Najnovšie články z kategórie Ride

Pozvánka: RIDE UPHILL & TOUR 2017 – trochu súťaženia, dobré občerstvenie a pohodová atmosféra

Preteky do vrchu, ktoré ponúknu hneď dve trate – extra náročnú pre ebikerov a jednoduchšiu pre tých na „klasike“. A poobede si nenechajte ujsť plánovanú cyklotúru...
Požičajte si e-bike pod Kráľovou hoľou PR článok

Požičajte si e-bike pod Kráľovou hoľou

V obci Šumiac otvorilo Pohostinstvo pod Úbočou v spolupráci s RIDE.sk požičovňu elektrobikov.
RIDE UPHILL 2016 - čo najrýchlejšie na Pleše

V sobotu 24. 9. 2016 sme zavŕšili letnú cyklistickú sezónu v pretekársko-guľášovo-cykloturistickom duchu. Pod názvom RIDE UPHILL 2016 sme zorganizovali preteky do vrchu a nadviazali sme tak na tradíciu jesenných pretekov “Čo najrýchlejšie na Pleše”.
Pozvánka: RIDE UPHILL 2016 - preteky e-bikov a bikov do vrchu

V sobotu - 24.9.2016 o 11:00 vás pozývame do Podkoníc v Nízkych Tatrách na preteky e-bikov a bikov do vrchu - RIDE UPHILL 2016. S RIDE sa v Podkoniciach roky jazdilo dole kopcom, no tentokrát sa pôjde hore. Nadviažeme na 3 ročníky pretekov “Čo najrýchlejšie na Pleše”, ale na novej trati.
Na strednom Slovensku vzniká E-BIKE región PR článok

Na strednom Slovensku vzniká E-BIKE región

Stredné Slovensko sa čoraz viac dostáva do povedomia verejnosti vďaka rôznym projektom. Jedným z nich je jedinečný projekt E-BIKE región stredné Slovensko, ktorý pred nastávajúcou letnou sezónou poteší všetkých milovníkov cyklistiky.
RIDE predstavuje e-biky KTM 2016 PR článok

RIDE predstavuje e-biky KTM 2016

KTM je svetová špička v športových elektrobikoch a svoju ponuku na sezónu 2016 posúva opäť ďalej. Či sa jedná o extrémnu jazdu v ťažkom teréne, celodenné výlety v horách alebo relax po práci po asfalte, z desiatok modelov si každý nájde vhodný stroj.
GURU Fit System už aj na Slovensku PR článok

GURU Fit System už aj na Slovensku

Každý človek má rôzne telesné proporcie, dvaja rovnako vysokí ľudia môžu mať rozdielne dlhé končatiny, trup a krk. Taktiež má každý človek iný štýl jazdy a požiadavky na ňu. Preto klasické metódy vyberania veľkosti rámu nie sú vhodné pre každého. V bežnom bicyklovom obchode máte možnosť posadiť sa na bicykel a možno sa na ňom trochu v interiéri povoziť.
Novinky RIDE na sezónu 2015 PR článok

Novinky RIDE na sezónu 2015

Vďaka našim zákazníkom sa posúvame ďalej a zbierame cenné skúsenosti. RIDE bude tento rok opäť najväčším predajcom elektrobikov KTM a CUBE na Slovensku. Aj preto je veľká naša motivácia a chuť hľadať a ponúkať to najlepšie z najlepšieho. Na rok 2015 pripravujeme tieto novinky...
Ponuka RIDE na sezónu 2014 PR článok

Ponuka RIDE na sezónu 2014

Na sezónu 2014 bude RIDE s.r.o. ponúkať ebiky KTM, CUBE a GoCycle, pohony BionX, EGO-Kits a OEM systémy Bosch a Panasonic. Ako doplnky budú ebikové svetlá Supernova a airbagové prilby Hovding. Takže sa môžete tešiť na najširšiu špičkovú e-ponuku v celom "Československu" :).
Testovanie E-bikov Podkonice

Cez víkend 4. a 5. augusta sa v Podkoniciach a na Donovaloch konalo testovanie športových elektrických bicyklov a pojazd na zjazdovej trati. Záujemcovia si mohli vyskúšať pohony EGO-Kits, BionX, Bosch na bicykloch značiek KTM, Kona, Felt, Tern, Azub. Na krátkych testovacích okruhoch poriadne preverili zjazdové, endurové, hardtailové, trekkingové, ale aj skladacie či 3-kolesové bicykle, potom sa občerstvili a pozreli si umenie zjazdárov na zjazdovej trati RIDE Cupu z roku 2009. Pozrite si pár fotiek z tejto akcie.
Propozície na DH Podkonice 2009

Názov pretekov: RIDE Cup 2009 - DH Podkonice

Usporiadateľ a organizátor: ŠK RIDE Slovakia

Termín konania: Sobota 9.5.2009
Súťažný poriadok RIDE Cup 2009

Mountainbike Downhill (zjazd na horských bicykloch) sú preteky jednotlivcov na čas po presne vytýčenej trati. Trať má prevažne klesajúci charakter a vedie prevažne horským terénom. Zvíťazí pretekár, ktorý prejde trať v najkratšom čase vo svojej kategórii. Z dvoch meraných jázd sa do výsledku počíta čas lepšej z nich. Diskvalifikovaný bude pretekár, ktorý neprejde štartom alebo cieľom, vybočí z trate mimo vyznačenej oblasti (cez označovaciu pásku), alebo inak poruší tento súťažný poriadok, prípadne iné všeobecne záväzné pravidlá.