Najnovšie články z kategórie Ruzomberok

Tip na výlet: Hrebeňom Veľkej Fatry a okolo Sidorova – na bicykli v národnom parku

So začínajúcou jarou nastáva čas, keď väčšina z nás začína behať prstom po mape a plánovať cyklovýlety do nových lokalít.
Ďalší dôkaz, že aj u nás sa parádne jazdí – tentoraz na Maline

Každý si určite rád pozrie parádne videá z rôznych zahraničných bikeparkov a trochu si nad nimi zaslintá. Ale pritom výborne sa dá pojazdiť aj u nás. Dôkazom toho je nasledujúce video s bikermi veľmi obľúbenej lokality Malinô Brdo, ktorá leží len kúsok od Ružomberka. Na výber je dokopy 10 upravených trailov v rôznej náročnosti a na svoje si prídu menej skúsení a tiež aj tí, ktorí už to majú poriadne v „rukách“. Samozrejme, na vrchol vás dopraví lanovka, takže sa netreba obávať, ak vás šliapanie do kopca príliš neberie.
Fotogaléria: Ružomberské schody 2016 - už tradičná jesenná akcia

Schody prilákali do Ružomberka zopár desiatok jazdcov, ktorí si to rozdali na mestskom okruhu s dĺžkou 2 020 a prevýšením 56 metrov. Jazdilo sa na jednu hodinu plus jedno kolo. Pripravená bola aj alternatíva bez schodov, ktorá merala 1 560 metrov a jazdila sa na 40 minút plus jedno kolo.
Fotogaléria: Pražské schody 2016

128 schodov a poriadne náročný aj keď iba približne pol hodinový pretek. Upravená trať prilákala stovky či tisíce divákov a pretekári hnali neustále tepové frekvencie do maxím. Podobná akcia sa koná začiatkom septembra aj u nás - Ružomberské schody.
Fotogaléria: Ružomberské schody 2015, alebo ako sa jazdí na biku po schodoch

Netradičná akcia prilákala do Ružomberku zopár desiatok jazdcov a ako to na trati vyzeralo si môžete pozrieť na nasledujúcich fotografiách...
Pozvánka: Ružomberské schody aj s trasou bez schodov

Už tento týždeň sa uskutoční zaujímavá akcia Ružomberské schody, ktorá bude mať po novom aj trasu bez schodov. Prinášame propozície ako aj mapy oboch trás.
Bike&Motion – fantastický víkend s cyklosprievodcom na Dolnom Liptove

Dostal som pozvánku otestovať čerstvý projekt Bike&Motion. Neváhal som, oznámil som mojej polovičke Janke, že nech nerobí program na víkend, pretože balíme bicykle a odchádzame do Ružomberka, kde budeme jazdiť s cyklosprievodcom. Celkom som sa na tento výlet tešil, pretože som vedel, že si konečne po dlhej dobe nemusím lámať hlavu nad cyklistickými mapami, plánovať trasu a proste všetko okolo toho. Však to poznáte. Podľa informácií na stránke projektu by o toto všetko a čosi naviac malo byť postarané. A tak aj bolo.
bike&motion: Máme za sebou dva víkendy, v ktorých sme ladili myšlienku projektu PR článok

bike&motion: Máme za sebou dva víkendy, v ktorých sme ladili myšlienku projektu

Poniektorí z čitateľov zachytili niečo pred vyše mesiacom informácie o novom projekte cyklopobytov a cykloturistiky bike&motion na Liptove. Čas pokročil a sme tu späť s informáciou o tom, čo sa nám podarilo za ten čas stihnúť a ako napredujeme. Máme za sebou dva víkendy, z ktorých bol úplne prvý náš testovací.
Reportáž: Ružomberské schody 2014

S trojmesačným predstihom sa konal už 4. ročník MTB kritéria „Ružomberské schody“. Organizátori zvolili skorší termín, aby sa podujatie nekrylo s niečím iným. Počasie vyšlo na jednotku teplota niekde okolo 20°C mierne pod mrakom. No proste ideál na bike.
Pozvánka: Ružomberské schody

Už o mesiac sa uskutoční zaujímavá akcia Ružomberské schody. MTBiker prináša súťaž o 5x štartovné na túto peknú akciu. Súťaž trvá do 18.5. 2014.
Ružomberské schody 2013

MTB kritérium mesta Ružomberok - Ružomberské schody 2013 obrazom
Bikeri v centre mesta (Ružomberok)

Hlavne Ulica Podhora v sobotu poobede žila cyklistickou novinkou, ktorú vymyslel a so svojim okruhom spolupracovníkov zrealizoval Peter Cigaňák. Išlo o MTB kritérium mesta pod názvom Ružomberské schody, ktoré pripravili firma Propet, Lyžiarsky oddiel Pro Ski a Mesto Ružomberok. Video