Najnovšie články z kategórie Reportaz

Author Bikemaratón Karpatský Vlk 2006

Po roku sa opäť konal bikemaratón Karpatský vlk. Bol to štvrtý ročník a zároveň bol posledným podujatím tohtoročného Author cup-u. Prezentácia sa konala už tradične v bufete na vrchole zjazdovky prebiehala ako to už býva zvykom bez problémov.
MSR v DH - Donovaly 17.6.2006

Dňa 16.7.2006 sa v lyžiarskom stredisku Donovaly konali Majstrovstvá SR v zjazde... Pretekárov prišlo 172 zo štyroch krajín a počasie bolo, až na chvíľkový nárazový vietor, akurát. Preteky, podľa mňa, prebehli v totálnej pohode a myslím si, že riders a diváci boli spokojní.
H-Triathlon 2006

Vždy ma lákala trojkombinácia plávanie, bike a beh, najlepšie v terénnom vydaní. Keďže som však nemal nič naplávané a nabehané a chcel som vidieť, čo a ako, vybral som sa ako člen štafety na H-Triathlon do Skalice. Tu nájdete report a fotogalériu z akcie.
M-SR v cross country - Víťazmi Barényi a Števková

Majstrovstvá Slovenska v horskej cyklistike v disciplíne cross country v Remate pri Handlovej - Tituly v hlavných kategóriách pre Milana Barényiho a Janku Števkovú. Takisto však prinášame výsledky našich nádejí z medzinárodných súťaží, ktorých bolo tento víkend požehnane
TdF: prológ a 1. etapa

Víťazom prvej etapy 93. ročníka prestížnych cyklistických pretekov Tour de France sa v nedeľu stal Jimmy Casper. Francúzsky jazdec Cofidisu zdolal v záverečnom špurte 184,5 km dlhej etapy, ktorá mala štart i cieľ v Štrasburgu, Austrálčana Robbieho McEwena (Davitamon-Lotto), tretí skončil Erik Zabel z Milramu.
Tour de France: fakty a čísla

Cyklistické preteky Tour de France napíšu od soboty na 93. ročníku svoju novú éru. Po siedmich víťazstvách v rade na nich bude prvýkrát chýbať Američan Lance Armstrong, ktorý po vlaňajšom triumfe ukončil svoju kariéru a otvoril dvere ďalším adeptom. Tohtoročné preteky ovplyvnil dopingový škandál v Španielsku, po zverejnení zoznamu podozrivých cyklistov viacerí z nich nebudú na Tour štartovať. Favorit tohtoročných pretekov sa po vylúčení Nemca Jana Ullricha z tímu T-Mobile i Ivana Bassa z družstva CSC hľadá ťažko, na francúzskych cestách však môže prekvapiť aj niekto, s kým sa pred začiatkom Tour príliš neráta.
Tour de France: horúco ešte pred začiatkom

Tour de France čelí rovnakému kolapsu ako v roku 1998. Deň pred začiatkom kvôli údajnému dopingovému škandálu boli nútení odstúpiť viacerí cyklisti, medzi inými aj Basso a Ullrich, teda najväčší favoriti na víťazstvo. Tu nájdete kompletný prehľad skutočností. Doplnené 23.7
Spoločné majstrovstvá Slovenska, Čiech a Maďarska v cestnej cyklistike

Výsledky a reportáže z Myjavy a Bratislavy, kde sa posledné 4 dni konali Spoločné majstrovstvá Slovenska, Čiech a Maďarska v cestnej cyklistike.
Kráľ maratónov v najlepšej forme

Kelly’s Dubnický Maratón 2006, 12. ročník snáď najznámejšieho maratónu u nás, pripravil pre 550 štartujúcich nádhernú trať, výbornú organizáciu a ako bonus (až príliš) teplé a suché počasie. Nepočul som zatiaľ na maratón zlého slova, a tak i ja prinášam reportáž a fotogalériu z tejto vydarenej akcie.
Súľov ešte raz a oficiálne

V dňoch 2. a 3. júna organizovalo SCK CYKLO TOUR Súľov spolu s obcou Súľov - Hradná 8.ročník AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly. Aj názov napovedá, v akom prostredí sa toto podujatie už štvrtý krát odohrávalo. Hladký priebeh malo na starosti 140 dobrovoľných usporiadateľov, z toho 55 len na križovatkách !!! Všetkým im patrí moja vďaka. Bez Vás by to nešlo... Po pár minuloročných úrazoch to tento rok prebehlo len s pár škrabancami. Rýchla zdravotná služba bola bez práce. Chvalabohu! Padalo sa síce dosť, ale do mäkkého. A prečo do mäkkého...?
Brezniansky cyklomaratón alebo nekonečné kopce

Kopce, stúpanie, kopce klesanie, stúpanie, klesanie, tlačenie biku do kopca, klesanie. Aj takto sa dá stráviť deň. Možno si mnoho z Vás povie, že sú aj lepšie aktivity a vôbec nemamietam, ale pocit po prejedení cieľa za to naozaj stojí (i keď nestojíte na stupni víťazov).
Author Bratislavská MTB liga - 2. kolo

24 fotografií z cross-country pretekov na Dlhých dieloch, každému známych ako Author Bratislavská MTB Liga.