Najnovšie články z kategórie Rozhovor

Video: Favorit – tradičný český výrobca bicyklov predstavil novinky a vychytávky pre rok 2018

Favorit zrejme netreba príliš predstavovať, ale súčasné smerovanie značky je trochu odlišné od toho, ako si možno myslíte.
Rozhovor: Jaroslav Drábik:„Honzovi Kopkovi odkazujem, že tie jeho rolničky proti medveďom pri bivakovaní vôbec nefungujú..."

Zážitky z 1000 Miles sa veľmi odlišujú od klasických „bikerských“ príhod, dôkazom čoho je aj rozhovor s úspešným účastníkom posledného ročníka. A to si človek myslí, že na bicykli už zažil všetko...
Rozhovor: Ján Kočiš - „Pruženie nahrádzam svojím telom, takže už teraz sa neteším na starobu, heh...“

Možno si myslíte, že to skackanie na pár metroch štvorcových ide celkom ľahko, no v skutočnosti sú za tým roky tvrdej práce a driny, aby to vlastne tak ľahko vyzeralo...
Rozhovor: Ján Školník - šialený cyklovýjazd po Európe alebo, keď vtesnáš 5 400 kilometrov do 17 dní

Ján Školník, dvadsaťtriročný chalan z Kysúc, sa na začiatku júna tohto roka rozhodol podstúpiť cyklistické peklo, a to doslova.
Rozhovor: Lechnica nezaháľa a pomaly sa mení na výborný slovenský bike rezort

Zatiaľ, čo sa niekde bikuje, inde sa pije pivo a v Lechnici zase po minuloročnom štarte pribúdajú mozole od kopania druhého trailu.
Rozhovor: Tomáš Višňovský - na Cape Epic som ďakoval za každý meter asfaltu

Cape Epic je cieľom mnohých, no dokončiť a navyše s dobrým výsledkom sa ho podarí len málokomu. Tento rok sa medzi elitných jazdcov zaradil Tomáš Višňovský...
Prinášať ľuďom radosť je najdôležitejšie, tvrdí Sagan

Slovenský cyklista Peter Sagan bol počas uplynulého víkendu v americkom Westlake Village v Kalifornii, kde bol tvárou charitatívnej akcie Peter Sagan VIP Charity Ride. Tam sa zrodil aj rozhovor s dvojnásobným majstrom sveta, ktorý priniesol špecializovaný portál Cyclingnews. Agentúra SITA z neho vybrala podstatnú časť.
Rozhovor: Rastislav Baránek - Bicykel sa stal zmyslom môjho života

Jeden z najtalentovanejších mladých jazdcov na Slovensku, ktorý je tiež členom Slovenského národného tímu ako aj Kellys Factory Teamu. Má viac ako 10-ročné skúsenosti s pretekaním po celej Európe aj svete a preto sme mu položili zopár otázok o jazdení.
Rozhovor: Pavol Grujbar – jeden z hlavných organizátorov ŠBOT

Paľo je známy vďaka stupavskému maratónu, ktorý tento rok oslávi už 14. ročník a za tú dobu sa táto bike akcia vypracovala na jednu z najväčších. Nakoľko o mesiac začína prvé kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR (ŠBOT) vo Svätom Juri, rozhodli sme sa mu položiť zopár otázočiek, ktoré viac priblížia túto populárnu sériu horských maratónov, pretože Paľo je jedným z ich hlavných organizátorov.
Rozhovor: 1000 Miles - príhody a skúsenosti úspešného nováčika, ktorý prišiel až do cieľa v ročníku 2015

Trasa vedúca cez celé Slovensko a Česko, ktorá je dlhá 1 624 km v sebe skrýva množstvo úskalí a príbehov. Rozhodli sme sa preto vyspovedať nováčika, ktorý úspešne prišiel až do cieľa a v tomto roku sa na štart postaví opäť. Prečítajte si, ako sa pripravoval na pretek a aké to bolo priamo na trati.
Rozhovor: Nicole Frýbortová - krasojazdu nerobí každý a to sa mi na nej páči

Krasojazda nie je až tak rozšírená disciplína, ale ak to niekto vie, dobre sa na to pozerá. Na to, ako sa Nicole dostala ku krasojazde a na ďalšie veci okolo jazdenia, sme sa jej spýtali v nasledujúcom rozhovore.
Rozhovor: Adrián Gazdík - Organizátor série akcií OSA CHALLENGE pre deti aj dospelých

Organizovať jednu bike akciu v sebe obnáša veľmi veľa vybavovaní a času. Ale čo už privedie niekoho organizovať rovno celú sériu akcií pre deti a po novom aj ich rodičov? Vyspovedali sme organizátora Adriana Gazdíka, ktorý sa na túto cestu vydal dobrovoľne a ešte ho to aj baví.