Najnovšie články z kategórie Reportaz

Majstrovstvá sveta v MTB maratóne Masters - staré dobré pretekanie na pocit

To čo robí? Som skríkol ráno o druhej na diaľnici pred Salzburgom v aute, keď som videl, ako chlapík predo mnou dostal mikrospánok a otočil auto na strechu.
Reportáž: Blinduro Léto 2022 – dva dni a na oči – ja snívam

Posledný júnový víkend som sa vybral na jednu skvelú akciu. Tieto preteky sa jazdia „na oči", preto som si nechcel nechať ujsť takúto udalosť. Osobne si myslím, že práve jazdenie na oči je ten dôvod, prečo Blinduro u našich susedov žne také úspechy.
Reportáž: Hradní okruh 2022 - na novej trati so starým výkonom

Dňa 28. 05. 2022 v českom meste Brumov-Bylnice, vzdialenom len pár kilometrov od slovenských hraníc, napísali svoju 19. kapitolu medzinárodné preteky horských bicyklov s prívlastkom Hradní okruh.
Reportáž: ŠKODA MTB cyklomaratón Topoľčianky 2022 – nestratiť sa v ťažkej konkurencii

Maratóny, ktorých 1. ročníky som absolvoval a ktoré sú v miestach, ktoré bežne jazdím, považujem za svoje srdcovky. A Topoľčianky, vzdialené 6 km od svokrovcov, spĺňajú obe podmienky.
Reportáž: MTBIKER Hornonitrianska Enduro Séria - 2. kolo preverilo aj skúsených

Kamarátska atmosféra, dobrá lokalita, nové zážitky a hlavne pekné traily ma priviedli na druhé kolo HES, ktoré sa konalo tento rok v bikeparku Drozdovo. A už aj podľa nadpisu môžete tušiť, čo tam na pretekárov čakalo.
Reportáž: Detská tour Petra Sagana na dostihovej dráhe

Po roku opäť Detská tour Petra Sagana zavítala do rezortu x-bionic®sphere, kde sú výborné podmienky pre toto cyklistické podujatie.
Reportáž: Kaktus Bike Stupava maratón MTB and RUN – moje neočakávané preteky

Začiatkom týždňa som dostal doma zelenú na prihlásenie, ihneď som sadol za počítač a pekne klikám. Odpočet dní do štartu ma mierne vydesil, ale voľba dlhej trate bola jasná...
Reportáž: Čerstvý vzduch pre Kráľa Šumavy

29. ročník známeho maratónu v prostredí Šumavských kopcov, lesov a osád. Po 2-ročnej vírusovej zmene sa konal znova v poslednú májovú sobotu. Chcem sa s vami podeliť o svoje zážitky a dojmy.
Reportáž: ŠKODA Slovenský raj 2022 – tradične rýchla trať

V sobotu 11. júna sa konalo tretie kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR v Hrabušiciach v Slovenskom raji. Tento maratón patrí k tým mojim „klasikám", na ktorých nesmiem chýbať a tak tomu bolo aj tentokrát, pričom sa mi celkom darilo.
600 kilometrov švédskymi lesmi - nezabudnuteľné ultrapreteky

Aké je to bicyklovať viac ako 25 hodín bez poriadneho oddychu škandinávskou prírodou? Na túto otázku som nevedel nájsť odpoveď, tak som sa vydal na menšie dobrodružstvo.
Reportáž: Scott Enduro Race - najstaršie slovenské enduro preteky

Každý, kto zažil atmosféru BikeFestu, mi dá určite za pravdu, že je to jedna z top akcií svojho druhu.
Video: Kross BikeFest maratón 2022 – raketový deň nad Kálnicou

Dalo by sa povedať, že BikeFest sa radí široko-ďaleko medzi najväčšie bikové akcie a jeho súčasťou je aj populárny maratón. Tak som si ho bol po rokoch opäť strihnúť...