykrútil štople z kopačiek a našróboval som nové kufre, čo mi ostali z mladosti...
Report DH Bratislava

Specialized DH Cup 2006 bol úspešne ukončený šiestym kolom v Bratislave. Ráno mierne postrašil dážď a búračka BA gangstaz ;) (gangstri neodhadli povrch vozovky, dali “do”, zatarasili prístupovú cestu na Železnú studienku a tým spôsobili, že pár jazdcov meškalo na “zahrievacie jazdy” a prezentáciu...), ale zvyšok dňa bol bez kvapiek a bez problémov.
Na dlhej v Košiciach

Po dvoch týždňoch od Horala mi na opasku pribudla ďalšia dierka a na hlave nová prilba. Nebolo jednoduché si nejakú vybrať. Skúšal som tie za pár stovák i tie za pár tisíc. Že drahšia je lepšia vždy neplatí. Prilba proste musí sedieť. Našiel som ju v Tescu za 700 korún –ako keby ju robili podľa mojej hlavy. Keď ju mám porovnať s tou koženou len poviem, že obidve rovnako neznášam.