Najnovšie články z kategórie Reportaz

Author Bratislavská MTB liga - 2. kolo

24 fotografií z cross-country pretekov na Dlhých dieloch, každému známych ako Author Bratislavská MTB Liga.
Predstavenie vybraných DH klubov na sezónu 2006

V krátkosti vám predstavujeme nasledovné zjazdovo orientované kluby: Alien racing team, Filip Polc Racing Team, Kaktus Bike Bratislava, Rann Riders Team, RIDE Slovakia, Velosprint Downhill team.
Zvolenské zahájenie MERIDA PELOTON CUP-u

Druhá júnová sobota zahájila tohtoročnú sériu maratónov združených pod hlavičkou Merida Peloton Cup–u. V piatok podvečer nám vo Zvolene trošku spŕchlo, ale nádej na slnečnú sobotu nás aj napriek tomu neopúšťala. Ďalšia dávka vody nám z oblohy spadla ešte v sobotu ráno, našťastie sa slniečko nedalo odbiť a ešte pred štartom vyliezlo spoza oblakov.
Slovenský pohár v Pravenci pod taktovkou Čechov

Víťazmi hlavných kategórií druhého kola Slovenského pohára v horskej cyklistike v disciplíne cross country sa na technicky náročných tratiach v okolí Pravenca stali českí jazdci Václav Strnad a Lucie Veselá. V dramatickej súťaži mužov sa rozhodovalo až v záverečnom kole.
Števková a Kalinová úspešne v Turecku

V dejisku budúcoročných Majstrovstiev Európy - Cappadocia (Urgup,Goreme) Turecko sa uplynulý víkend konali dva preteky MTB XC zaradené do 1.a 2.kategórie UCI. Janka Števková (Max Cursor) ako víťazka minuloročných etapových pretekov
v Cappadocii obdržala od organizátorov pozvanie a tento rok sa k Janke pridala aj Ľubomíra Kalinová (KHC Klimatex Pezinok) a ja ako
servisman/pretekár - Tomáš Legnavský (Outsiterz-NOVATEC)
DH Nitra - report

Seriál Slovenského pohára v zjazde - Specialized downhill cup pokračoval svojim druhým závodom na zjazdovej trati v Nitre. Táto trať si práve závodom 11. júna odbila svoju súťažnú premiéru. Vzdialenosťou 1400 metrov medzi štartom a cieľom nepatrí k tým najdlhším, avšak pri prevýšení 300 metrov dokázala všetkým poskytnúť dostatok priestoru na preukázanie svojich schopností.
DH Nitra - fotoreport

50 fotiek z druhého kola Slovenského pohára v zjazde, ktoré sa išlo v meste pod Zoborom 11.6.2006. Fotky poskytlo Ride.sk
Schwalbe Racing Ralph

Na jar tohto roku sa mi do rúk dostali plášte od nemeckého výrobcu Schwalbe. Ide o plášte na suchý a tvrdý povrch, určené na maratóny a XC preteky s názvom Racing Ralph, konkrétne v prevedení UST (bezdušové). Prinášam recenziu a niekoľko fotografií
Fort William SP DH - fotoreport

Nuž, aj keď troška neskôr, ale predsa prinášame necelú stovku fotiek z podujatia svetového pohára v downhille zo škótskeho Fort William. Fotky poskytol Sloso (Scotland).
Tropické teploty a prach na Author Bikemaratóne Súľovské skaly

Keď ráno ortuť teplomera vystúpila nad 30 stupňov, neveštilo to nič dobré. Po príchode do Súľova nás čakala slnkom zaliata krajina, prašné a vyschnuté polia a lesné cesty a po vystúpení z klimatizovaného autíčka nás zalial pot. A všetci spoločne sme si pomysleli; dá sa vôbec v tomto počasí ísť maratón? No dobre, už budem vážny...
SP: Filip Polc so slušnými umiestneniami

Filip Polc sa umiestnil na 8. mieste v svetovom pohari v zjazde v nemeckom Willingene a to s casom 2.01.24, ktorým zaostaval za vitazom necele tri sekundy. Trat nie je dlha ale narocna na skoky a technicke pasaze. Nepomohlo ani pocasie, kedze silny vietor im stazoval slapave useky, ktore boli v spodnej casti trate.
SP: Polc v zjazde aj krose medzi svetovou špičkou

Slovenský horský cyklista Filip Polc obsadil počas víkendových pretekov Svetového pohára v škótskom Fort Williame dvakrát štrnáste miesto, čím opäť potvrdil príslušnosť vo svetovej špičke. Bývalý majster Európy v zjazde a pretekár tímu Gravity Group je v aktuálnom poradí tejto disciplíny na 21. priečke a v krose mu patrí po dvoch pretekoch devätnáste miesto.