Najnovšie články z kategórie Rozhovor

Rozhovor s celkovou víťazkou Svetového pohára v roku 2012 Tatianou Janíčkovou

V dnešnom rozhovore sme položili niekoľko otázok Tatiane Janíčkovej, ktorá v súčasnosti tvorí slovenskú no najmä svetovú trialovú špičku. Okrem prvenstva v hodnotení UCI za rok 2012 má na svojom konte aj niekoľko medailí z majstrovstiev Európy, sveta a mnoho ďalších „menších“ úspechov. Prečítajte si viac o tejto mladej no veľmi skúsenej reprezentantke.
Rozhovor: Ako sa organizujú maratóny na Slovensku?

Maratónska sezóna klope na dvere, mnohí z vás sa už o pár týždňov postavia na štarty prvých maratónov. Zamysleli ste sa však niekedy nad otázkou čo všetko je potrebné na zabezpečenie takej akcie a kto za tým všetkým vlastne stojí? Odpovede na tieto a mnohé ďalšie otázky nájdete v nasledujúcom článku. 15 otázok a 6 organizátorov, ktorý stoja za najväčšími stálicami maratónskeho kalendára.
Pokračovanie rozhovoru s predsedom komisie MTB XC Jánom Žilovcom

Prinášame vám pokračovanie rozhovoru s novým predsedom komisie MTB XC, v ktorom sa bližšie pozrieme na plány pretekov Slovenského pohára ale aj XC reprezentácie ako takej.
Na návšteve u cyklistického trénera a športového diagnostika Juraja Karasa

Športové vyšetrenia a diagnostika sa čo raz viac dostávajú do povedomia a začínajú ich využívať aj hobby športovci, na maximálne využitie a zefektívnenie tréningu. Mgr. Juraj Karas, PhD. patrí medzi špičku v tomto obore, zároveň je priekopníkom a novátorom v tejto oblasti u nás.
Rozhovor so zakladateľom a jazdcom tímu Life4Ride, Matejom Mackovičom

Po rozhovore s krasojazdkyňou Alicou Vinczeovou sme dnes vyspovedali zakladateľa, jazdca a vedúceho DH tímu Life4Ride, Mateja Mackoviča. Dozviete sa viac o vzniku tímu, o plánoch do budúcna ale aj o Macovi samotnom.
Alica Vinczeová: krasojazda je moja vášeň

Cyklistika je len jedna! To je len veľa spôsobov, ako sa ten bicykel využíva. Niekto jazdí štandardne kolesami na zemi, iný zas neštandardne až veľmi atypicky, napríklad tancuje. Mňa nedávno veľmi zaujalo práve to tancovanie, pre mňa osobne novinka, o ktorej som len nedávno počul prvýkrát. Aj preto vám prinášam rozhovor so šarmantnou Alicou Vinczeovou, úspešnou slovenskou reprezentantkou v sálovej cyklistike – krasojazde.
Rozhovor so staviteľom, dizajnérom a cyklistom telom aj dušou, Marekom Parajkom

Rozhovor s jedným z mála staviteľov a úpravcov oceľových bikov na Slovensku. Okrem rekonštrukcii sa Marek venuje aj úprave a stavbe vlastných komponentov. Prečítajte si o jeho začiatkoch, súčasnosti ale aj plánoch do budúcna.
Rozhovor s predsedom komisie MTB XC Jánom Žilovcom

Rok 2013 priniesol okrem iného aj niekoľko personálnych zmien v Slovenskom zväze cyklistiky. V dnešnom rozhovore vám nový predseda komisie pre mtb odpovie na niekoľko otázok týkajúcich sa noviniek, organizácie ale aj financovania zväzu.
Dukla Trenčín Trek chce potvrdiť líderskú pozíciu v SR

Dukla Trenčín Trek zostáva aj v sezóne 2013 jediným profesionálnym cyklistickým tímom na Slovensku. Do nového ročníka vstupuje s obmeneným družstvom, jeho oporami budú rovnako ako vlani Maroš Kováč a Roman Broniš, k nim pribudol Matej Jurčo, ktorý sa do Dukly vrátil po roku v tíme Whirlpool-Author.
Úvod v Adelaide pre Greipela, Slováci v pelotóne

Nemec André Greipel vyhral predohru cyklistických pretekov Tour Down Under v okolí austrálskeho Adelaide. Dvojnásobný víťaz úvodného podujatia svetového kalendára WorldTour prešprintoval v cieli nedeľňajšieho kritéria domáceho Matthewa Gossa a Novozélanďana Gregoryho Hendersona. Preteky Tour Down Under majú úvodnú etapu na programe v utorok.

Okolo sveta na bicykli - Karol Voltemár

"Bicykel je prostriedok, ktorý mi umožňuje zažívať slobodu", slová Karola Voltemára, cykloturistu a dobrodruha, ktorý finišuje svoje prípravy na niekoľkoročnú sólo cestu okolo sveta. MTBiker vám prináša jedinečný rozhovor v ktorom sa dozviete viac o vybavení, plánoch cesty ale aj vzniku cesty samotnej.
Peter Sagan sa chce zamerať na úspech v klasikách

Po výbornej sezóne 2012 je slovenský cyklista Peter Sagan pripravený na líderskú pozíciu v tíme Canndondale, ktorý vznikol na základoch doterajšieho Liquigasu. Žilinčan sa v úvode ročníka 2013 zameria na úspech na jednodňových klasikách.